SME

Top jarné parfémy 2015

To, čo nás malo v zime zahriať a poštekliť nos teplými sladšími či korenistými tónmi, meníme na vône ľahšie. Kvetinové, ovocné, púdrovejšie vône a medzi pánmi obľúbené sviežo korenisté parfémy.

trussardi delicate rose - toaletná voda 100 mlTo, čo nás malo v zime zahriať a poštekliť nos teplými sladšími či korenistými tónmi, meníme na vône ľahšie.  Kvetinové, ovocné, púdrovejšie vône a medzi pánmi obľúbené sviežo korenisté parfémy.

Dámske parfémy

Pre dámy peknou delikátnou púdrovou vôňou je Trussardi Delicate Rose, ktorá je popretkávaná tými najjemnejšími tónmi ruže, jazmínu a lotosu. Je to vôňa elegantná, vhodná ako na voľný čas, tak aj do biznis štýlu.

hugo boss boss ma vie pour femme - parfémová voda 75 mlPosledným prírastkom do dámskych vôní značky Hugo Boss je romantický ružový flakón vône Ma Vie. Jednoduchosť, nadčasovosť, eleganciu a priame vyjadrenie ženskosti skrývajú opäť jemné tóny frézie, jazmínu, netradičného kaktusu. Túto kompozíciu uzatvára ruža a drevitý základ. 

Ďaľším nemeckým návrhárom konkurujúcim Hugo Boss je kontroverzný Karl Lagerfeld, ktorý vie, čo chcú ženy nosiť nielen v móde, ale aj vo vôňach. Je už takmer zásadou, že tam, kde chceme vyjadriť ženskosť a romantickú dušu nežného pokolenia, tam nesmie chýbať ruža. lagerfeld karl lagerfeld for her - parfémová voda 25 mlNechýba ani v tejto kompozícii. Príznačný názov For Her vyjadruje, že je určená pre ňu. Pre tú, ktorá si rada privonia ku kvetom ako ruža, magnólia, omámi ju sladkosť broskyne a sviežosť citrónu. Zmyselnosť dodáva ambra. 

dolce & gabbana dolce - parfémová voda 75 mlŽivot je sladký nielen pre dvoch pánov Dolce a Gabbanu, ale aj pre tých, ktorí majú radi ich vône. Radosť zo života vedia Taliani pretaviť do svojich parfémov, aby si každý z nás mohol užívať každý deň tak, ako by sme boli práve pri Stredomorí. Kvety neroli a papáje nám evokujú dovolenkový čas. S vôňou Dolce si každá dáma užije svoj jarný, či letný flirt kdekoľvek sa ocitne.

 

Pánske parfémy

V jarných mesiacoch aj páni siahujú po ľahších vôňach, chcú sa cítiť sviežejšie a uvoľnenejšie, zaujať opačné pohlavie niečim novým a príťažlivým. Z vrchných tónov dominujú citrusy ako grep, bergamot, ktoré celkové kompozície odľahčujú a dodávajú im iskru.

giorgio armani eau pour homme 2013 - toaletná voda 100 mlPokračovaním tradície Giorgio Armani pour Homme z roku 1984 , ktorá sa stala klasikou pretrvávajúcou roky, je verzia z roku 2013, ktorá je ostrejšia, viac citrusová a aromatická. Flakón prešiel len menšou inováciou a použité boli dostupnejšie tóny. Vo vrchných akordoch dominuje spomínaný taliansky bergamot, zelený citrón, tangeriny, v srdci ostrejšia škorica. Klinček, muškátový oriešok sú uložené na základe zo santalového dreva, cédru, vetiveru a pačuli.

bvlgari pour homme extréme - toaletná voda 100 mlPrezentovaná ako veľmi elegantná, atraktívna a intenzívna je vôňa od Bvlgari. K extrémnemu zážitku vás privedie toaletná  voda Extreme. Vrchnému tónu dominuje ružový grepfruit a Kalabrijský bergamot. Citrusové tóny sú kombinované s nevšedným kaktusom. Teplejšie tóny kardamónu a ambry sú zjemnené kvetmi frézie.

Zmes bergamotu, ružového korenia a pačuli sa skrýva vo vôni Yves Saint Laurent Homme Libre, ktorú môžete nosiť každý deň, lebo je svieža a mladistvá, no zároveń mužná. YSL už v 17 rokoch pôsobil v módnom dome Christiana Diora ako jeho asistent. Keď si potom založil vlastnú značku z couture presedlal aj na ready to wear módu dostupnejšiu širšej verejnosti a tým aj jeho parfémy sa stali nositeľné pre bežný deň.

chanel egoiste platinum - toaletná voda 100 mlPre tých, ktorí majú radi aromatickejšie vône, tu máme Chanel Platinum Egoiste pozostávajúci z tónov rozmarínu, levandule,šalvie a silného geránia. Drevitý základ prepožičiava céder santalové drevo a haitský vetiver.

Vyberte si pre optimistické jarné obdobie vôňu, ktorá vás bude inšpirovať a dodá energiu nielen vám, ale aj tým, ktorí sa budú okolo vás nachádzať.

Viac na www.parfemy.sme.sk

Prevádzkovateľom obchodu parfemy.sme.sk a zároveň predávajúcim je spoločnosť Parfumy a kozmetika s.r.o., jeden z najväčších predajcov parfémov, značkových hodiniek a šperkov na slovenskom trhu.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? Takto internet rozšírite do každého kúta
  2. Ale že brutálny hráčsky notebook
  3. Prečo cena Bitcoinu rastie? Kam až môže vystúpať?
  4. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe
  5. Priesady ako zo škatuľky
  6. Chceš vlastniť nový Galaxy S24, vyskúšaj ho vďaka Try Galaxy?
  7. Každý piaty zomrie
  8. Bezstarostný relax? Objavte tieto skvelé hotely pre dospelých
  1. Na zdraví záleží
  2. Prečo cena Bitcoinu rastie? Kam až môže vystúpať?
  3. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe
  4. Jar bez únavy: Aktívny životný štýl ako liek
  5. Rozbieha sa online súboj o najkrajšiu obnovenú pamiatku
  6. Súťaž Fénix – Kultúrna pamiatka roka štartuje online hlasovanie
  7. Štartuje online hlasovanie o najkrajšiu obnovenú pamiatku
  8. Slováci hlasujú online za najkrajšiu obnovenú pamiatku
  1. Bezstarostný relax? Objavte tieto skvelé hotely pre dospelých 12 098
  2. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? 10 618
  3. Budúcnosť VÚSCH je v špičkovej medicíne a spokojnosti pacientov 8 773
  4. Každý piaty zomrie 8 587
  5. Devínska Kobyla teraz 6x dobrodružnejšia: Tipy, čo neprehliadnuť 3 776
  6. Trúfame si pristáť s lietadlom, ale na toto nám odvaha chýba 3 720
  7. Značka Cupra má na Slovensku už šesť nových Cupra garáží 3 506
  8. Ako sporiť na dôchodok? Radí odborník 3 090
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Onkologické ochorenia sú druhou najčastejšou príčinou hospitalizácií a úmrtí na Slovensku.


INZERCIA 4 h

Po pandémii, keď sa ekonomiky snažia oživiť a hľadajú stabilnú budúcnosť, digitálne meny ako Bitcoin opäť získavajú na význame.


INZERCIA 4 h

Nové číslo Historickej revue už v predaji aj s knižnou predplatiteľskou akciou.


INZERCIA 4 h
SkryťZatvoriť reklamu