INZERCIA

Hlasovanie verejnosti o najlepšom finančnom produkte

Už vyše týždňa je možné hlasovať. Z hlasujúcich vyžrebujeme výhercov zájazdu do Dominikánskej republiky, zdravotnej stoličky SpinaliS, predplatného Sme alebo nákupných poukážok Baumaxu.

Už vyše týždňa je možné hlasovať. Z hlasujúcich vyžrebujeme výhercov zájazdu do Dominikánskej republiky, zdravotnej stoličky SpinaliS, predplatného Sme alebo nákupných poukážok Baumaxu.

Hlasovací formulár nájdete na zlataminca.sme.sk.

Pre tých, ktorí Zlatú mincu ešte nezaregistrovali: Ide o súťaž finančných produktov. O poradí rozhoduje odborná porota. Ekonomickí novinári, zástupcovia vysokých škôl, finančných sprostredkovateľských spoločností alebo profesijných asociácií hlasujú v kategóriách, ktoré dlhodobo poznajú. Za prvé miesto získava finančný produkt tri body, za druhé dva, za tretie jeden bod. Keďže to urobí približne šesťdesiat členná porota, vznikne reprezentatívny názor odbornej verejnosti a spoznáme zoznam najlepších produktov napríklad v životnom poistení. Alebo v spotrebiteľských úveroch. Alebo v stavebnom sporení. Alebo v niektorej z ďalších tridsiatich troch kategórií. Výsledky hlasovania odbornej poroty za aktuálny ročník budú zverejnené na www.zlataminca.sk 24. novembra 2010.

V hlasovaní verejnosti môže naopak hlasovať každý. Účastníci sa nepočítajú na desiatky, ale na tisíce. Je nezávislé od hlasovania odbornej poroty, každý človek hlasuje presne za jeden finančný produkt.

Jeden hlas, jeden bod. Výsledkom je tiež poradie, produkty však nie sú rozdelené do tridsiatich troch kategórií.

Je prirodzené, že sa odborná porota orientuje lepšie než verejnosť, názor verejnosti je však veľmi dôležitý pre vývoj budúcich finančných produktov. Práve preto budeme radi, ak budete hlasovať a budeme mať možnosť porovnať váš názor s názorom poroty. Dlhodobo chceme zistiť, či verejnosť vníma (hoci s odstupom) podobné trendy ako odborná porota.

Termíny:

Hlasovanie verejnosti Zlatá minca trvá do 31. decembra 2010, výsledky zverejníme koncom januára 2011. Ceny uvedené na začiatku článku sa zaväzujeme vyžrebovať do konca januára 2011 a výhercov zverejníme na webe Zlatá minca, ako aj prostredníctvom denníka Sme.

 

Jiří Ščobák, Media Project Agency, organizátor Zlatej mince

Mediálnymi partnermi Zlatej mince sú denník Sme, rádio Viva, Rádio Slovensko a mesačník Forbes.

Generálnym partnerom je spoločnosť OVB Allfinanz Slovensko.

 

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,2 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Vzťah k seniorom chce zmeniť výzvou

Predvianočný zhon je v plnom prúde a pri nákupoch zabúdame na starých rodičov.

Tlačové správy

Bangkok, Phuket, pláže, chrámy: Za 13 dní to naj z Thajska

Zážitkami nabitý poznávací zájazd vám predstaví všehochuť Thajského kráľovstva.

Tlačové správy

Moderný hotel, kde sa cítite ako doma

Obľúbený štvorhviezdičkový Hotel Impozant vo Valčianskej doline prešiel v tomto roku rozsiahlou rekonštrukciou.

Tlačové správy

Vedecká rada k 80. výročiu SvF STU v Bratislave

Vedecká rada k 80. výročiu začatia výučby v stavebníctve a geodézii