Hlavná stránka Sme.sk je už štvrtý mesiac po sebe najnavštevovanejšou titulkou na Slovensku. Podľa augustových výsledkov oficiálneho monitoringu internetových médií má Sme.sk v porovnaní s konkurenciou najnavštevovanejšie spravodajské, ekonomické, motoristické aj technologické weby.
Hlavnú stránku Sme.sk v auguste navštívilo 778 433 reálnych užívateľov, najviac zo všetkých tituliek na slovenskom internete a asi štvrtina slovenskej internetovej populácie. Na druhom mieste sa umiestnila titulka Azet.sk s 728 348 RU. Treťou najnavštevovanejšou je titulka portálu Zoznam.sk, kam prišlo 652 397 reálnych užívateľov.
August je už štvrtým mesiacom, v ktorom si Sme.sk udržiava prvenstvo. Lídrom je od mája a najvýraznejší náskok, takmer 50 000 užívateľov, získala hlavná stránka Sme.sk práve v auguste.
Titulku Sme.sk od blízkej konkurencie odlišuje najmä silné zastúpenie kvalitného a dôveryhodného spravodajstva, ktoré produkuje redakcia tlačeného denníka SME. Väčšina jej návštev je priama, nie cez vyhľadávače a odkazy.
Podľa aktuálnych dát sa Sme.sk približuje v celkovej mesačnej návštevnosti k hranici 2 milióny reálnych užívateľov a 100 miliónov zobrazení stránok, medzi médiami je trojkou na trhu. V konkrétnych segmentoch je však lídrom. Sme.sk má najsilnejšie spravodajstvo (1 762 317 RU), ekonomiku (488 429 RU), autoweby (430 804 RU) a technologické weby (413 425 RU) na slovenskom webe.
Líderstvo webovej skupiny SME v motoristickom obsahu na internete od tohto septembra zosobňuje namiesto dvoch webov Natankuj.sk a Auto.sme.sk jediný nový web AUTOsme.sk. V blízkej budúcnosti spoločnosť plánuje aj spojenie svojich technologických webov Pocitace.sme.sk, Mobil.sme.sk a Veda.sme.sk a Hry.sme.sk.
Zdroj dát: IAB Slovakia - AIMmonitor | Výskum návštevnosti internetu v Slovenskej republike | Mesačná správa - August 2012