PR články zverejnené zadarmo síce znamenajú úsporu, prinášajú však isté obmedzenia. Ak zvažujete či publikovať tlačové správy alebo propagačné texty na bezplatnom PR serveri, položte si predtým pár otázok.
- Je pre vás prijateľné, ženávštevnosť bezplatných PR serverov spravidla nie je auditovaná, a údaje o čítanosti článkov nemusia zodpovedať deklarovanej skutočnosti?
- Vzali ste do úvahy, že častým sprievodným javom stránok tohto typu bývanízky page rank, málo pravidelne sa vracajúcich návštevníkov a slabá pozícia vo vyhľadávačoch?
- Viete, žečas bezplatného zverejnenia článkov môže byť na bezplatných PR serveroch obmedzený na dva či tri mesiace, čím môžete stratiť hlavný zmysel ich publikovania - dlhodobo funkčné spätné odkazy?
- Registrujete, že pri bezplatnom publikovaní je spravidlalimitovaný počet odkazov z článku, počet fotografií či videí v tele textu?
- Rátate s tým, žeprístup do publikačného systému nebýva pre zadávateľov bezplatných správ obvyklý, a sotva budete môcť aktualizovať či spresniť zverejnený článok?
- Bude vám vyhovovať, žemožnosť zvýšenia čítanosti vášho dôležitého článku jeho lepším umiestnením v prémiovom obsahu či na lepšej pozícii býva pri bezplatnom publikovaní nedostupná?
Ak nehľadáte otázne riešenie, ale riešenie, ktoré nemá žiadne z uvedených obmedzení, vyskúšajte tlacovespravy.sme.sk, centrálu pre zverejňovanie PR článkov na weboch Sme.sk. Je prevádzkovaná ako profesionálna platená služba so spektrom možností pre malé i veľké firmy.
Viac informácií nájdete v prehľade ponuky tu.
Máte otázky? Kontaktujte nás, alebo si pozrite odpovede na často kladené otázky.
Podobný obsah:
Prečo nie sú pr články na tlacovespravy.sme.sk zadarmo
Ako vám môže pomôcť tlačová správa zverejnená na Sme.sk
Viac článkov o reklame na Sme.sk