SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Prvý ročník Vianočnej univerzity

V utorok 1. decembra 2016 sa uskutočnil prvý ročník Vianočnej univerzity, ktorý pripravili v rámci svojich predmetov a programu Talentway študenti Obchodnej fakulty.

V utorok  1. decembra 2016 sa uskutočnil prvý ročník Vianočnej univerzity, ktorý pripravili v rámci svojich predmetov a programu Talentway študenti Obchodnej fakulty.

Obchodná fakulta ožila vianočným duchom a prekvapila nielen účastníkov z radu študentov a učiteľov, ale i samotných organizátorov.  Nimi boli hlavne študenti prvého ročníka predmetu Marketing, ktorí sa vďaka príprave vianočného podujatia naučili ako robiť marketing v praxi, to znamená od zistenie potrieb zákazníka, marketingového výskumu, marketingovú kampaň až po samotné realizovanie podujatia. To, že to prváci zvládli svedčí nielen vysoký počet návštevníkov, ale aj zisky z predaja, ktoré boli pre mnohých ich prvými zárobkami. Návštevníci si mohli okrem nákupu darčekov pochutiť na vianočných dobrotách či pripiť s vianočným punčom.

img0033-r956_res.jpg

K projektu sa pridali aj  študenti štvrtého ročníka predmetu Inovačný manažment, ktorí prezentovali výsledky semestrálnych projektov pre partnerov z praxe ako napríklad značky Bikonour, Mommina, Marsen či spoločnosť Lidl.

img0243-r213_res.jpg

Dekan Obchodnej fakulty EU v Bratislave Štefan Žák

Program Vianočnej univerzity bol rovnako bohatý ako stánky študentov. O otvorenie trhov a rozsvietenie  stromčeka sa postaral dekan Obchodnej fakulty  Štefan Žák, ktorí vysoko ocenil a privítal aktivitu študentov a poďakoval  tvorcom Vianočnej univerzity Kataríne Chomovej a Petrovi Filovi za skvelú organizáciu celej akcie. O zábavu sa ďalej postarala roková skupina Paradox či latino a break dance tanečníci.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Ako zvládnuť podnikanie, rodinu aj voľný čas bez kompromisov?
  2. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie
  3. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme
  4. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice
  5. Môže hudba pomôcť neurologickým pacientom lepšie chodiť?
  6. Veterné parky: vizuálny smog alebo nová estetika energetiky?
  7. Muži, nepodceňujte návštevu kardiológa. Srdce máte len jedno
  8. AI o nej píše, že je symbolom odvahy. Kvôli jedinému protestu
  1. Emma Tekelyová a tvorenie na jarné dni a Veľkú noc
  2. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme
  3. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie
  4. Ako zvládnuť podnikanie, rodinu aj voľný čas bez kompromisov?
  5. Spoločnosti BILLA záleží na zdravých očiach detí
  6. BENU otvorila v Košiciach lekáreň aj v Auparku
  7. Jedinečný koncert EURYTHMICS v Bratislave
  8. LOVESTREAM Festival oznamuje prvú vlnu interpretov
  1. AI o nej píše, že je symbolom odvahy. Kvôli jedinému protestu 8 714
  2. Slovenskí milionári minulý rok bohatli rekordným tempom 6 386
  3. Muži, nepodceňujte návštevu kardiológa. Srdce máte len jedno 5 950
  4. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 5 622
  5. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice 5 414
  6. Nevšedný ostrov. Ischia priťahuje pozornosť čoraz viac turistov 5 072
  7. Ísť do kúpeľov je IN 4 797
  8. Za 2 dni si vybralo dovolenku viac než 2000 Slovákov 4 580
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Agresora najviac prekvapí, keď obeť neostane ticho.


INZERCIA 15 h

Realitný fond IAD IRF napreduje aj v prípade získavania nových nájomcov.


INZERCIA 15 h

Nové číslo Ona Vie plné praktických návodov je v predaji.


INZERCIA 15 h

Podnikatelia a živnostníci to dnes nemajú jednoduché.


INZERCIA 15 h
SkryťZatvoriť reklamu