SME

Vkladové produkty v Poštovej banke sú ešte jednoduchšie

Poštová banka pre svojich klientov upravila ponuku vkladových produktov. Zjednodušené a prehľadné portfólio má prispieť k väčšej zrozumiteľnosti a ešte viac uľahčiť klientom život.

Poštová banka pre svojich klientov upravila ponuku vkladových produktov. Zjednodušené a prehľadné portfólio má prispieť k väčšej zrozumiteľnosti a ešte viac uľahčiť klientom život.

Poštová banka pokračuje v stratégii zjednodušovania portfólia produktov, aby bola pre klientov ešte transparentnejšia. Už minulý rok pristúpila k zrušeniu 8 osobných účtov a balíkov a nahradila ich Dobrým účtom, ktorý obsahuje za jednu cenu všetky najčastejšie bankové služby. Tento rok už priniesla zmeny aj v úverovom portfóliu. Klienti majú k dispozícii Dobrú pôžičku, ktorá nahradila tri iné úverové produkty. Teraz prináša zmeny aj vo vkladoch.

„Jednoduché a prehľadné produkty uľahčujú klientom život. Tí majú záujem o produkty, ktoré nie sú komplikované a spĺňajú všetky ich potreby. V súčasnej hektickej dobe nechcú tráviť čas skúmaním neprehľadných ponúk,“ hovorí Lenka Lendacká, hovorkyňa Poštovej banky.

 
4 najobľúbenejšie vkladové produkty

Od začiatku mája si klienti, ktorí majú záujem o efektívne zhodnocovanie peňazí, môžu vybrať z prehľadnej a jednoduchej ponuky. Široké portfólio 39 vkladových produktov upravila Poštová banka na 4 produkty s najobľúbenejšími dobami viazanosti. Záujemcovia tak môžu siahnuť po termínovaných vkladoch s viazanosťou 12, 24 a 48 mesiacov. V ponuke je aj Zlatá vkladná knižka s 3-mesačnou výpovednou lehotou. A aj naďalej si klienti môžu nechať zhodnocovať svoje úspory s atraktívnymi úrokovými sadzbami až do 2,80 % p. a.

„Poštová banka dlhodobo ponúka jedny z najvýhodnejších úrokových sadzieb na vkladových produktoch a je jej stratégiou v tomto trende pokračovať. Zároveň aj do tejto oblasti chceme vniesť jednoduchosť a prehľadnosť a pomôcť tak klientom lepšie sa orientovať v portfóliu našich produktov,“ dodával Lendacká.
 

Záujem o vkladové produkty stále rastie

Záujem klientov banky o vkladové produkty kontinuálne rastie. Potvrdzujú to aj výsledky za prvý kvartál 2014, kedy objem vkladov medziročne narástol o 17 %. Klienti Poštovej banky preferujú termínované vklady, ktoré ponúkajú zaujímavé úročenie a sú formou efektívneho zhodnocovania ich úspor.

Poštová banka pôsobí na slovenskom trhu už 23 rokov. S miliónom klientov patrí v oblasti retailu k najsilnejším bankám. Jej vlastnú sieť tvorí 44 pobočiek, 216 bankomatov a svoje služby poskytuje aj na viac ako 1 500 poštách po celom Slovensku. Jej klienti majú k dispozícii viac ako 7 000 miest na výber hotovosti. Štandardnú ponuku bankových produktov a služieb dopĺňajú poistné produkty, podielové fondy a dôchodkové sporenie v druhom pilieri.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Ich drony lietali na koncerte Rammsteinu
  2. Toto bude cestovateľský hit roka 2026
  3. Ľuboš Fellner otvorene
  4. BUBO zverejnilo všetky termíny - exotika za polovicu
  5. eFleet Day 2025 Truck&Bus&Van: Zvýhodnený vstup len do 15.9.
  6. Dvanásť tipov, kam cestovať cez jesenné prázdniny
  7. Ako prežije váš biznis? Rozhodnú tieto 3 kroky
  8. Hodnotenie profesionála: Maldivské rezorty do hodiny od letiska
  1. Ich drony lietali na koncerte Rammsteinu
  2. Toto bude cestovateľský hit roka 2026
  3. Ľuboš Fellner otvorene
  4. HEINEKEN Slovensko: 30 rokov vášne pre pivo
  5. Dvanásť tipov, kam cestovať cez jesenné prázdniny
  6. BUBO zverejnilo všetky termíny - exotika za polovicu
  7. Ich slnkom je mesiac, kvitnú v noci
  8. Slováci dodali tablety do Volkswagenu i do policajných áut
  1. BUBO zverejnilo všetky termíny - exotika za polovicu 21 933
  2. Toto bude cestovateľský hit roka 2026 9 676
  3. Vyskúšal som si prácu výčapníka. Toto vám nepovedia 7 303
  4. Na toto by ste sa mali vo svojej obľúbenej krčme opýtať 6 387
  5. Ľuboš Fellner otvorene 5 970
  6. Dvanásť tipov, kam cestovať cez jesenné prázdniny 5 228
  7. Prvý mobil ako skúška dôvery medzi rodičom a dieťaťom 4 889
  8. Tichá epidémia bolesti chrbta: Dostupná pomoc pre tisíce ľudí 3 409
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Ľuboš Fellner kompletne pretvoril už aj tak úspešnú cestu


INZERCIA 16 h

V Aliter Technologies nechceli robiť to, čo ostatní.


INZERCIA 16 h

O svojej investícii a o cestách od pólu k pólu


INZERCIA 13. sep

Slovenskí konzumenti vedia o pive viac ako zahraniční, pivu rozumejú a vedia ho aj oceniť


12. sep
SkryťZatvoriť reklamu