SME

BILLA v lete stavila na slovenské potraviny

Kúpa domácich výrobkov šetrí cesty, životné prostredie a pomáha regiónom.

Kúpa domácich výrobkov šetrí cesty, životné prostredie a pomáha regiónom.                                                           

„Domáci pôvod výrobku je pre nás veľmi dôležitý,“ hovorí Dariusz Bator, generálny riaditeľ BILLA Slovensko. „Slovenské potraviny sú vysoko konkurencieschopné chuťou aj kvalitou. Celé leto na to budeme zákazníkov upozorňovať. Napríklad aj zviditeľnením potravín, ktoré sú držiteľmi ocenenia ZNAČKA KVALITY SK.“ Súčasťou kampane podporujúcej slovenské výrobky a ich producentov je ich výrazné označenie priamo v predajniach, špeciálna webstránka www.billajeslovenska.sk, rôzne súťaže a videá o ich dodávateľoch.

BILLA je slovenská – najmä v lete

V kampani „BILLA je slovenská“ reťazec predstaví niektoré najobľúbenejšie slovenské potraviny a ich výrobcov. „Leto sme zvolili preto, lebo teraz môžeme od slovenských farmárov nakúpiť najviac zeleniny a ovocia. Čerstvé slovenské paradajky, najobľúbenejšiu zeleninu našich zákazníkov, vieme v dostatočnom množstve ponúknuť len v tomto období. Podobne je to aj s malinami, černicami a čučoriedkami z Dunajskej Lužnej, ale aj s paprikou z Kolárova, či lahôdkovou kukuricou a cuketou z Marcelovej,“ vysvetľuje Bator.

billabjsfcbcover490x184-r652_res.jpg

BILLA posilňuje spoluprácu s malými výrobcami

BILLA, ktorá vďaka vlastnej značke Slovenská farma uľahčuje zákazníkom hľadanie prémiového slovenského ovocia a zeleniny, minulý rok našla nových domácich výrobcov aj pre svoje ostatné značky Clever, BILLA, Naše bio a Chefmenu. Zároveň BILLA spolupracuje s desiatkami lokálnych dodávateľov, ktorí aj keď nie sú pripravení dodávať pre celú jej sieť sto dvadsiatich dvoch supermarketov, ich výrobky sa u zákazníkov tradične tešia veľkej obľube. Príkladom je Gaderská mliekareň PD Gader, ktorá má len šesť zamestnancov, alebo rodinná Kráľovská pekáreň z Kráľovej pri Senci.

Načítavam video...

Načítavam video...

Načítavam video...

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Patria medzi svetovú elitu. Slováci zariskovali a predbehli dobu
  2. Bývanie vytesané do kameňa? V Kapadócii tak žijú po stáročia
  3. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  4. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  5. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  6. Wellness v prírode: máme tip, kde si na jar najlepšie oddýchnete
  7. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár
  8. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur
  1. Bývanie vytesané do kameňa? V Kapadócii tak žijú po stáročia
  2. E-recept, evolúcia v zdravotnej starostlivosti
  3. Leťte priamo z KOŠÍC a dovolenkujte na najkrajších plážach
  4. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  5. Výlet 2 v 1: Jednou nohou na Slovensku, druhou v Rakúsku
  6. Ahoj, TABI! Kto je záhadný digitvor?
  7. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  8. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  1. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár 18 024
  2. Do utorka za vás uhradia polovicu exotickej dovolenky 16 547
  3. Fellner otvorene: Manželka mi vyčítala, že zo mňa nič nemá 16 457
  4. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur 10 983
  5. Patria medzi svetovú elitu. Slováci zariskovali a predbehli dobu 10 540
  6. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové? 10 467
  7. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur 7 972
  8. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe 5 436
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Vydajte do oblasti s rozprávkovým nádychom, kde sú príbehy vyryté do kameňa.


INZERCIA 10 h

Elektronický predpis liekov predstavuje významný krok v oblasti digitalizácie zdravotníctva.


INZERCIA 10 h

Pláže biele a jemné ako múka a miesta, kde sa mieša vôňa mora s arómou miestnych plodov.


INZERCIA 21 h
SkryťZatvoriť reklamu