INZERCIA

Sme.sk má k parlamentným voľbám 2012 sedem projektov

Najväčší spravodajský web na Slovensku má okrem volebného spravodajského špeciálu aj hry, video relácie či nové funkcie

Parlamentné voľby sú ťažiskovým obdobím pre každé spravodajské médium. V prípade webu sa pridáva schopnosť rýchlo reagovať a využívať široké technické možnosti. V SME.sk je to navyše aj záväzok najsilnejšieho spravodajského webu na Slovensku, lídra v technologických experimentoch a práci so sociálnymi sieťami.

Čo chystá SME.sk pre Parlamentné voľby 2012

Spravodajstvo a publicistika

Voľby.SME.sk (http://volby.sme.sk) Všetok obsah k téme parlamentných volieb vyprodukovaný v redakcii denníka Sme
Aktívny graf volebných preferencií (http://goo.gl/Wj1iW) s možnosťou embedu (vloženia na akúkoľvek inú stránku)
Séria 26-relácií na TV.SME.sk V seriáli predstavíme všetky parlamentné strany. Vyjadria sa ich predstavitelia i politológovia.

User-generated contend a sociálne siete

Bitka argumentov (http://bitkaargumentov.sme.sk) Nový projekt postavený na argumentácii pod vlastným menom za konkrétne strany. Autentifikuje sa cez Facebook, podporené sú možnosti zdieľania
Tento rok volím (http://goo.gl/idFyf) Koho volí tento človek? V diskusiách Sme.sk to uvidíte okamžite. Každý z debatujúcich si môže v profile vyplniť stranu, ktorej plánuje dať svoj hlas. Tá je následne “pripnutá” ku každému príspevku

Hry a aplikácie

V koži politika (http://volby.sme.sk/hra/) Predvolebná hra, v ktorej je vašou úlohou zbierať preferencie pre vašu stranu a odpovedať na zákerné otázky novinárov. Celý vývoj prebehol interne v Sme už pred minulými voľbami, no hra je naplnená kompletne novými úlohami. v koži poslanca - volebná hra sme.sk
Môj poslanec (http://volby.sme.sk/c/6242605/moj-poslanec.html) Ktorý poslanec rozmýšľa ako vy? Flashová aplikácia je tu späť s drobnými vylepšeniami - skrátili sme napríklad čas na výber poslanca

Všetko však môže byť len nadstavbou nad kvalitnú prácu novinárov. Z troch najväčších spravodajských webov stojí len za SME.sk (v decembri minulého roka 1,53 milióna reálnych užívateľov) zázemie printovej redakcie, ktoré dokáže denne hýbať dianím na Slovensku a otvárať kauzy s reálnym dosahom na spoločnosť. Najbližšia konkurencia zo skupín Azet (1,23 mil. RU) a Zoznam (1,14 mil.) s webovými redakciami nie je silnešia ako Sme.sk ani po odflitrovaní nespravodajských sekcií.

Mimo najvyššej návštevnosti je SME.sk aj najobľúbenejším zdrojom spravodajstva na slovenskom webe. Označilo ho tak 23 % používateľov v prieskume TNS pre Petit Press v máji 2011.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2 milióny čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Prihláste sa a vložte PR článok

Najčítanejšie tlačové správy


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky

Už ich dostanete dokonca aj v Kauflande.

Tlačové správy

Nová michalovská nemocnica otvorí brány: toto musíte vidieť!

Nová nemocnica je na svete a len dni ostávajú do jej otvorenia.

Tlačové správy

Čerešne - miesto, kde môžete žiť podľa seba

Všestranná funkčnosť, nadčasovosť a dizajn - atribúty projektu, aký nemá v Bratislave obdobu. Vzniká komplexný priestor na žitie.

Tlačové správy

Ochráňte pred zlodejmi celé vozidlo vďaka VAM Akustik

Vaše auto stojí pred domom a vy striehnete, pretože ste videli na ulici podivné indivíduá.