INZERCIA

Zarábajte nielen svojou hlavou, ale hlavne svojím srdcom!

Najlepší fundraiseri využívajú v komunikácii emócie. Vzťahy s darcami založené na emóciach sú základným predpokladom na získavanie podpory pre váš kreatívny projekt.

Najlepší fundraiseri využívajú v komunikácii emócie. Vzťahy s darcami založené na emóciach sú základným predpokladom na získavanie podpory pre váš kreatívny projekt.

Ako získavať zdroje pre verejnoprospešné a kreatívne organizácie sa dá naučiť. Vo fundraisingu môžu byť rovnako dobrí introverti ako aj extroverti, keď sa budú držať troch veľmi jednoduchých techník, ktoré otvárajú nielen myseľ, ale hlavne srdcia a peňaženky.

Alan Clayton (UK) je jedným z popredných konzultantov, koučov, kreatívnych riaditeľov a inšpiratívnych spíkrov na svetovej scéne. Jeho špecializáciou sú kreatívne stratégie, porozumenie a motivácie darcov. Na 4. slovensko-českej konferencii o fundraisingu Fundraising a kreativita 9.-11.10.2013 ukáže, ako robiť fundraising emocionálne a so srdcom. V Bratislave sprostredkuje svoje skúsenosti s viac ako 250 organizáciami po celom svete aj slovenským fundraiserom.

Vo vzdelávacom seminári Emocionálny fundraising predstaví prostredníctvom prípadových štúdií tri jednoduché poučky, ktorými každý fundraiser môže premeniť svoju komunikáciu a schopnosti získavať podporu. Vzdelávací seminár je vhodný pre každého, kto pracuje vo fundraisingu, či už ide o úplne začínajúceho praktikanta alebo veľmi skúseného riaditeľa.

Alan Clayton v otváracej prednáške konferencie presvedčí poslucháčov, že líderstvo a kultúra organizácie sú najväčšími ťahúňmi pre úspech. Len zapálení fundraiseri získavajú veľa peňazí a len zapálené organizácie získavajú ešte viac. Zapálení fundraiseri sú emocionálni a sú odborníkmi na prácu s emóciami. Ale ako zapáliť samých seba, aby sme mohli zapaľovať ostatných? 

Alan Clayton pracuje ako riaditeľ Clayton Burnett Ltd. a šéf koučingovej firmy Revolutionise Global. V roku 1998 vo Veľkej Británii vytvoril marketingovú agentúru pre verejnoprospešné organizácie pod názvom Cascaid. Po celom svete získal výbornú povesť pre svoj úžasný vhľad do problematiky fundraisingu a pre svoju schopnosť hovoriť veci, na ktoré iní nemajú odvahu.

Zarábajte nielen svojou hlavou, ale hlavne svojím srdcom aj vy. Nechajte sa inšpirovať od svetových expertov na fundraising a komunikáciu. Využite poslednú príležitosť na registráciu www.fundraising.sk/konferencia. Záujem o konferenciu je nečakaný a posledných 20 miest na 4. slovensko-českej konferencii o fundraisingu  v Bratislave v dňoch 9.-11.10.2013 sa rýchlo zapĺňa.

logosk-czkonferencia-r205_res.jpg

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2 milióny čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Najvýhodnejšie online predplatné SME.sk na 1 rok len za 29€

Kúpou ročného predplatného ušetríte až 44% oproti týždennému predplatnému za 1€.

Tlačové správy

Nový supermarket Fresh otvorili na Aničke

Má vlastnú pekáreň a rozšírený sortiment farmárskych a bio výrobkov.

Tlačové správy

Attracting talent – Why Millennials are choosing to join Johnson

Millennials are the largest pool of potential employees, and the most attractive because of their high education level.

Tlačové správy

Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?

Známy šéfkuchár Vojto Artz prezradil, čo bude hýbať svetom gastronómie v roku 2018.