INZERCIA

Ako pomôcť firme v získaní nových zákazníkov

Ako dostať konkrétne informácie k vašim budúcim zákazníkom? Dobrým krokom je zverejniť tlačovú správu na vašom webe. Nevýhoda - väčšinou ho sleduje malá skupina užívateľov.

Ako dostať konkrétne informácie k vašim budúcim zákazníkom? Dobrým krokom je zverejniť tlačovú správu na vašom webe. Nevýhoda - väčšinou ho sleduje malá skupina užívateľov.

Predstavte si, že vaša firma má istú skupinu zákazníkov a potrebujete ich pravidelne informovať o svojich novinkách. Môžete použiť poštu, email, newsletter, či využiť služby call-centier. Všetky možnosti sú správne, predpokladajú však vašu aktuálnu databázu zákazníkov i súhlas na ich obosielanie či telefonické kontaktovanie. Výhodou je cielenosť vášho posolstva; nevýhodou je, že oslovíte len súčasných, nie však nových zákazníkov.

Ako teda dostať konkrétne informácie k vašim budúcim zákazníkom? Dobrým krokom je zverejniť tlačovú správu na vašom webe. Nevýhoda - väčšinou ho sleduje malá skupina užívateľov.

Lepšie riešenie? Zverejniť tlačovú správu na webovom serveri, ktorý navštevuje dostatok ľudí pravidelne vyhľadávajúcich nové informácie. Ak vám dobre navštevovaný server umožní cenovú variabilitu nákupu, teda nielen jednorazové zverejnenie tlačovej správy, ale aj zverejnenie ich neobmedzeného množstva, zrejme ste našli to, čo potrebujete.

Ak vám navyše dáva aj možnosť správy si zverejniť a aktualizovať kedykoľvek v čase, ktorý sa vám hodí; dokáže podporiť vašu dôležitú správu avizovaním v prémiovom spravodajskom obsahu, či umožní vám pridať k textu okrem fotografií aj videá, napovedá to o kvalitnej a cenovo variabilnej službe.

Linky (adresy) na vaše správy zverejnené na známom webovom serveri môžete poslať nielen svojim súčasným zákazníkom, ale nezávisle na tom ich budú čítať a ďalej zdieľať desiatky či stovky nových čitateľov – možno vašich budúcich zákazníkov. Správa o vašej firme či jej novinkách bude oveľa lepšie zaregistrovaná webovými vyhľadávačmi do budúcna, pretože ste ju zverejnili na známom webovom serveri, ktorý navštevuje dostatok ľudí

A tu je tip na dobré i cenovo atraktívne riešenie: Neobmedzené množstvo tlačových správ a PR článkov celý rok

(PR)

Zdroj: Novinky o inzercii na Sme.sk

Kontakt na obchodné oddelenie: internet@petitpress.sk

02/ 59 233 227

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2 milióny čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Legendárna Transsibírska magistrála

19-dňové dobrodružstvo z Moskvy do Pekingu na slávnej železničnej trati.

Tlačové správy

Auto ako vianočný darček, rastie záujem o zánovné vozidlá

Najväčší dopyt je momentálne o autá kategórie SUV

Tlačové správy

Vianočný bázar chalaňov

Aj tento rok na Stavebnej fakulte STU prebiehala vianočná zbierka.

Tlačové správy

Vianočné mecheche 2017

Dňa 5.12.2017 sa na Stavebnej fakulte STU v Bratislave uskutočnil ďalší ročník akcie s názvom Vianočné mecheche.