INZERCIA

Veľa tvoriť, málo troviť. A učiť sa, ako na to!

Kreatívna komunikácia, budovanie vzťahov s darcami a získavanie zdrojov sa pre verejnoprospešné a kreatívne organizácie stávajú čoraz naliehavejšími.

Kreatívna komunikácia, budovanie vzťahov s darcami a získavanie zdrojov sa pre verejnoprospešné a kreatívne organizácie stávajú čoraz naliehavejšími.

Ako do získavania zdrojov zapojiť emócie a tvorivosť, bude rozoberať 4. slovensko-česká konferencia o fundraisingu, ktorú 9.-11.10.2013 v Bratislave organizuje Slovenské centrum fundraisingu.

Tohtoročná konferencia pod názvom Fundraising a kreativita opätovne prináša svetovú špičku, tentoraz z oblasti kreatívneho fundraisingu a komunikácie. Podujatie ponúkne 2 paralelné vzdelávacie semináre Alana Claytona (UK) a Simone P. Joyaux (USA), 14 ďalších skúsených spíkrov a 23 inšpiratívnych workshopov.

Alan Clayton (UK) je ako konzultant a tréner kreatívneho a inšpiratívneho fundraisingu vyhľadávaný po celom svete. Špecializuje sa na kreatívne stratégie, pohľad darcov a ich motivácie. Alan tvrdí, že „najlepší fundraiseri komunikujú citovo, aby čo najviac ovplyvňovali a vybudovali čo najlepší vzťah s darcami“.

Absolventi tréningov a prednášok Simone P. Joyaux (USA) sa vyjadrujú len v superlatívoch: „Ste absolútny hit! Stratil som pojem o počte účastníkov, ktorí sa bili o vašu prezentáciu“. Simone je jedna z najprovokatívnejších líderiek neziskového sektora. V Bratislave sa bude venovať plánovaniu a správnym radám. Je presvedčená, že v budúcnosti nás čaká obdobie ešte väčších zmien.

Aj ďalší hostia predstavujú špičku vo svojich témach: Tom Ahern (USA) je svetovo oceňovaný expert na fundraising a komunikáciu: „Hovorím zamestnancom, nech si predstavia, že dnes o polnoci ich organizácia náhle prestane existovať. Bude ľuďom zajtra ráno naozaj chýbať?“. Na konferencii predstaví tajomstvá vedy, ktorú používajú najefektívnejší komunikátori na svete. Ruth Ruderham (UK) – držiteľka ocenenia Profesionálna fundraiserka roka za inovácie a príspevok k rozvoju profesie – prinesie spolu s Alanom Claytonom odpovede na otázku: Akú úlohu vo výnimočnom fundraisingu zohráva autentickosť? Venovať sa bude aj fundraisingu pri benefičných podujatiach.

Aleš Jeník (CZ) predstaví CRM (customer-relationship management) aplikáciu Salesforce.com, ktorá sa stáva každodennou súčasťou života neziskových organizácií. Jan Látal (CZ) bude hovoriť o virále ako o efektívnej reklame pre neziskový sektor. Fotograf Tomáš Halász (SK) ukáže na workshope Obrazom k peniazom, akú hodnotu pre neziskové organizácie môže mať fotografia a ako ňou získavať prostriedky. V prezentácii Teď do Česka přišel crowdfunding sa predstaví crowdfundingový portál, ktorý otvára kreatívnym ľuďom dvere hromadného financovania.

Celý svet sa dramaticky mení a prináša neustále výzvy aj pre profesiu fundraisera. Fundraiseri potrebujú poznať najnovšie informácie a trendy, ktoré zefektívnia získavanie zdrojov pre ich verejnoprospešné a kreatívne organizácie. 4. konferencia o fundraisingu je príležitosťou na hľadanie odpovedí na aktuálne otázky, na zdieľanie skúseností s profesionálnymi fundraisermi. Predovšetkým však prináša ďalšie inšpirácie a nové motivácie do napĺňania náročnej profesie, ktorá robí z tohto sveta lepšie miesto pre život.

logosk-czkonferencia-r665_res.jpg

Nechajte sa inšpirovať od svetových expertov na 4. slovensko-českej konferencii o fundraisingu, ktorá sa koná 9.-11.10.2013 v Bratislave.

Registrujte sa ešte dnes na fundraising.sk/konferencia.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2 milióny čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Prihláste sa a vložte PR článok

Najčítanejšie tlačové správy


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Zóna Nové Nivy splnila kvalifikačné podmienky pre registráciu

HB Reavis opäť preukázal svoje odhodlanie prispievať k zlepšovaniu kvality života.

Tlačové správy

Dekan ocenil študentov Stavebnej fakulty STU v Bratislave

Pri príležitosti Medzinárodného dňa študentstva sa stretlo vedenie SvF STU v Bratislave s najlepšími študentmi.

Tlačové správy

Application of GDPR with respect to the size of the enterprise

The right form of personal data protection is to be drawn primarily from the point of view of the data subject.

Tlačové správy

Modern luxury next to the Blue Church

Although modern in architecture, Bezručova Residence preserves Bratislava´s rich history through luxurious and innovative living.