INZERCIA

Sme.sk má k parlamentným voľbám 2012 sedem projektov

Najväčší spravodajský web na Slovensku má okrem volebného spravodajského špeciálu aj hry, video relácie či nové funkcie

Parlamentné voľby sú ťažiskovým obdobím pre každé spravodajské médium. V prípade webu sa pridáva schopnosť rýchlo reagovať a využívať široké technické možnosti. V SME.sk je to navyše aj záväzok najsilnejšieho spravodajského webu na Slovensku, lídra v technologických experimentoch a práci so sociálnymi sieťami.

Čo chystá SME.sk pre Parlamentné voľby 2012

Spravodajstvo a publicistika

Voľby.SME.sk (http://volby.sme.sk) Všetok obsah k téme parlamentných volieb vyprodukovaný v redakcii denníka Sme
Aktívny graf volebných preferencií (http://goo.gl/Wj1iW) s možnosťou embedu (vloženia na akúkoľvek inú stránku)
Séria 26-relácií na TV.SME.sk V seriáli predstavíme všetky parlamentné strany. Vyjadria sa ich predstavitelia i politológovia.

User-generated contend a sociálne siete

Bitka argumentov (http://bitkaargumentov.sme.sk) Nový projekt postavený na argumentácii pod vlastným menom za konkrétne strany. Autentifikuje sa cez Facebook, podporené sú možnosti zdieľania
Tento rok volím (http://goo.gl/idFyf) Koho volí tento človek? V diskusiách Sme.sk to uvidíte okamžite. Každý z debatujúcich si môže v profile vyplniť stranu, ktorej plánuje dať svoj hlas. Tá je následne “pripnutá” ku každému príspevku

Hry a aplikácie

V koži politika (http://volby.sme.sk/hra/) Predvolebná hra, v ktorej je vašou úlohou zbierať preferencie pre vašu stranu a odpovedať na zákerné otázky novinárov. Celý vývoj prebehol interne v Sme už pred minulými voľbami, no hra je naplnená kompletne novými úlohami. v koži poslanca - volebná hra sme.sk
Môj poslanec (http://volby.sme.sk/c/6242605/moj-poslanec.html) Ktorý poslanec rozmýšľa ako vy? Flashová aplikácia je tu späť s drobnými vylepšeniami - skrátili sme napríklad čas na výber poslanca

Všetko však môže byť len nadstavbou nad kvalitnú prácu novinárov. Z troch najväčších spravodajských webov stojí len za SME.sk (v decembri minulého roka 1,53 milióna reálnych užívateľov) zázemie printovej redakcie, ktoré dokáže denne hýbať dianím na Slovensku a otvárať kauzy s reálnym dosahom na spoločnosť. Najbližšia konkurencia zo skupín Azet (1,23 mil. RU) a Zoznam (1,14 mil.) s webovými redakciami nie je silnešia ako Sme.sk ani po odflitrovaní nespravodajských sekcií.

Mimo najvyššej návštevnosti je SME.sk aj najobľúbenejším zdrojom spravodajstva na slovenskom webe. Označilo ho tak 23 % používateľov v prieskume TNS pre Petit Press v máji 2011.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2 milióny čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Prihláste sa a vložte PR článok

Najčítanejšie tlačové správy


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Detské zúbky sú veda

Vedeli ste, že so starostlivosťou o detské zúbky treba začať už v tehotenstve, alebo dokonca ešte predtým?

Tlačové správy

Štartujú jesenné módne dni v Poluse

Čo delí módnu ikonu od otrokyne trendov? Predsa vyberaný vkus! Polus vám ponúka profesionálny osobný servis pri hľadaní štýlu.

Tlačové správy

Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku

Zanzibar, ostrov tyrkysovej a priezračnej vody, bieleho piesku a skvelého jedla.

Tlačové správy

Intímna hygiena – celoročná záležitosť

Letné horúčavy, kúpanie, hudobné festivaly, cestovanie – to sú nám známe situácie.