INZERCIA

Zamestnanci Jan Becher vymenili prácu za osvetu k zodpovednosti

Na 24 hodín zamestnanci spoločnosti Jan Becher Slovensko 5. júna prerušili všetky svoje pracovné povinnosti a pridali sa ku takmer 19 000 svojim kolegom zo 70 krajín...

Na 24 hodín zamestnanci spoločnosti Jan Becher Slovensko 5. júna prerušili všetky svoje pracovné povinnosti a pridali sa ku takmer 19 000 svojim kolegom zo 70 krajín, aby spoločne svetu pripomenuli dôležitosť umiernenej konzumácie alkoholu.

 

 

Pri príležitosti medzinárodnej akcie Responsib’All Day majú zamestnanci jedného zo svetových lídrov na trhu s alkoholom v každej krajine za úlohu pracovať na spoločensky zodpovedných projektoch, ktoré čo najefektívnejšie prispejú ku globálnemu boju proti nezodpovednému pitiu. Jan Becher - Slovensko (JBS) preto počas tohtoročného „zodpovedného dňa“ zrealizoval akciu plnú podnetných prednášok, ale aj originálnych súťaží a aktivít.

 

Tzv. opilecké okuliare účastníkom napríklad pomohli pochopiť, ako alkohol vplýva na zmysly človeka, interaktívna hra na hádanie veku zase ozrejmila ťažkosti, ktorým barmani čelia, keď sa snažia vyhnúť podávaniu alkoholu neplnoletým. Témou boli aj hranice etiky pri propagácii alkoholických výrobkov, najčastejšie sťažnosti spotrebiteľov prišla v tejto súvislosti vysvetliť výkonná riaditeľka Rady pre reklamu PhDr. Eva  Rajčáková. Známy motoristický novinár a pretekár Alexander Štefuca sa vo svojej prednáške zasa zameral na problematiku šoférovania pod vplyvom alkoholu.

 

„Témami ako aktívna prevencia nalievania alkoholu mladistvým alebo osveta zameraná proti alkoholu za volantom, samozrejme, nežijeme iba jeden deň v roku,“ hovorí marketingová manažérka Jan Becher - Slovensko Veronika Wimmerová a dodáva: „Spoločenská zodpovednosť pre nás nemá len rozmer dodržiavania zákona. Je to pevná a veľmi dôležitá súčasť firemnej kultúry, ktorú neustále aktívne rozvíjame.“

 

CSR aktivity slovenskej dcéry koncernu Pernod Ricard sú inšpiráciou dokonca aj pre ostatné krajiny. V zodpovednej spolupráci s predajcami alkoholu tak bol pri príležitosti Responsib’All Day vyzdvihnutý projekt JBS a združenia Fórum PSR Slovensko „Nemáš 18? Nemáš šancu!“, ktorý na Slovensku začiatkom roka prebehol už po druhý raz. „V rámci spolupráce s Jan Becher sme doteraz v problematike nalievania alkoholu mladistvým zaškolili takmer tri tisícky barmanov. Z prvej ruky sa tak mohli oboznámiť so zdravotnými, etickými a právnymi dôsledkami nezodpovedného konania a na modelových situáciách si vyskúšať, ako správne zvládnuť problematické situácie,“ povedal o projekte Martin Šimunič z o.z. Fórum PSR Slovensko.

 

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2 milióny čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Zdravý životný štýl - dá sa v dnešnej dobe udržať?

Zdravý životný štýl, krásne telo, svieža pokožka, žiadne vrásky a pevné zdravie. Je možné docieliť to aj v súčasnom rýchlom svete?

Tlačové správy

Firmy, pri ktorých sa nemusíte obávať dvojakej kvality potravín

Značka nie je všetko. Rozhoduje chuť.

Tlačové správy

Klima efekt bez klimatizácie

Budovy utesňujeme stále viac a viac. Ale aké to má pre nás následky?

Tlačové správy

S novou optikou máte v Poprade rýchlosť a kvalitu zaručenú

Reč nie je o predajni s okuliarmi, ale technológii, s ktorou môžete naplno využívať všetky prednosti super rýchleho internetu.