INZERCIA

Veľa tvoriť, málo troviť. A učiť sa, ako na to!

Kreatívna komunikácia, budovanie vzťahov s darcami a získavanie zdrojov sa pre verejnoprospešné a kreatívne organizácie stávajú čoraz naliehavejšími.

Kreatívna komunikácia, budovanie vzťahov s darcami a získavanie zdrojov sa pre verejnoprospešné a kreatívne organizácie stávajú čoraz naliehavejšími.

Ako do získavania zdrojov zapojiť emócie a tvorivosť, bude rozoberať 4. slovensko-česká konferencia o fundraisingu, ktorú 9.-11.10.2013 v Bratislave organizuje Slovenské centrum fundraisingu.

Tohtoročná konferencia pod názvom Fundraising a kreativita opätovne prináša svetovú špičku, tentoraz z oblasti kreatívneho fundraisingu a komunikácie. Podujatie ponúkne 2 paralelné vzdelávacie semináre Alana Claytona (UK) a Simone P. Joyaux (USA), 14 ďalších skúsených spíkrov a 23 inšpiratívnych workshopov.

Alan Clayton (UK) je ako konzultant a tréner kreatívneho a inšpiratívneho fundraisingu vyhľadávaný po celom svete. Špecializuje sa na kreatívne stratégie, pohľad darcov a ich motivácie. Alan tvrdí, že „najlepší fundraiseri komunikujú citovo, aby čo najviac ovplyvňovali a vybudovali čo najlepší vzťah s darcami“.

Absolventi tréningov a prednášok Simone P. Joyaux (USA) sa vyjadrujú len v superlatívoch: „Ste absolútny hit! Stratil som pojem o počte účastníkov, ktorí sa bili o vašu prezentáciu“. Simone je jedna z najprovokatívnejších líderiek neziskového sektora. V Bratislave sa bude venovať plánovaniu a správnym radám. Je presvedčená, že v budúcnosti nás čaká obdobie ešte väčších zmien.

Aj ďalší hostia predstavujú špičku vo svojich témach: Tom Ahern (USA) je svetovo oceňovaný expert na fundraising a komunikáciu: „Hovorím zamestnancom, nech si predstavia, že dnes o polnoci ich organizácia náhle prestane existovať. Bude ľuďom zajtra ráno naozaj chýbať?“. Na konferencii predstaví tajomstvá vedy, ktorú používajú najefektívnejší komunikátori na svete. Ruth Ruderham (UK) – držiteľka ocenenia Profesionálna fundraiserka roka za inovácie a príspevok k rozvoju profesie – prinesie spolu s Alanom Claytonom odpovede na otázku: Akú úlohu vo výnimočnom fundraisingu zohráva autentickosť? Venovať sa bude aj fundraisingu pri benefičných podujatiach.

Aleš Jeník (CZ) predstaví CRM (customer-relationship management) aplikáciu Salesforce.com, ktorá sa stáva každodennou súčasťou života neziskových organizácií. Jan Látal (CZ) bude hovoriť o virále ako o efektívnej reklame pre neziskový sektor. Fotograf Tomáš Halász (SK) ukáže na workshope Obrazom k peniazom, akú hodnotu pre neziskové organizácie môže mať fotografia a ako ňou získavať prostriedky. V prezentácii Teď do Česka přišel crowdfunding sa predstaví crowdfundingový portál, ktorý otvára kreatívnym ľuďom dvere hromadného financovania.

Celý svet sa dramaticky mení a prináša neustále výzvy aj pre profesiu fundraisera. Fundraiseri potrebujú poznať najnovšie informácie a trendy, ktoré zefektívnia získavanie zdrojov pre ich verejnoprospešné a kreatívne organizácie. 4. konferencia o fundraisingu je príležitosťou na hľadanie odpovedí na aktuálne otázky, na zdieľanie skúseností s profesionálnymi fundraisermi. Predovšetkým však prináša ďalšie inšpirácie a nové motivácie do napĺňania náročnej profesie, ktorá robí z tohto sveta lepšie miesto pre život.

logosk-czkonferencia-r665_res.jpg

Nechajte sa inšpirovať od svetových expertov na 4. slovensko-českej konferencii o fundraisingu, ktorá sa koná 9.-11.10.2013 v Bratislave.

Registrujte sa ešte dnes na fundraising.sk/konferencia.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2 milióny čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku

Miesto nerušeného oddychu, športového vyžitia a adrenalínových zážitkov. Aj také sú Tatry.

Tlačové správy

Najvýhodnejšie ročné online predplatné SME.sk len za 29€

Kúpou ročného predplatného ušetríte až 44% oproti týždennému za 1€.

Tlačové správy

Nový supermarket Fresh otvorili na Aničke

Má vlastnú pekáreň a rozšírený sortiment farmárskych a bio výrobkov.

Tlačové správy

Attracting talent – Why Millennials are choosing to join Johnson

Millennials are the largest pool of potential employees, and the most attractive because of their high education level.