Mobilný operátor O2 ponúka svojim zákazníkom nadčasový internet, ktorý pomáha šetriť peniaze aj čas.
V ideálnom svete by sme presne vedeli, čo za jeden deň spotrebujeme. Koľko zjeme jabĺk, koľko pohonných hmôt prejazdíme autom či koľko dát presurfujeme na našom mobile. Lenže, nežijeme v ideálnom svete. Raz jazdíme viac, inokedy spotrebujeme menej dát, ako je v našom balíčku. Čo s nespotrebovanými dátami urobí férový operátor?
O2 Datahit prenáša nespotrebované dáta do ďalšieho mesiaca
Takmer 80% zákazníkov O2 vo všeobecnosti nevyčerpá celý objem svojho aktívneho dátového balíčka. Viac ako pätina však minie svoje dáta do piatich dní pred jeho obnovou. Z nich sa balíček rozhodne obnoviť 40%. Zvyšok sa rozhodne pre obmedzenie svojho komfortu podstatným znížením rýchlosti internetu.
S O2 Datahitom sa zákazník už nemusí obávať obnovy balíčka tesne pred ukončením fakturačného obdobia, pretože o nevyčerpané dáta nepríde. Naopak, v ďalšom mesiaci má k dispozícii nový objem dát zvýšený o dáta, ktoré v predchádzajúcom mesiaci nespotreboval.
O2 Datahit šetrí peniaze
S aktívnym Datahitom zákazníci nemusia striehnuť, kedy svoje dáta prečerpajú, ale dokážu aj reálne ušetriť. Nespotrebované dáta z obnoveného balíčka totiž prenášajú do nasledujúceho mesiaca, kde ich môžu dočerpať. Napríklad, ak zákazník v apríli vyčerpá celý aktivovaný dátový balíček a po jeho obnove vyčerpá už len polovicu, druhú polovicu môže vyčerpať v máji spolu s celým balíčkom. Zákazník si tak v priebehu dvoch mesiacov nemusí svoj balíček obnovovať dvakrát, ale len raz a pritom ušetrí 3 eurá za obnovu.
O2 Datahit je nadčasový internet
Pokiaľ Datahit nemáte aktívny a chcete využívať všetky jeho výhody, aktivácia je jednoduchá. Stačí poslať SMS na číslo 99222 s textom „DATAHIT A“, alebo navštíviť ktorúkoľvek predajňu. Služba je bezplatná, zákazník platí len za obnovu balíčka príslušnou tarifou. Datahit zákazníkovi obnoví objem dát v balíčku maximálne trikrát v mesiaci, zákazník má však aj možnosť aktivácie Datahitu bez limitu. S Datahitom platí pravidlo, že zákazník v prvom rade míňa dáta z obnovy balíčka, až následne dátový balíček, keď ho neminie celý, opäť si ho môže preniesť do ďalšieho mesiaca.
Viac informácií nájdete na: www.o2.sk/internet/datahit