SME

SME.sk má viac predplatiteľov ako denník SME

V máji 2016 to bude presne 5 rokov od zavedenia platieb za prémiový obsah na Sme.sk.

V máji 2016 to bude presne 5 rokov od zavedenia platieb za prémiový obsah na Sme.sk. Po viacerých testoch sme zvolili tzv. freemium model predplatného, pri ktorom sa zamykajú vybrané články. Viac ako 90% zo všetkých článkov vrátane agentúrneho spravodajstva a regionálnych správ je voľne dostupných všetkým čitateľom.

Za necelých 5 rokov si platený obsah na Sme.sk cez jednocentové alebo 99 centové mesačné predplatné vyskúšalo už viac ako 45 tisíc čitateľov. Od zavedenia paywallu v máji 2011 do konca roka 2015 presiahli kumulované platby čitateľov za digitálny obsah na Sme.sk hranicu 1 milióna EUR, pričom len za rok 2015 boli naše výnosy viac ako 370 tis. EUR.

Rok 2015 sme ukončili s 17 078 platiacimi užívateľmi na Sme.sk. To bolo o 3% viac, ako počet predplatiteľov tlačeného vydania denníka SME, ktorí v cene predplatného novín nemajú prístup k zamknutému obsahu na Sme.sk.

Predplatitelia Sme.sk majú aktuálne exkluzívny prístup k viac ako 21 tisíc zamknutým článkom na Sme.sk a Korzar.sme.sk v slovenčine a na Spectator.sme.sk v anglickom jazyku. Denne k tomuto číslu pribúda priemerne 20 vybraných článkov.

Od roku 2016 prinášame pre predplatiteľov ešte viac prémiového obsahu. Okrem väčšieho množstva názorov a analýz od nových domácich a zahraničných autorov, pribudli desiatky materiálov z odborných a špecializovaných magazínov Trend, Quark, Historická Revue a Profit.

Od 23.3.2016 sme pôvodnú mesačnú cenu prístupu na Sme.sk za 2,90 EUR vyrovnali s cenou národného modelu predplatného (Piano), ktorá sa nemení. Obe ceny budú rovnaké  - 3,90 EUR na mesiac. Táto zmena platí len pre nových predplatiteľov, resp. pre predplatiteľov, ktorí nemali nastavené automatické obnovovanie platieb.

Cena sa nemení ani pri ročnom predplatnom a zostáva 29 EUR, ani pre predplatiteľov s aktívnym predplatným, ktorí mali nastavené automatické, mesačné obnovovanie platieb vo výške 2,90 EUR.

Na krátke obdobie, v rámci reklamnej kampane „Chránime Slovensko“ a „Charakter rozhoduje“, pribudlo na Sme.sk štvorročné predplatné. V porovnaní s aktuálnou mesačnou cenou 3,90 EUR ušetrí predplatiteľom viac ako 88 EUR. Pri prepočte na mesačné predplatné, čitateľ zo 48 predplatených mesiacov zaplatí len za 26 mesiacov, 22 ich bude mať zdarma. Predplatiteľom štvorročného predplatného, ktorí nebudú s obsahom Sme.sk spokojní a požiadajú o vrátenie predplatného, peniaze za nevyužité mesiace vrátime.

Počas 23 rokov svojej existencie dosiahlo vydavateľstvo Petit Press, a.s. v minulom roku viaceré úspešné míľniky.

Hlavný digitálny produkt vydavateľstva - Sme.sk bol v decembri 2015 najnavštevovanejší spravodajský portál na Slovensku. Aspoň raz mesačne ho navštívilo 2,22 milióna čitateľov z celého sveta, z toho 1,96 milióna ľudí zo Slovenska, čo predstavuje zásah takmer 55% online populácie SR 12+.

Za posledných 5 rokov sme viac ako zdvojnásobili digitálne príjmy, ktoré prekročili v ročnom nekonsolidovanom obrate, vrátane obratu dcérskych spoločností, hranicu 5 miliónov EUR. Sme.sk malo na tomto obrate približne 80%-ný podiel.

Príjmy z predaja digitálnej reklamy a služieb na Sme.sk boli v roku 2015 po prvý krát vyššie ako príjmy z inzercie v tlačenej podobe denníka SME a po prvý krát presiahli hranicu 3 miliónov EUR.

Príjmy z predaja prémiového obsahu na Sme.sk tvorili v roku 2015 približne 10% celkových príjmov z digitálnych aktivít vydavateľstva.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Ich drony lietali na koncerte Rammsteinu
  2. Toto bude cestovateľský hit roka 2026
  3. Ľuboš Fellner otvorene
  4. BUBO zverejnilo všetky termíny - exotika za polovicu
  5. eFleet Day 2025 Truck&Bus&Van: Zvýhodnený vstup len do 15.9.
  6. Dvanásť tipov, kam cestovať cez jesenné prázdniny
  7. Ako prežije váš biznis? Rozhodnú tieto 3 kroky
  8. Hodnotenie profesionála: Maldivské rezorty do hodiny od letiska
  1. Ich drony lietali na koncerte Rammsteinu
  2. Toto bude cestovateľský hit roka 2026
  3. Ľuboš Fellner otvorene
  4. HEINEKEN Slovensko: 30 rokov vášne pre pivo
  5. Dvanásť tipov, kam cestovať cez jesenné prázdniny
  6. BUBO zverejnilo všetky termíny - exotika za polovicu
  7. Ich slnkom je mesiac, kvitnú v noci
  8. Slováci dodali tablety do Volkswagenu i do policajných áut
  1. BUBO zverejnilo všetky termíny - exotika za polovicu 23 132
  2. Toto bude cestovateľský hit roka 2026 16 326
  3. Vyskúšal som si prácu výčapníka. Toto vám nepovedia 7 316
  4. Ľuboš Fellner otvorene 6 539
  5. Na toto by ste sa mali vo svojej obľúbenej krčme opýtať 6 388
  6. Dvanásť tipov, kam cestovať cez jesenné prázdniny 5 742
  7. Prvý mobil ako skúška dôvery medzi rodičom a dieťaťom 4 893
  8. Hodnotenie profesionála: Maldivské rezorty do hodiny od letiska 3 231
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Ľuboš Fellner kompletne pretvoril už aj tak úspešnú cestu


INZERCIA 22 h

V Aliter Technologies nechceli robiť to, čo ostatní.


INZERCIA 22 h

O svojej investícii a o cestách od pólu k pólu


INZERCIA 13. sep

Slovenskí konzumenti vedia o pive viac ako zahraniční, pivu rozumejú a vedia ho aj oceniť


12. sep
SkryťZatvoriť reklamu