SME

Todos predstaví 4 americké premiéry na Autosalóne

Spoločnosť Todos okrem "mainstreamovej" produkcie ponúka i nové americké automobily značiek Cadillac, Corvette a Camaro.

Jeden z najväčších slovenských predajcov automobilov - spoločnosť TODOS - je známa i tým, že okrem "mainstreamovej" produkcie ponúka i nové americké automobily značiek Cadillac, Corvette a Camaro. Na nadchádzajúci bratislavský Autosalón si v TODOS-e práve z tohto výberu pripravili až štyri slovenské výstavné premiéry! 

Do tvrdej konkurencie stredne veľkých prémiových SUV vstupuje ďalší hráč v podobe úplne nového modelu Cadillac XT5. foto1cadillacxt5022nove-r934_res.jpg

Mimochodom, značka "XT" bude odteraz označovať všetky crossovery od Cadillac-u. V troch úrovniach výbavy (Luxury, Premium, Platinum) nechýba nič z najmodernejších prvkov výbavy ani jazdných asistentov. Nová architektúra karosérie priniesla rázvor predĺžený o 50 mm oproti predchodcovi SRX, narástol aj rozchod kolies, najviac priestoru však pribudlo v kabíne. Celkovo je však XT5, paradoxne, o kúsok menšie než jeho predchodca. Karoséria nesie typické znaky aktuálneho dizajového jazyka značky, pýšiť sa XT5 určite môže úplne novým interiérovým dizajnom. Jeho typickým znakom je čistá, moderná elegancia a viditeľný dôraz na perfektné remeselné spracovanie. Celkovo je k dispozícii 6 farebných variantov interiéru s dekoratívnymi prvkami od karbónových vlákien cez 2 typy hliníka až po 3 druhy pravého dreva. Pod kapotou bije 6-valcové srdce úplne nového benzínového agregátu s objemom 3,6 litra, ktorý cez 8-stupňovú automatickú prevodovku Electronic Precision Shift posiela na všetky kolesá výkon 231 kW (314k) a krútiaci moment 368 Nm.Systém pohonu všetkých kolies plynulo mení distribúciu výkonu medzi nápravami tak, aby dosiahol vždy optimálnu trakciu. Z technológií stojí za zmienku kompletné LED osvetlenie vpredu i vzadu, automatický parkovací asistent, funkcia automatického brzdenia vrátane detekcie chodcov, atď.. Dominantou palubovky je 8- palcový dotykový monitor s rozlíšením HD.  

Druhou novinkou je prémiový sedan, ktorý sa chystá zamiešať karty v triede luxusných limuzín - CT6.

foto2cadillac-ct6-030nove-r498_res.jpgJeho vznik poznamenal úplne nový technologický prístup k prémiovému segmentu. Konštruktéri hodili doslova za hlavu všetky konvencie a stvorili vozidlo, ktoré sa môže bez váhania postaviť aj nemeckej špičke v tejto triede. CT6 má jednu z najmodernejších konštrukcií karosérie v automobilovom priemysle. Prevažne hliníková stavba zahŕňa ďaľších 11 rôznych materiálov pre dosiahnutie maximálnej trvácnosti, výkonu a efektivity a tým sa stáva bezkonkurenčnou medzi prémiovými sedanmi. Je to jeden z najľahších a najvýkonnejších plnohodnotných sedanov s rozmermi a priestorom porovnateľným s BMW radu 7 ale výkonom a čulosťou kompaktného Cadillacu CTS. O tom, že pri konštrukcii CT6 sa začínalo s čistým listom papiera svedčí napríklad použitá pohonná jednotka. Je ňou dvakrát prepĺňaný trojliter V6 s maximálnym výkonom 307 kW (417 k) a krútiacim momentom 555 Nm, kombinovaný s 8-stupňovým automatom a pohonom všetkých kolies. Nechýba adaptívne pruženie Magnetic Ride Control či inteligentné natáčanie zadných kolies. Reálny 360 stupňový pohľad okolo vozidla, zobrazený na Cadillac CUE displeji (Cadillac User Experience) pomáha redukovať mŕtve body. Vylepšené nočné videnie pomáha identifikovať ľudí, veľké zvieratá a iné objekty pomocou tepelných signálov na displeji vo vodičovom informačnom centre. Veľký 10.2" displej CUE s rozlíšením 1280 x 720 a touchpadom umiestneným v stredovej konzole reaguje rýchlejšie a rozpoznáva ručné písanie pri zadávaní adresy/bodov záujmu do navigačného systému.  Komfotné sedadlá ponúkajú rafinovaný a luxusný vzhľad. Vybavené sú prémiovou kožou Opus, piatimi masážnymi funkciami a po prvý raz aj votkanými vyhrievacími prvkami. Úplne nové sklopné zadné sedadlá prekračujú prah komfortu a luxusu, vedia sa prispôsobiť o približne 83mm, je možné meniť tvar bedrovej časti, použiť masážnu funkciu, kúrenie/chladenie. V lakťovej opierke nechýba ovládanie médií, vrátane hdmi a usb vstupov. Po prvýkrát je tu použitý audio systém Bose® Panaray®, disponujúci 34 strategicky umiestnenými reproduktormi pre excelentný dynamický rozsah a čistotu zvuku. 

