SME

Čas zbaviť sa starého železa

Je ťažké uveriť, že prešlo už 12 rokov od uvedenia operačného systému Windows Server 2003. Systému, ktorý stanovil role serverom.

Je ťažké uveriť, že prešlo už 12 rokov od uvedenia operačného systému Windows Server 2003. Systému, ktorý stanovil role serverom.

Hovorí sa, že všetky konce znamenajú nové začiatky, a technológia nie je výnimkou. Vzhľadom k tomu, že rýchlosť technologických inovácií rapídnym tempom rastie, aj softvér sa musí vyvíjať a držať krok s dobou. Dáva preto zmysel, že Microsoft pomaly ukončuje podporu pre starší operačný systém Windows Server 2003 z čias, kedy požiadavky na hardvér boli nízke a o mobilných zariadeniach či aplikáciách nebolo takmer vôbec počuť.

Koniec oficiálnej podpory operačného systému Windows Server 2003 zo strany Microsoftu príde 15. júla 2015, teda čas na upgrade sa skracuje a tri mesiace nie sú vo svete IT veľa. Prenesenie jedného či dvoch serverov nie je nijak časovo náročné pre skúseného IT admina, no transfer napríklad päťdesiatich serverov môže byť už ťažším orieškom. Aktualizačný moment využil aj slovenský poskytovateľ e-business riešení Millennium, ktorému prechod na cloudové riešenie Microsoft Azure ušetril 80 000 eur. Ak teda ešte stále využívate služby zastaraného Windows Server 2003, radi by sme vám pripomenuli, že teraz je ten správny čas svoje dáta preniesť.

Práve prechodom na cloudové riešenie Microsoft Azure získate množstvo výhod, a to nie len možnosť využívať vždy najnovšie verzie softvéru, ale tiež ľubovoľne dočasne, napríklad na týždeň alebo mesiac, zvýšiť úložnú kapacitu alebo výkon serverov. Prechod do cloudu znamenal pre mnohé spoločnosti spočiatku možno vyššiu pracovnú záťaž, no už po niekoľkých mesiacoch vedeli, že im dlhodobo svitá na lepšie časy a pokojnejší spánok.

Viac o cloudovom riešení serverovní si môžete prečítať na https://www.azurecloud.sk/.

V prípade akýchkoľvek otázok či informácií môžete navštíviť webstránku špeciálne venovanú ukončeniu podpory pre Windows Server 2003.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? Takto internet rozšírite do každého kúta
  2. Ale že brutálny hráčsky notebook
  3. Prečo cena Bitcoinu rastie? Kam až môže vystúpať?
  4. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe
  5. Priesady ako zo škatuľky
  6. Chceš vlastniť nový Galaxy S24, vyskúšaj ho vďaka Try Galaxy?
  7. Každý piaty zomrie
  8. Bezstarostný relax? Objavte tieto skvelé hotely pre dospelých
  1. Na zdraví záleží
  2. Prečo cena Bitcoinu rastie? Kam až môže vystúpať?
  3. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe
  4. Jar bez únavy: Aktívny životný štýl ako liek
  5. Rozbieha sa online súboj o najkrajšiu obnovenú pamiatku
  6. Súťaž Fénix – Kultúrna pamiatka roka štartuje online hlasovanie
  7. Štartuje online hlasovanie o najkrajšiu obnovenú pamiatku
  8. Slováci hlasujú online za najkrajšiu obnovenú pamiatku
  1. Bezstarostný relax? Objavte tieto skvelé hotely pre dospelých 12 124
  2. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? 9 264
  3. Budúcnosť VÚSCH je v špičkovej medicíne a spokojnosti pacientov 8 773
  4. Každý piaty zomrie 8 720
  5. Devínska Kobyla teraz 6x dobrodružnejšia: Tipy, čo neprehliadnuť 3 784
  6. Trúfame si pristáť s lietadlom, ale na toto nám odvaha chýba 3 726
  7. Značka Cupra má na Slovensku už šesť nových Cupra garáží 3 507
  8. Ako sporiť na dôchodok? Radí odborník 2 986
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Onkologické ochorenia sú druhou najčastejšou príčinou hospitalizácií a úmrtí na Slovensku.


INZERCIA 8 h

Po pandémii, keď sa ekonomiky snažia oživiť a hľadajú stabilnú budúcnosť, digitálne meny ako Bitcoin opäť získavajú na význame.


INZERCIA 8 h

Nové číslo Historickej revue už v predaji aj s knižnou predplatiteľskou akciou.


INZERCIA 8 h
SkryťZatvoriť reklamu