INZERCIA

O najlepšom finančnom produkte hlasuje aj verejnosť

V stredu 2. októbra bolo v rámci deviateho ročníka súťaže finančných produktov Zlatá minca spustené hlasovanie verejnosti.

V stredu 2. októbra bolo v rámci deviateho ročníka súťaže  finančných produktov Zlatá minca spustené hlasovanie verejnosti.

Do 27. októbra je možné dať svoj hlas v každej zo štyroch kategórií: Najlepší  bankový produkt, Najlepší poistný produkt, Najústretovejšia banka a  Najústretovejšia poisťovňa. Každý hlasujúci bude zaradený do žrebovania o zájazd na Maurícius, tablet iPad a predplatné denníka Sme.

Hlasujte na www.zlataminca.sme.sk.

Súbežne s hlasovaním verejnosti hlasuje odborná porota, ktorá rozhoduje  o top finančných produktoch v 29 produktových kategóriách. Výsledky budú vyhlásené na slávnostnom galavečere 29. októbra v  historickej budove Národnej rady na Župnom námestí v Bratislave.

Organizátorom súťaže Zlatá minca je Media Project Agency, generálnym  partnerom súťaže je OVB Allfinanz Slovensko.

Vybrané komentáre z dosiaľ zaregistrovaných hlasov a komentárov:
Ďakujem za možnosť hlasovania. Luboš (27), Moravany nad Váhom
Využil som už viaceré produkty u viacerých bankových inštitúcií. Moje hodnotenie je za obdobie roka 2013. Ján (28), Zvolen
Zlatá minca je pekná a zaujímavá súťaž. Jozef (47), Bratislava
Minca by mala patriť pracovníkom TB. Judita (60), Rožňava
Najlepšie skúsenosti mám s Poštovou bankou. Vojtech (64), Michalovce
Aj napriek lepším produktom, ako v minulosti, je ponuka veľmi slabá. Andrej (35), Bratislava
Výborná anketa. Ďakujem za možnosť podeliť sa a dať svoj hlas. Milan (62), Letničie

O Zlatej minci
Zlatá minca je súťaž finančných produktov, ktorá sa na Slovensku koná od roku 2005. Primárnym cieľom súťaže je zorientovať verejnosť v ponuke bánk, poisťovní a ďalších finančných subjektov pôsobiacich na Slovensku. Oslovuje všetkých, ktorí sa zaujímajú o kvalitu finančných produktov a ich optimálny výber pre svoje požiadavky a potreby.  Pre finančné spoločnosti pôsobiace na slovenskom finančnom trhu poskytuje Zlatá minca príležitosť porovnať a vylepšiť svoje produkty so zreteľom na úžitok klienta. Svojím zameraním projekt Zlatá minca šíri finančnú gramotnosť a finančnú zodpovednosť medzi slovenských občanov.

Viac informácií na www.zlataminca.sk.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,2 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Úbytok stromov je obrovský. Na záchranu stačí päťdesiat eur

Vieme chrániť naše lesy?

Tlačové správy

Dobrú chuť: Vianočné menu šéfkuchára Daniela Hrivňáka

Prílohu s overenými receptami nájdete už dnes vloženú v denníku SME.

Tlačové správy

Na štedrovečernom stole sa miešajú tradície so štipkou odvahy

Vianoce sú nielen kresťanským sviatkom, ale aj časom pre rodinnú pohodu, odpočinok a v neposlednom rade aj dobré jedlá.

Tlačové správy

Nový kancelársky koncept myhive už aj v Bratislave

IMMOFINANZ uvádza svoju medzinárodnú kancelársku značku myhive. Z budov Polus Towers I a II sa stávajú myhive Polus Towers.