INZERCIA

Zamestnanci Jan Becher vymenili prácu za osvetu k zodpovednosti

Na 24 hodín zamestnanci spoločnosti Jan Becher Slovensko 5. júna prerušili všetky svoje pracovné povinnosti a pridali sa ku takmer 19 000 svojim kolegom zo 70 krajín...

Na 24 hodín zamestnanci spoločnosti Jan Becher Slovensko 5. júna prerušili všetky svoje pracovné povinnosti a pridali sa ku takmer 19 000 svojim kolegom zo 70 krajín, aby spoločne svetu pripomenuli dôležitosť umiernenej konzumácie alkoholu.

 

 

Pri príležitosti medzinárodnej akcie Responsib’All Day majú zamestnanci jedného zo svetových lídrov na trhu s alkoholom v každej krajine za úlohu pracovať na spoločensky zodpovedných projektoch, ktoré čo najefektívnejšie prispejú ku globálnemu boju proti nezodpovednému pitiu. Jan Becher - Slovensko (JBS) preto počas tohtoročného „zodpovedného dňa“ zrealizoval akciu plnú podnetných prednášok, ale aj originálnych súťaží a aktivít.

 

Tzv. opilecké okuliare účastníkom napríklad pomohli pochopiť, ako alkohol vplýva na zmysly človeka, interaktívna hra na hádanie veku zase ozrejmila ťažkosti, ktorým barmani čelia, keď sa snažia vyhnúť podávaniu alkoholu neplnoletým. Témou boli aj hranice etiky pri propagácii alkoholických výrobkov, najčastejšie sťažnosti spotrebiteľov prišla v tejto súvislosti vysvetliť výkonná riaditeľka Rady pre reklamu PhDr. Eva  Rajčáková. Známy motoristický novinár a pretekár Alexander Štefuca sa vo svojej prednáške zasa zameral na problematiku šoférovania pod vplyvom alkoholu.

 

„Témami ako aktívna prevencia nalievania alkoholu mladistvým alebo osveta zameraná proti alkoholu za volantom, samozrejme, nežijeme iba jeden deň v roku,“ hovorí marketingová manažérka Jan Becher - Slovensko Veronika Wimmerová a dodáva: „Spoločenská zodpovednosť pre nás nemá len rozmer dodržiavania zákona. Je to pevná a veľmi dôležitá súčasť firemnej kultúry, ktorú neustále aktívne rozvíjame.“

 

CSR aktivity slovenskej dcéry koncernu Pernod Ricard sú inšpiráciou dokonca aj pre ostatné krajiny. V zodpovednej spolupráci s predajcami alkoholu tak bol pri príležitosti Responsib’All Day vyzdvihnutý projekt JBS a združenia Fórum PSR Slovensko „Nemáš 18? Nemáš šancu!“, ktorý na Slovensku začiatkom roka prebehol už po druhý raz. „V rámci spolupráce s Jan Becher sme doteraz v problematike nalievania alkoholu mladistvým zaškolili takmer tri tisícky barmanov. Z prvej ruky sa tak mohli oboznámiť so zdravotnými, etickými a právnymi dôsledkami nezodpovedného konania a na modelových situáciách si vyskúšať, ako správne zvládnuť problematické situácie,“ povedal o projekte Martin Šimunič z o.z. Fórum PSR Slovensko.

 

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,2 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

4 konkrétne tipy, ako získať peniaze na rozvoj podnikania

Financovať svoju firmu nemusíte len z vlastného.

Tlačové správy

Cena elektriny rastie, čo to znamená pre firmy?

O vývoji cien hovorí Marián Ponechal, vedúci propozícií a analýz ZSE Energia.

Tlačové správy

Manažment a svet v pohybe, výzvy, príležitosti a hrozby

Opäť vyše 150 odborníkov zo 4 svetadielov z 20 štátov sa zišlo na ďalšej pravidelnej vedeckej konferencii Fakulty manažmentu PU.

Tlačové správy

Boli ste v Novembri 89 na námestí? Patrí vám verejná vďaka!

O2 ďakuje ľuďom, ktorí pre nás v Novembri 89 vybojovali slobodu.