INZERCIA

O najlepšom finančnom produkte hlasuje aj verejnosť

V stredu 2. októbra bolo v rámci deviateho ročníka súťaže finančných produktov Zlatá minca spustené hlasovanie verejnosti.

V stredu 2. októbra bolo v rámci deviateho ročníka súťaže  finančných produktov Zlatá minca spustené hlasovanie verejnosti.

Do 27. októbra je možné dať svoj hlas v každej zo štyroch kategórií: Najlepší  bankový produkt, Najlepší poistný produkt, Najústretovejšia banka a  Najústretovejšia poisťovňa. Každý hlasujúci bude zaradený do žrebovania o zájazd na Maurícius, tablet iPad a predplatné denníka Sme.

Hlasujte na www.zlataminca.sme.sk.

Súbežne s hlasovaním verejnosti hlasuje odborná porota, ktorá rozhoduje  o top finančných produktoch v 29 produktových kategóriách. Výsledky budú vyhlásené na slávnostnom galavečere 29. októbra v  historickej budove Národnej rady na Župnom námestí v Bratislave.

Organizátorom súťaže Zlatá minca je Media Project Agency, generálnym  partnerom súťaže je OVB Allfinanz Slovensko.

Vybrané komentáre z dosiaľ zaregistrovaných hlasov a komentárov:
Ďakujem za možnosť hlasovania. Luboš (27), Moravany nad Váhom
Využil som už viaceré produkty u viacerých bankových inštitúcií. Moje hodnotenie je za obdobie roka 2013. Ján (28), Zvolen
Zlatá minca je pekná a zaujímavá súťaž. Jozef (47), Bratislava
Minca by mala patriť pracovníkom TB. Judita (60), Rožňava
Najlepšie skúsenosti mám s Poštovou bankou. Vojtech (64), Michalovce
Aj napriek lepším produktom, ako v minulosti, je ponuka veľmi slabá. Andrej (35), Bratislava
Výborná anketa. Ďakujem za možnosť podeliť sa a dať svoj hlas. Milan (62), Letničie

O Zlatej minci
Zlatá minca je súťaž finančných produktov, ktorá sa na Slovensku koná od roku 2005. Primárnym cieľom súťaže je zorientovať verejnosť v ponuke bánk, poisťovní a ďalších finančných subjektov pôsobiacich na Slovensku. Oslovuje všetkých, ktorí sa zaujímajú o kvalitu finančných produktov a ich optimálny výber pre svoje požiadavky a potreby.  Pre finančné spoločnosti pôsobiace na slovenskom finančnom trhu poskytuje Zlatá minca príležitosť porovnať a vylepšiť svoje produkty so zreteľom na úžitok klienta. Svojím zameraním projekt Zlatá minca šíri finančnú gramotnosť a finančnú zodpovednosť medzi slovenských občanov.

Viac informácií na www.zlataminca.sk.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,2 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

SME.sk môžete teraz čítať aj bez reklamy

Obľúbená služba z mobilnej aplikácie je odteraz dostupná pre všetkých už od 1€.

Tlačové správy

Záujem o Jarabinky rastie, lákajú na zaujímavé prvenstvo

V Jarabinkách je už 80 % bytov je predaných! Popularitu projektu najlepšie vystihujú tri slová: výnimočne dobré susedstvo.

Tlačové správy

Škola fantázie v Tatralandii. Keď učenie dokáže baviť

Jeden z importovaných sviatkov som si s vnúčatami natoľko obľúbil, že za ním už po tretí raz vycestujeme. Opät do Tatralandie.

Tlačové správy

Brieždenie pod lomenicou

Úspešný workshop ARCHTVOR má už druhý ročník za sebou.