SME

Prvý ročník Vianočnej univerzity

V utorok 1. decembra 2016 sa uskutočnil prvý ročník Vianočnej univerzity, ktorý pripravili v rámci svojich predmetov a programu Talentway študenti Obchodnej fakulty.

V utorok  1. decembra 2016 sa uskutočnil prvý ročník Vianočnej univerzity, ktorý pripravili v rámci svojich predmetov a programu Talentway študenti Obchodnej fakulty.

Obchodná fakulta ožila vianočným duchom a prekvapila nielen účastníkov z radu študentov a učiteľov, ale i samotných organizátorov.  Nimi boli hlavne študenti prvého ročníka predmetu Marketing, ktorí sa vďaka príprave vianočného podujatia naučili ako robiť marketing v praxi, to znamená od zistenie potrieb zákazníka, marketingového výskumu, marketingovú kampaň až po samotné realizovanie podujatia. To, že to prváci zvládli svedčí nielen vysoký počet návštevníkov, ale aj zisky z predaja, ktoré boli pre mnohých ich prvými zárobkami. Návštevníci si mohli okrem nákupu darčekov pochutiť na vianočných dobrotách či pripiť s vianočným punčom.

img0033-r956_res.jpg

K projektu sa pridali aj  študenti štvrtého ročníka predmetu Inovačný manažment, ktorí prezentovali výsledky semestrálnych projektov pre partnerov z praxe ako napríklad značky Bikonour, Mommina, Marsen či spoločnosť Lidl.

img0243-r213_res.jpg

Dekan Obchodnej fakulty EU v Bratislave Štefan Žák

Program Vianočnej univerzity bol rovnako bohatý ako stánky študentov. O otvorenie trhov a rozsvietenie  stromčeka sa postaral dekan Obchodnej fakulty  Štefan Žák, ktorí vysoko ocenil a privítal aktivitu študentov a poďakoval  tvorcom Vianočnej univerzity Kataríne Chomovej a Petrovi Filovi za skvelú organizáciu celej akcie. O zábavu sa ďalej postarala roková skupina Paradox či latino a break dance tanečníci.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Skládky nechceme, no moderných riešení sa obávame
  2. Cukrovar mení Trnavu na miesto, kde sny ožívajú
  3. Hodnotenie profesionála: Aká je dovolenka v neznámom Bahrajne?
  4. Rozhovor: Slováci mohli žiť v Pacifiku. Štefánik im kúpil ostrov
  5. Špeciálna krížovkárska príloha v denníkoch SME a Korzár
  6. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom
  7. Viacgeneračné rodiny: Slovenský recept na hádky?
  8. Kaufland má 25 rokov a otvára 25. K Park: To bude oslava!
  1. Skládky nechceme, no moderných riešení sa obávame
  2. Cukrovar mení Trnavu na miesto, kde sny ožívajú
  3. Hodnotenie profesionála: Aká je dovolenka v neznámom Bahrajne?
  4. Jeden stavbár, druhý mikrobiológ. Bratia zvalcovali trh
  5. Rozhovor: Slováci mohli žiť v Pacifiku. Štefánik im kúpil ostrov
  6. eFleet Day 2025 Truck&Bus&Van: Šetrite náklady s elektromobilom
  7. Špeciálna krížovkárska príloha v denníkoch SME a Korzár
  8. Viacgeneračné rodiny: Slovenský recept na hádky?
  1. Rozhovor: Slováci mohli žiť v Pacifiku. Štefánik im kúpil ostrov 17 045
  2. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom 7 612
  3. Slovenskí učitelia vyvinuli aplikáciu, ktorá šetrí hodiny práce 6 032
  4. Viacgeneračné rodiny: Slovenský recept na hádky? 4 355
  5. Osem destinácií, kam na last minute dovolenku v septembri 3 796
  6. Kaufland má 25 rokov a otvára 25. K Park: To bude oslava! 2 101
  7. Hodnotenie profesionála: Aká je dovolenka v neznámom Bahrajne? 1 911
  8. Jeden stavbár, druhý mikrobiológ. Bratia zvalcovali trh 1 509
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Slováci požadujú viac informácií o zhodnotení odpadu a jeho premene na energiu.


INZERCIA 2 h

Cukrovar od UNITED Real Estate mení tvár Trnavy a prináša moderný mestský život.


INZERCIA 2 h

Ostrovná krajina je vychádzajúca hviezda turizmu v Perzskom zálive.


INZERCIA 1. sep

Sústredili sa na predaj pre školy a firmy.


INZERCIA 1. sep
SkryťZatvoriť reklamu