INZERCIA

Zarábajte nielen svojou hlavou, ale hlavne svojím srdcom!

Najlepší fundraiseri využívajú v komunikácii emócie. Vzťahy s darcami založené na emóciach sú základným predpokladom na získavanie podpory pre váš kreatívny projekt.

Najlepší fundraiseri využívajú v komunikácii emócie. Vzťahy s darcami založené na emóciach sú základným predpokladom na získavanie podpory pre váš kreatívny projekt.

Ako získavať zdroje pre verejnoprospešné a kreatívne organizácie sa dá naučiť. Vo fundraisingu môžu byť rovnako dobrí introverti ako aj extroverti, keď sa budú držať troch veľmi jednoduchých techník, ktoré otvárajú nielen myseľ, ale hlavne srdcia a peňaženky.

Alan Clayton (UK) je jedným z popredných konzultantov, koučov, kreatívnych riaditeľov a inšpiratívnych spíkrov na svetovej scéne. Jeho špecializáciou sú kreatívne stratégie, porozumenie a motivácie darcov. Na 4. slovensko-českej konferencii o fundraisingu Fundraising a kreativita 9.-11.10.2013 ukáže, ako robiť fundraising emocionálne a so srdcom. V Bratislave sprostredkuje svoje skúsenosti s viac ako 250 organizáciami po celom svete aj slovenským fundraiserom.

Vo vzdelávacom seminári Emocionálny fundraising predstaví prostredníctvom prípadových štúdií tri jednoduché poučky, ktorými každý fundraiser môže premeniť svoju komunikáciu a schopnosti získavať podporu. Vzdelávací seminár je vhodný pre každého, kto pracuje vo fundraisingu, či už ide o úplne začínajúceho praktikanta alebo veľmi skúseného riaditeľa.

Alan Clayton v otváracej prednáške konferencie presvedčí poslucháčov, že líderstvo a kultúra organizácie sú najväčšími ťahúňmi pre úspech. Len zapálení fundraiseri získavajú veľa peňazí a len zapálené organizácie získavajú ešte viac. Zapálení fundraiseri sú emocionálni a sú odborníkmi na prácu s emóciami. Ale ako zapáliť samých seba, aby sme mohli zapaľovať ostatných? 

Alan Clayton pracuje ako riaditeľ Clayton Burnett Ltd. a šéf koučingovej firmy Revolutionise Global. V roku 1998 vo Veľkej Británii vytvoril marketingovú agentúru pre verejnoprospešné organizácie pod názvom Cascaid. Po celom svete získal výbornú povesť pre svoj úžasný vhľad do problematiky fundraisingu a pre svoju schopnosť hovoriť veci, na ktoré iní nemajú odvahu.

Zarábajte nielen svojou hlavou, ale hlavne svojím srdcom aj vy. Nechajte sa inšpirovať od svetových expertov na fundraising a komunikáciu. Využite poslednú príležitosť na registráciu www.fundraising.sk/konferencia. Záujem o konferenciu je nečakaný a posledných 20 miest na 4. slovensko-českej konferencii o fundraisingu  v Bratislave v dňoch 9.-11.10.2013 sa rýchlo zapĺňa.

logosk-czkonferencia-r205_res.jpg

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2 milióny čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Prihláste sa a vložte PR článok

Najčítanejšie tlačové správy


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Moskva alebo Petrohrad?

Nezameniteľná atmosféra a lákavé atrakcie. Ktoré mesto zláka na spoznávanie vás?

Tlačové správy

Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?

Väčšina motoristov si nekupuje úplne nové autá, ale rozhodne sa pre lacnejšie, už jazdené vozidlá

Tlačové správy

Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni

Krátko po otvorení formátu KOCKA mini v Prešove otvára slovenská investičná skupina M-MARKET obchodné centrum aj v Starej Ľubovni.

Tlačové správy

Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu

HB Reavis, medzinárodný developer slovenského pôvodu, predstavuje svoj najnovší viacúčelový komplex Stanica Nivy na veľtrhu MAPIC.