logo
Centrála pre zverejňovanie PR článkov na weboch Sme.sk.
Sme.sk | Tlačové správy | Regionálne správy | Môj obchod zmenil náš prístup na osobný

Inzercia / Tlačová správa / Regionálne správy
Môj obchod zmenil náš prístup na osobný

„Keby sa naša predajňa uprostred obce v roku 2014 nezmenila, možno by dnes už neexistovala,“ hovorí Jozef Pojdák z Prakoviec.

Prakovský obchod je neďaleko železničnej a autobusovej stanice a v starej časti obce je jedinou predajňou potravín. Jeho zákazníkmi nie sú iba miestni, ale aj ďalší obyvatelia iných obcí, šoféri a cez víkend aj majitelia chalúp. Napriek svojmu atraktívnemu umiestneniu začali tržby predajne pred časom rapídne klesať.

prakovcespiskocice-r111_res.jpg

 „Rozmýšľali sme preto, ako vylepšiť vzhľad a tiež ponuku predajne. Bola to zrejme len zhoda náhod, že nás práve vtedy oslovili z Metra, aby sme sa zamysleli nad spoluprácou s alianciou Môj obchod. Povedali sme si, že to skúsime,“ povedal nám Ing Jozef Pojdák. Bolo to v novembri 2014. „Ešte mám v čerstvej pamäti, ako nám pomáhali pri zmene interiéru s rozmiestňovaním starých regálov a nákupom ďalších, tiež s letákovou podporou predaja akciových tovarov a celým marketingom,“ hovorí ďalej. „Výrazne sme zmenili aj exteriér obchodu. Vymenili sme okná a vchodové dvere, opravili a natreli fasádu, zrekonštruovali a rozšírili povrch pred predajňou určený na parkovanie, vytvorili sme parkovacie miesto pre invalidných zákazníkov, prístupové chodníky do predajne sme obložili zámkovou dlažbou aj s nábehom pre invalidné vozíky a pre pohodlnejší prístup zákazníkov s nákupnými vozíkmi priamo k autám.

mapa-r141_res.jpg

Vďaka aliancii Môj obchod sa v predajni zastavil pokles tržieb. „A naopak, podstatne sa zvýšili. Čo znamená, že sú zákazníci v našom terajšom obchode omnoho spokojnejší, ako boli pred tým. Spokojnejší sme však ale aj my. Pretože sa nám vďaka obratovým bonusom zvýšila obchodná marža.“ Predajňa prechodom na Môj obchod rozšířila sortiment ponúkaného tovaru  nielen v množstve položiek,  ale aj v možnosti  výberu jednotlivých druhov značiek Metra, ako Fine Life, ARO, Sommelier Select a Horeca.  A okrem samotnej predajne, dostal nový šat aj personál: „Metro nám pomohlo s jednotným pracovným oblečením personálu, ale aj farebnou identifikáciou predajne. Vďaka tomu sme sa jasne odlíšili od ostatných predajní v obci. Tieto zmeny a nadšená podpora aliancie zmenili ešte aj náš personál.“ Aj ten sa začal správať inak. V novej predajni sa cítil lepšie, a tak mal lepší vzťah aj k svojej práci a zákazníkom. „Vďaka tomu u nás v Prakovciach vieme, že sa malobchodné predajne nemusia báť veľkých reťazcov. Konkurujú im prihovorením sa zákazníkovi, ochotou komunikovať, schopnosťou odborne poradiť, milým úsmevom, jednoducho osobným prístupom. Ten je úplným základom nášho vzťahu so zákazníkmi.“

Niekto by si pomyslel, že s dobrými tržbami záujem o zákazníka končí. Nie je to tak. „Stále máme chuť zlepšovať sa. Uvažujeme zriadiť detský kútik, kde by si rodičia uložili svoje deti počas nakupovania. Chceme kúpiť uzatváraciu chladiacu vitrínu na mliečne a mäsové výrobky, klimatizačnú jednotku na sparné mesiace a vymeniť váhy za digitálne. A aby sme sa dostali aj do tých rodín, v ktorých žijú starší a nemotorizovaní ľudia, plánujeme im pomôcť možnosťou nákupu telefonickou objednávkou.

ramik-r321_res.jpg 

 http://www.imojobchod.sk

http://www.facebook.com/imojobchod/

 

 

5. 6. 2017
Petit Press, a.s. divízia východ

Tento text je platenou formou reklamy.

Informujte o svojej firme viac ako 2 milióny čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.



najčítanejšie
  • 3dni
  • 7dní
  • 30dni