SME
Nedeľa, 25. október, 2020 | Meniny má AurelKrížovkyKrížovky
INZERCIA

Zarábajte nielen svojou hlavou, ale hlavne svojím srdcom!

Najlepší fundraiseri využívajú v komunikácii emócie. Vzťahy s darcami založené na emóciach sú základným predpokladom na získavanie podpory pre váš kreatívny projekt.

Najlepší fundraiseri využívajú v komunikácii emócie. Vzťahy s darcami založené na emóciach sú základným predpokladom na získavanie podpory pre váš kreatívny projekt.

Ako získavať zdroje pre verejnoprospešné a kreatívne organizácie sa dá naučiť. Vo fundraisingu môžu byť rovnako dobrí introverti ako aj extroverti, keď sa budú držať troch veľmi jednoduchých techník, ktoré otvárajú nielen myseľ, ale hlavne srdcia a peňaženky.

Alan Clayton (UK) je jedným z popredných konzultantov, koučov, kreatívnych riaditeľov a inšpiratívnych spíkrov na svetovej scéne. Jeho špecializáciou sú kreatívne stratégie, porozumenie a motivácie darcov. Na 4. slovensko-českej konferencii o fundraisingu Fundraising a kreativita 9.-11.10.2013 ukáže, ako robiť fundraising emocionálne a so srdcom. V Bratislave sprostredkuje svoje skúsenosti s viac ako 250 organizáciami po celom svete aj slovenským fundraiserom.

Vo vzdelávacom seminári Emocionálny fundraising predstaví prostredníctvom prípadových štúdií tri jednoduché poučky, ktorými každý fundraiser môže premeniť svoju komunikáciu a schopnosti získavať podporu. Vzdelávací seminár je vhodný pre každého, kto pracuje vo fundraisingu, či už ide o úplne začínajúceho praktikanta alebo veľmi skúseného riaditeľa.

Alan Clayton v otváracej prednáške konferencie presvedčí poslucháčov, že líderstvo a kultúra organizácie sú najväčšími ťahúňmi pre úspech. Len zapálení fundraiseri získavajú veľa peňazí a len zapálené organizácie získavajú ešte viac. Zapálení fundraiseri sú emocionálni a sú odborníkmi na prácu s emóciami. Ale ako zapáliť samých seba, aby sme mohli zapaľovať ostatných? 

Alan Clayton pracuje ako riaditeľ Clayton Burnett Ltd. a šéf koučingovej firmy Revolutionise Global. V roku 1998 vo Veľkej Británii vytvoril marketingovú agentúru pre verejnoprospešné organizácie pod názvom Cascaid. Po celom svete získal výbornú povesť pre svoj úžasný vhľad do problematiky fundraisingu a pre svoju schopnosť hovoriť veci, na ktoré iní nemajú odvahu.

Zarábajte nielen svojou hlavou, ale hlavne svojím srdcom aj vy. Nechajte sa inšpirovať od svetových expertov na fundraising a komunikáciu. Využite poslednú príležitosť na registráciu www.fundraising.sk/konferencia. Záujem o konferenciu je nečakaný a posledných 20 miest na 4. slovensko-českej konferencii o fundraisingu  v Bratislave v dňoch 9.-11.10.2013 sa rýchlo zapĺňa.

logosk-czkonferencia-r205_res.jpg

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Tesco prináša zákazníkom potraviny za každých okolností

Tesco si plne uvedomuje svoju zodpovednosť pri zásobovaní obyvateľov Slovenska potravinami.

Tlačové správy

Vedeli ste, že jablká majú svoj medzinárodný deň?

Netradične ho oslávili v BILLA.

Tlačové správy

Zostáva už len 7 dní na predloženie žiadosti o grant

Grant vo výške 30 000 eur môžu vybrané subjekty získať vďaka charitatívnemu behu No Finish Line