SME
Pondelok, 20. marec, 2023 | Meniny má Víťazoslav

Hlasovanie verejnosti o najlepšom finančnom produkte

Už vyše týždňa je možné hlasovať. Z hlasujúcich vyžrebujeme výhercov zájazdu do Dominikánskej republiky, zdravotnej stoličky SpinaliS, predplatného Sme alebo nákupných poukážok Baumaxu.

Už vyše týždňa je možné hlasovať. Z hlasujúcich vyžrebujeme výhercov zájazdu do Dominikánskej republiky, zdravotnej stoličky SpinaliS, predplatného Sme alebo nákupných poukážok Baumaxu.

Hlasovací formulár nájdete na zlataminca.sme.sk.

Pre tých, ktorí Zlatú mincu ešte nezaregistrovali: Ide o súťaž finančných produktov. O poradí rozhoduje odborná porota. Ekonomickí novinári, zástupcovia vysokých škôl, finančných sprostredkovateľských spoločností alebo profesijných asociácií hlasujú v kategóriách, ktoré dlhodobo poznajú. Za prvé miesto získava finančný produkt tri body, za druhé dva, za tretie jeden bod. Keďže to urobí približne šesťdesiat členná porota, vznikne reprezentatívny názor odbornej verejnosti a spoznáme zoznam najlepších produktov napríklad v životnom poistení. Alebo v spotrebiteľských úveroch. Alebo v stavebnom sporení. Alebo v niektorej z ďalších tridsiatich troch kategórií. Výsledky hlasovania odbornej poroty za aktuálny ročník budú zverejnené na www.zlataminca.sk 24. novembra 2010.

V hlasovaní verejnosti môže naopak hlasovať každý. Účastníci sa nepočítajú na desiatky, ale na tisíce. Je nezávislé od hlasovania odbornej poroty, každý človek hlasuje presne za jeden finančný produkt.

Jeden hlas, jeden bod. Výsledkom je tiež poradie, produkty však nie sú rozdelené do tridsiatich troch kategórií.

Je prirodzené, že sa odborná porota orientuje lepšie než verejnosť, názor verejnosti je však veľmi dôležitý pre vývoj budúcich finančných produktov. Práve preto budeme radi, ak budete hlasovať a budeme mať možnosť porovnať váš názor s názorom poroty. Dlhodobo chceme zistiť, či verejnosť vníma (hoci s odstupom) podobné trendy ako odborná porota.

Termíny:

Hlasovanie verejnosti Zlatá minca trvá do 31. decembra 2010, výsledky zverejníme koncom januára 2011. Ceny uvedené na začiatku článku sa zaväzujeme vyžrebovať do konca januára 2011 a výhercov zverejníme na webe Zlatá minca, ako aj prostredníctvom denníka Sme.

 

Jiří Ščobák, Media Project Agency, organizátor Zlatej mince

Mediálnymi partnermi Zlatej mince sú denník Sme, rádio Viva, Rádio Slovensko a mesačník Forbes.

Generálnym partnerom je spoločnosť OVB Allfinanz Slovensko.

 

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Inzercia - Tlačové správy

  1. Amazon v Seredi dáva veciam druhý život
  2. Katka so vzácnym ochorením: Rozhodla som sa, že deti mať nebudem
  3. Ako riešia krízu v zahraničí? Nižšia daň, zľavy z odvodov, zmrazená cena potravín
  4. Ako môžu elektromobily znížiť náklady vašej firmy?
  5. Okuliarové šošovky ZEISS SmartLife
  6. Čím je Azúrové pobrežie tak príťažlivé? Zistíte po pár chvíľach
  7. Náš mobil môžu ovládať na diaľku, ale dá sa tomu zabrániť
  8. Tipuj dedinský futbal online a vyhraj zájazd na Ligu majstrov
  1. Spoločnosť AGEL SK a VŠZaSP podpísali zmluvu o spolupráci
  2. Čo všetko potrebujete vedieť, ak chcete tehlovú fasádu
  3. Bývanie, ktoré má všetkých "5P"
  4. Nový e-book od BaseLinker Kompletný sprievodca po marketplacoch
  5. Okuliarové šošovky ZEISS SmartLife
  6. Ako môžu elektromobily znížiť náklady vašej firmy?
  7. Verve services - upratovacia firma, ktorá vznikla z nuly
  8. Kedy s dieťaťom prvýkrát k zubárovi? Odpoveď vás prekvapí
  1. Doba nízkych úrokov je späť. Garantovaná hypotéka 1,49% 13 471
  2. Náš mobil môžu ovládať na diaľku, ale dá sa tomu zabrániť 12 901
  3. Ako riešia krízu v zahraničí? Nižšia daň, zmrazená cena potravín 10 907
  4. Čím je Azúrové pobrežie tak príťažlivé? Zistíte po pár chvíľach 8 961
  5. Jednoznačný recept na úspech? Buďte pripravení prispôsobiť sa 7 702
  6. Aké sú NAJ slovenské chute? Prezradili ich známi výrobcovia 5 518
  7. Okuliarové šošovky ZEISS SmartLife 2 762
  8. Amazon v Seredi dáva veciam druhý život 2 500
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Týka sa vedeckovýskumnej a vzdelávacej oblasti a taktiež prepojenia teórie s praxou.


8 h

Fasáda je viac ako len estetický prvok domu.


INZERCIA 9 h

Priamo pod svahmi Devínskej Kobyly vyrastie projekt Stockerka. Ide o výnimočné bývanie, ktoré disponuje skvelými parametrami.


11 h
SkryťZatvoriť reklamu