Treťou premiérou je ďalšia reinkarnácia skutočnej legendy – Corvette Grand Sport. Ide o verziu určenú najmä pre skutočných jazdcov, ktorí sa neboja vytiahnuť Corvette na okruh či na kľukaté okresky.foto3chevrolet-grand-sport-1nove-r108_res.jpg

Grand Sport v sebe spája tie najkvalitnejšie esencie z kuchyne Corvette. Karoséria, podvozok, brzdy – to všetko pochádza z najvýkonnejšej Z06, motor a prevodovka je zo základnej verzie Stingray. Nechýba adaptívne pruženie Magnetic Ride Control ani elektronicky ovládaný samosvorný diferenciál. Pohonná jednotka s objemom 6,2 litra dáva 343 kW (466 k) a krútiaci moment 630 Nm, ktoré prenáša na zadné kolesá cez prevodovku – na výber je 7-stupňový manuál alebo 8-stupňový automat. Stovku atakuje Grand Sport za 3,9 sekundy, maximálka leží pred prahom 300 km/h. Bez zaujímavosti nie je ani fakt, že s príplatkovým balíkom Z07 zvláda Grand Sport v zákrute preťaženie až 1,2G…

Štvrtou premiérou bude Chevrolet Camaro v šiestej generácii. V doterajšej histórii ide o najvýkonnejšie a zároveň technologicky najvyspelejšie vozidlo.

foto4chevroletcamaro004nove-r663_res.jpg

Približne 70% dielov bolo vyvinutých špeciálne pre Camaro, oproti predchodcovi sa podarilo zvýšiť tuhosť karosérie o 28%, pričom hmotnosť klesla o viac než 90 kg. Základným motorom sa stal 4-valcový prepĺňaný agregát s objemom 2,0 litra, naladený na 202 kW (275k) a krútiaci moment 400 Nm. Aj tento základný model však dokáže akcelerovať na stovku pod 6 sekúnd! Motorová paleta pokračuje LT1 motorom V8 s objemom 6,2 L a výkonom 333 kW (450 k). V8 vybavená 8-stupňovým automatom akceleruje z nuly na stovku za 4,4 sekundy…

Všetky detaily a presné informácie o týchto úžasných strojoch sa môžete v týchto dňoch dozvedieť na bratislavskom autosalóne, priamo v stánku spoločnosti TODOS v hale D, kde si v prípade vážneho záujmu môžete dohodnúť aj skúšobnú jazdu.

Kontakt: 

Predaj nových vozidiel
T: 0800 102 103
E-mail: exclusive@todos.sk

Todos Exclusive s.r.o.
M. Sch. Trnavského 14
841 01 Bratislava

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? Takto internet rozšírite do každého kúta
  2. Ale že brutálny hráčsky notebook
  3. Prečo cena Bitcoinu rastie? Kam až môže vystúpať?
  4. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe
  5. Priesady ako zo škatuľky
  6. Chceš vlastniť nový Galaxy S24, vyskúšaj ho vďaka Try Galaxy?
  7. Každý piaty zomrie
  8. Bezstarostný relax? Objavte tieto skvelé hotely pre dospelých
  1. Na zdraví záleží
  2. Prečo cena Bitcoinu rastie? Kam až môže vystúpať?
  3. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe
  4. Jar bez únavy: Aktívny životný štýl ako liek
  5. Rozbieha sa online súboj o najkrajšiu obnovenú pamiatku
  6. Súťaž Fénix – Kultúrna pamiatka roka štartuje online hlasovanie
  7. Štartuje online hlasovanie o najkrajšiu obnovenú pamiatku
  8. Slováci hlasujú online za najkrajšiu obnovenú pamiatku
  1. Bezstarostný relax? Objavte tieto skvelé hotely pre dospelých 12 147
  2. Každý piaty zomrie 8 841
  3. Budúcnosť VÚSCH je v špičkovej medicíne a spokojnosti pacientov 8 774
  4. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? 8 252
  5. Devínska Kobyla teraz 6x dobrodružnejšia: Tipy, čo neprehliadnuť 3 798
  6. Trúfame si pristáť s lietadlom, ale na toto nám odvaha chýba 3 730
  7. Značka Cupra má na Slovensku už šesť nových Cupra garáží 3 508
  8. Ako sporiť na dôchodok? Radí odborník 2 906
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Onkologické ochorenia sú druhou najčastejšou príčinou hospitalizácií a úmrtí na Slovensku.


INZERCIA 9 h

Po pandémii, keď sa ekonomiky snažia oživiť a hľadajú stabilnú budúcnosť, digitálne meny ako Bitcoin opäť získavajú na význame.


INZERCIA 9 h

Nové číslo Historickej revue už v predaji aj s knižnou predplatiteľskou akciou.


INZERCIA 9 h
SkryťZatvoriť reklamu