INZERCIA

Hlasovanie verejnosti o najlepšom finančnom produkte

Už vyše týždňa je možné hlasovať. Z hlasujúcich vyžrebujeme výhercov zájazdu do Dominikánskej republiky, zdravotnej stoličky SpinaliS, predplatného Sme alebo nákupných poukážok Baumaxu.

Už vyše týždňa je možné hlasovať. Z hlasujúcich vyžrebujeme výhercov zájazdu do Dominikánskej republiky, zdravotnej stoličky SpinaliS, predplatného Sme alebo nákupných poukážok Baumaxu.

Hlasovací formulár nájdete na zlataminca.sme.sk.

Pre tých, ktorí Zlatú mincu ešte nezaregistrovali: Ide o súťaž finančných produktov. O poradí rozhoduje odborná porota. Ekonomickí novinári, zástupcovia vysokých škôl, finančných sprostredkovateľských spoločností alebo profesijných asociácií hlasujú v kategóriách, ktoré dlhodobo poznajú. Za prvé miesto získava finančný produkt tri body, za druhé dva, za tretie jeden bod. Keďže to urobí približne šesťdesiat členná porota, vznikne reprezentatívny názor odbornej verejnosti a spoznáme zoznam najlepších produktov napríklad v životnom poistení. Alebo v spotrebiteľských úveroch. Alebo v stavebnom sporení. Alebo v niektorej z ďalších tridsiatich troch kategórií. Výsledky hlasovania odbornej poroty za aktuálny ročník budú zverejnené na www.zlataminca.sk 24. novembra 2010.

V hlasovaní verejnosti môže naopak hlasovať každý. Účastníci sa nepočítajú na desiatky, ale na tisíce. Je nezávislé od hlasovania odbornej poroty, každý človek hlasuje presne za jeden finančný produkt.

Jeden hlas, jeden bod. Výsledkom je tiež poradie, produkty však nie sú rozdelené do tridsiatich troch kategórií.

Je prirodzené, že sa odborná porota orientuje lepšie než verejnosť, názor verejnosti je však veľmi dôležitý pre vývoj budúcich finančných produktov. Práve preto budeme radi, ak budete hlasovať a budeme mať možnosť porovnať váš názor s názorom poroty. Dlhodobo chceme zistiť, či verejnosť vníma (hoci s odstupom) podobné trendy ako odborná porota.

Termíny:

Hlasovanie verejnosti Zlatá minca trvá do 31. decembra 2010, výsledky zverejníme koncom januára 2011. Ceny uvedené na začiatku článku sa zaväzujeme vyžrebovať do konca januára 2011 a výhercov zverejníme na webe Zlatá minca, ako aj prostredníctvom denníka Sme.

 

Jiří Ščobák, Media Project Agency, organizátor Zlatej mince

Mediálnymi partnermi Zlatej mince sú denník Sme, rádio Viva, Rádio Slovensko a mesačník Forbes.

Generálnym partnerom je spoločnosť OVB Allfinanz Slovensko.

 

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2 milióny čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Reportáž: Ako sa robia balené bagety? Zisťovali sme vo fabrike

Najobľúbenejšiu slovenskú bagetu, debrecínsku, vyrábajú na strednom Slovensku.

Tlačové správy

Bayer posilňuje svoju značku

Dynamické, otvorené, osobné...To sú aktuálne atribúty inovovaného loga spoločnosti Bayer.

Tlačové správy

Ružička Csekes je už po šiesty krát Právnickou firmou roka

Advokátska kancelária Ružička Csekes sa za viac ako 25 rokov vyprofilovala na jednu z najväčších kancelárií na Slovensku.

Tlačové správy

O2 a Matej Tóth otvárajú druhý ročník O2 Športovej akadémie

O2 tak tento rok nadväzuje na úspešné projekty z minulého roka a spája ich pod spoločnú platformu O2 Dobrá vec.