SME

Energie2 odštartovala svoju prvú reklamnú kampaň

Prvú reklamnú kampaň vo svojej histórii odštartoval slovenský dodávateľ elektrickej energie a zemného plynu Energie2, a.s., Bratislava. Cieľom letnej kampane je predstaviť spoločnosť Energie2 ako vý

Prvú reklamnú kampaň vo svojej  histórii odštartoval slovenský dodávateľ elektrickej energie a zemného plynu Energie2, a.s., Bratislava. Cieľom letnej  kampane je predstaviť spoločnosť Energie2 ako významného a spoľahlivého slovenského dodávateľa energií pre veľkoodberateľov i domácnosti. Dôraz kampane je posunutý na motto: Energie2 – slovenský dodávateľ elektriny a plynu. Brandová kampaň začala vysielaním spotov v rádiu Expres, nasledovať bude súťaž v tom istom rádiu. Kampaň v rádiu Expres je plánovaná na obdobie 10. jún - 23. júna 2013, nasledovať bude letná kampaň na webe a prostredníctvom ďalších  médií, v spolupráci s cestovnou kanceláriou Hydrotour. Informoval o tom obchodný riaditeľ spoločnosti Energie2, a.s. Eduard Chudovský.

 

,,Kampaň v rádiu Expres je zameraná na celkové zviditeľnenie spoločnosti, aby o nás vedeli aj tí, čo nie sú našimi zákazníkmi. Počas prvého týždňa prebieha sponzoring počasia počas dňa. V ďalšom týždni bude každý deň prebiehať súťaž v rannej šou na tému "Dobite si energie s Energie2". Každý deň Energie2 dobije jednému súťažiacemu energie tým, že získa dodávku elektrickej energie a zemného plynu do konca roku 2013 zadarmo. Na konci týždňa Energie2 ešte dobije jednému z piatich výhercov z týždňa energiu tak, že získa týždňový pobyt pre dve osoby aj s polpenziou, v príjemnom prostredí Hotela Panorama na Štrbskom plese. Tento hotel je tiež odberateľom elektrickej  energie a zemného plynu od Energie2“, povedal E.Chudovský

Doplnil, že Energie2, chce dobíjať energiou nielen nových, ale aj svojich súčasných klientov a preto pre nich pripravila na celé leto ďalšiu reklamno - súťažnú letnú akciu v spolupráci s Hydrotourom. Obe spoločnosti ponúknu zľavy na svoje produkty navzájom pre všetkých klientov a rovnako je pre nich pripravená zaujímavá súťaž.

 

,,Za tri roky činnosti na trhu sa stala Energie2 jedným z popredných slovenských dodávateľov elektrickej energie a zemného plynu. K jej zákazníkom patria tisícky domácností, malých, stredných i veľkých firiem, ale aj obce a mestá. Cieľom spoločnosti je, aby jej zákazníci boli spokojní a preto svoju firemnú politiku individuálne prispôsobuje potrebám zákazníkov. Tento prístup prináša úspech a počty nových zákazníkov sa za minulý rok niekoľkonásobne zvýšili. Okrem spoľahlivých dodávok energií a servisných služieb,  prinášame našim zákazníkom aj pridanú hodnotu v podobe pravidelnej public relations komunikácie  s nimi. Rozšírením týchto aktivít je aj terajšia premiérová imidžová kampaň našej firmy“, povedal E. Chudovský.

 

Rozhlasový spot v tomto duchu vyzýva: ,, Dobite si energie s Energie2“. Nielen spoty, ale už aj sám názov firmy naznačujú, že Energie2 dodáva dva druhy energií, ktoré sú kľúčovými pre odberateľov. Výhodou spoločného odberu elektrickej energie a zemného plynu od jedného dodávateľa je jednoduchšia komunikácia s ním a v prípade väčších odberov aj cenové zvýhodnenia za odber oboch komodít.

Každopádne sa však rôzne výhody pri dodávkach energií týkajú všetkých odberateľov. Každá skupina ich má inak štruktúrované a prispôsobené potrebám zákazníkov, podľa veľkosti odberu a dĺžky viazanosti dodávok. Každý zákazník chce platiť čo najmenej a preto by mal starostlivo zvažovať všetky ponuky od dodávateľov.

 

,,V tomto roku sa plánujeme najviac zamerať na podnikateľov, ktorí stále zvažujú prechod k alternatívnemu dodávateľovi. Máme pre nich pripravenú združenú ponuku na obe komodity za výhodnejších podmienok. Aj terajšia kampaň by mala, okrem posilnenia imidžu spoločnosti, zaujať podnikateľov i domácnosti, aby sa zaujímali o naše produkty“, povedal E. Chudovský.

Dodal, že Energie2 uprednostňuje pred krátkodobými, časovo na niekoľko mesiacov obmedzenými cenovými zvýhodneniami, filozofiu dlhodobo výhodných cien, nižších než majú dominantní dodávatelia.

 

Ďalšie informácie sú na infolinke Energie2: 0850 166 066, alebo na www.energie2.sk

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Bez nich by elektrina netiekla.
  2. Spoločnosť EY Slovensko vyhlásila jubilejný 20.ročník súťaže EY
  3. Pridaj sa do komunity, ktorá ťa posunie
  4. J&T GRANT Jeden Team umožní trénovať až 15 000 deťom ročne
  5. Známy operátor opäť prekvapuje: Prináša internet 2500 Mbit/s
  6. Hodnotenie profesionála: Dovolenka v Katare plnom kontrastov
  7. Prečo milionári nevypínajú ani na vrchole?
  8. Signature vône podľa osobnosti
  1. Spoločnosť EY Slovensko vyhlásila jubilejný 20.ročník súťaže EY
  2. Bez nich by elektrina netiekla.
  3. Pridaj sa do komunity, ktorá ťa posunie
  4. Taký obrovský úver ich mohol úplne položiť
  5. Hodnotenie profesionála: Dovolenka v Katare plnom kontrastov
  6. J&T GRANT Jeden Team umožní trénovať až 15 000 deťom ročne
  7. Známy operátor opäť prekvapuje: Prináša internet 2500 Mbit/s
  8. Signature vône podľa osobnosti
  1. Slováci vytvorili mlieko, ktoré nemá obdobu v celej Európe 11 984
  2. Prekvapenie na čele. Sem budú Slováci cestovať v roku 2026 8 001
  3. J&T GRANT Jeden Team umožní trénovať až 15 000 deťom ročne 7 076
  4. Hodnotenie profesionála: Neďaleko Hurghady sú „egyptské Benátky“ 6 072
  5. Vyskúšal som si prácu výčapníka. Toto vám nepovedia 4 073
  6. Od dnes len 3 dni – exotika s BUBO s 55% zľavou 3 613
  7. Z akcie pre kolegov spravil známy moderátor úspešný biznis 3 598
  8. Čo urobiť, keď sa na stene objaví trhlina? Farba ju nezachráni 2 356
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Oceňuje úspechy podnikateľov na Slovensku a motivuje nové generácie.


INZERCIA 19 h

Ipesoft si vybudoval dominantné postavenie.


INZERCIA 19 h
Program digiPEERS podporuje u mladých kritické myslenie a odolnosť.

Tínedžeri ako lídri digitálnej bezpečnosti – zoznámte sa s digiPEERS.


INZERCIA 23. sep

Grant iniciujú spoluzakladatelia skupiny J&T, Patrik Tkáč a Ivan Jakabovič.


INZERCIA 23. sep
SkryťZatvoriť reklamu