Prémiové SUV od švédskeho výrobcu automobilov sa dočkalo 16. apríla svojej slovenskej premiéry. Pozvaní hostia sa mohli s autom medzi prvými zoznámiť v priestoroch hotela Albrecht v Bratislave. Kto nestihol najnovší prírastok do portfólia Volvo vidieť v tomto známom bratislavskom hoteli, mohol si ho prezrieť v nákupnom centre Eurovea. A bolo sa určite na čo pozerať!
Značka Volvo sa riadi pri navrhovaní svojich vozidiel filozofiou „Vytvorené okolo Vás“, čiže ich šoférovanie má byť v prvom rade bezpečné, jednoduché a komfortné. Na rovnakom princípe bol vytvorený aj model XC90. Prináša množstvo noviniek – či už nové logo značky, modulárnu architektúru, na ktorej je postavený, stredovú konzolu v podobe tabletu, alebo niekoľko unikátnych bezpečnostných technológií – stále sú však na ňom na prvý pohľad jasné gény typické pre Volvo.
Počas slovenskej premiéry si mohli návštevníci pozrieť model XC90 vo výbave Mommentum, čo je tradičné pomenovanie značky Volvo pre stredný stupeň výbavy. Už takto vybavené vozidlo ponúka všetko, čo by ste očakávali od skutočne prémiového SUV. Kvalitne spracovaný kožený interiér bol navrhnutý s dôrazom na maximálnu prehľadnosť, dotyková stredová konzola sa ovláda rovnako ako bežný tablet a pocit prémiovosti podporoval aj zvukový systém od spoločnosti Bowers & Wilkins – patriaci medzi špičku zvukových systémov, ktoré sa v súčasnosti montujú do automobilov.
Volvo XC90 je už v súčasnosti možné na Slovensku objednať. Záujemcovia si ho budú môcť naživo prezrieť, či otestovať u autorizovaných predajcov koncom mája. Cenníková cena XC90 sa začína od 50.000 EUR.