mBank spúšťa svoju novú kampaň na dvoch trhoch súčasne. Na Slovensku aj v Českej republike uvedie svoju najlacnejšiu mPôžičku. Prostredníctvom hlavného claimu "Vaša prvá pôžička bez úrokov nič neskrýva" chce opäť ukázať, aká je ponuka mBank transparentná a že jej mPôžička s nulovým úrokom nemá žiadne skryté poplatky.
"Kreatíva pracuje s maximálne jednoduchým oznámením. Požičajte si 1 500 eur a zaplatíte navyše maximálne 30 eur, ako jednorazový poplatok. Vizuál odkazuje na webové stránky banky, kde sa môžu ľudia sami presvedčiť o tom, aká je ponuka mBank prehľadná a výhodná," vysvetľuje Kristina Lenkova, riaditeľka marketingu mBank pre Slovensko a Českú republiku.
mBank zvolila ako hlavný mediatyp televíziu. Na Slovensku dominuje skupina Markíza a v Českej republike skupina Nova a Prima. V online reklame použije PPC, statické a dynamické bannery. Tieto doplní direct mailingom, spotmi v rádiách obchodných centier, POS materiálmi na pobočkách banky a komunikáciou na sociálnych sieťach spolu s nástrojmi PR.
Kreatívu vytvorila agentúra Havas Worlwide Prague. Mediálne plánovanie na Slovensku zabezpečila agentúra Starmedia a pre Česku republiku Starcom MediaVest Group Praha.
Nový spot si môžete pozrieť TU.
mBank je najväčšou internetovou bankou, ktorá od roku 2007 mení bankový trh na Slovensku. Za ten čas si získala priazeň už viac ako 265 000 klientov, ktorým väčšinu služieb poskytuje zadarmo a prostredníctvom digitálnych kanálov v podobe špičkového internetového bankovníctva a mobilnej aplikácie. Medzi produkty mBank patria okrem osobných, podnikateľských a sporiacich účtov tiež kreditné karty, spotrebiteľské úvery a hypotéky. Na Slovensku pôsobí ako mBank S.A., pobočka zahraničnej banky a patrí do skupiny Commerzbank.