SME

Nový začiatok s Volvo XC90

Švédska automobilka Volvo spojila svoje sily so známym dídžejom Aviciim na jej novej kampani.

Švédska automobilka Volvo spojila svoje sily so známym dídžejom Aviciim na jej novej kampani. Prináša prepracovanú verziu legendárnej skladby Feeling Good. Volvo a Avicii ňou chcú spoločne osláviť svoje švédske korene v podobe novej nahrávky a hudobného videa. To je základom celosvetovej kampane vozidla XC90 s názvom „Nový začiatok“. 

Prémiové SUV XC90 totiž prináša začiatok úplne novej kapitoly v dejinách značky Volvo. Je najluxusnejším a najinovatívnejším vozidlom, aké doteraz švédsky výrobca automobilov vyrobil. Posúva komfort, bezpečnosť, kvalitu spracovania a dizajn súčasného modelu míľovými krokmi dopredu.

Pre spoluprácu Volva a Aviciiho bola zvolená skladba Feeling Good – klasická nahrávka, ktorú pred 50 rokmi nahrala Nina Simone a Aviciiho produkcia jej vdýchla nový život. Švédsky dídžej pridal nové vokály, nákazlivý rytmus a chytľavú melódiu. Jednu z hlavných úloh videoklipu hrá práve nové Volvo XC90.

Volvo XC90 prináša spolu s novým kovovým logom aj denné svietenie v tvare ležatého písmena T – takzvané „Thorovo kladivo“. Dvojlitrovým, štvorvalcovým motorom spájajúcim výkon a úspornosť kraľuje hybrid s označením T8 s úctyhodným výkonom až 400 k.


XC90
ponúka najkomplexnejšiu a technologicky najvyspelejšiu štandardnú bezpečnostnú výbavu, aká je dnes dostupná v automobilovom priemysle. Interiéru modelu XC90 dominuje ovládacia stredová konzola s dotykovou obrazovkou v podobe tabletu, kombinácia kvalitných prírodných materiálov s ručne vypracovanými dizajnovými prvkami a jeden z najšpičkovejších audiosystémov od spoločnosti Bowers & Wilkins.

Cenníková cena modelu XC90 sa začína od 50.000 EUR.   

smefoto-text-r566_res.jpeg
 

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Naučte deti narábať s peniazmi: Máme pre vás niekoľko tipov
  2. GUTEN TAG! Deň plný pohody, zaujímavých destinácií a informácií
  3. Miesto, kde je úspech podnikania zaručený
  4. Choďte za odborníkom. Či vás bolí zub alebo chcete investovať
  5. Firmy a školy sa môžu zbaviť elektroodpadu rýchlo a bezplatne
  6. Zmena pre ľudí s postihnutím: Prichádzajú európske preukazy
  7. 25 tipov na tašky, ktoré vás budú baviť. A takto si ich vyrobíte
  8. Revolučná inovácia: Mobil pomáha v boji proti rakovine!
  1. Choďte za odborníkom. Či vás bolí zub alebo chcete investovať
  2. Gymnazisti z Nového Mesta nad Váhom sa h3kovali
  3. Aj jedenáste ocenenie Slovak Superbrands Award putuje do dm
  4. Autocentrá AAA AUTO už za prvý štvrťrok predali 26 000 vozidiel
  5. Firmy a školy sa môžu zbaviť elektroodpadu rýchlo a bezplatne
  6. Zmena pre ľudí s postihnutím: Prichádzajú európske preukazy
  7. Relaxačný raj v resorte Drevenice Terchová
  8. Koniec bolesti! Využite výstavné dotácie na masážne kreslo
  1. Cestujte za zlomok ceny. Päť destinácii na dovolenku mimo sezóny 13 830
  2. Revolučná inovácia: Mobil pomáha v boji proti rakovine! 8 230
  3. V púpave je všetko, čo potrebujete 4 544
  4. Esplanade - wellnes s pridanou hodnotou 3 121
  5. Zmena pre ľudí s postihnutím: Prichádzajú európske preukazy 2 983
  6. Veľká zmena pre ľudí s postihnutím 2 845
  7. Náš prvý prezident sa nebál hovoriť o mravnosti v politike 2 356
  8. Nebudete veriť, že toto skrýva Albánsko. Jeho pláže vyrazia dych 2 292
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Investovať všetky peniaze iba do jedného aktíva nie je ideálne.


INZERCIA 2 h

Študenti Gymnázia M. R. Štefánika sa včera neučili.


10 h

Už po jedenástykrát sa spoločnosť dm drogerie markt stala nositeľkou ocenenia Slovak Superbrands Award.


11 h
SkryťZatvoriť reklamu