Za obdobie január až apríl 2013 zverejnili tlacovespravy.sme.sk cez štyristo nových článkov, čo predstavuje vyše dvojnásobný medziročný nárast.
Záujem o službu Tlačové správy sa premieta aj v týždňových prírastkoch nových správ, ktoré sa rátajú až na desiatky. Počet registrovaných zákazníkov s predplateným ročným prístupom k službe, umožňujúcim zverejneňovanie neobmedzeného množstva správ a pr článkov, atakoval koncom apríla štyri desiatky, čo je dvojnásobne viac ako vlani. K "tradičným" klientom ako sú banky, operátori či eshopy pribudli aj novo registrované firmy z oblasti obchodu, energetiky, konzultačných služieb, ale aj developeri či občianske združenia a nadácie.
"Zverejňovanie správ zákazníkmi v čase, ktorý im samotným najviac vyhovuje je komfortné i zrozumiteľné pre bežného užívateľa. Približne rovnakým tempom tak stúpa aj počet užívateľov, ktorí v zaregistrovaných firmách s naším systémom pracujú. Od februára sme navyše pre registrované firmy pridali nové funkcie pre editáciu správ, umožňujúce napríklad do článkov vkladať videá, alebo umiestňovať v texte fotografie a linkovať ich s konkrétnym obsahom na cieľových stránkach", hovorí manažér projektu Vladimír Martinka.
Až tisíce prečítaní jednej správy
Zvýšený počet zákazníkov i správ prinieslol širšiu škálu tém, a tá priťahuje viac čitateľov. Aj vďaka tomu za január až apríl presiahol celkový počet zobrazených stránok tlacovespravy.sme.sk sedemsto tisíc, čo predstavuje medziročný nárast page views o deväť percent. Na dobrej čítanosti jednotlivých článkov zverejňovaných na tlacovespravy.sme.sk, ktorá je denne rádovo v desiatkach až stovkách, sa veľkou mierou podieľa automatizované avizovanie ich titulkov v záložke "Najnovšie" widgetu na Hlavnej stránke a v spravodajstve Sme.sk.
Články podporené za príplatok umiestnením na hlavnej stránke servera Sme.sk, resp. aj v záložke "Vybrané" widgetu na Hlavnej stránke a v spravodajstve Sme.sk, dosahujú až niekoľko tisíc otvorení za deň. Na ich sledovanosť má však tiež vplyv dobré titulkovanie a načasovanie. Rekord v čítanosti v období január až apríl (30 226 otvorení) dosiahol článok o investovaní do podielových fondov.
Tlacovespravy.sme.sk - sledovanosť top desať článkov s príplatkovým umiestnením na Hlavnej stránke Sme.sk alebo vo vybranej sekcii | |
Tlačová správa/pr článok | Otvorení odo dňa zverejnenia |
Kam investujú obozretní | 30 226 |
Viete, na čo míňate najviac peňazí? | 27 788 |
Rytmus otvára finančnú akadémiu! | 24 661 |
Zvažujete kúpu bytu? Porovnávali sme bývanie v meste a za mestom | 22 132 |
Tatra banka ponúka hypotéku s historicky najnižším úrokom | 19 718 |
Pozor na koróziu! Udržte svoje auto po zime v kondícii | 19 468 |
Rozkoš na Valentína zaručená | 18 755 |
Rezidencie Machnáč odštartoval predaj bytov veľkoryso! | 16 346 |
Revolúcia v kvalite bývania | 14 684 |
Tatra banka sprístupnila platby mobilom už aj pre Android | 14 516 |
Priemerný počet otvorení top 10 článkov | 20 829 |
Zdroj: Štatistický modul servera Tlačové správy, obdobie 1.1.2013 - 30.4.2013. |
Jednotlivé správy na neobmedzený čas aj bez registrácie
"Okrem skvalitňovania servisu pre registrované firmy chystáme do budúcna ďalšie rozšírenie podpory čítanosti našich článkov. Pribudnúť by mali nové možnosti ich zdieľania, i zvačšenie rozsahu umiestnenia widgetu s vybranými, najnovšími a najčítanejšími článkami v spravodajstve Sme.sk", dodáva manažér projektu Vladimír Martinka.
Atraktívnou cenovou ponukou však Tlačové správy nezabúdajú ani na klientov, ktorí potrebujú sporadicky zverejniť len jednu tlačovú správu; správa je navyše automaticky avizovaná v rebríčku najnovších správ widgetu na Hlavnej stránke a v spravodajstve Sme.sk.
Viac o riešeniach a podmienkach čítajte TU.
Zdroj: Novinky o inzercii na Sme.sk