INZERCIA

Na svetovo úspešné podnikanie stačí voda a vietor

Nestáva sa často, aby sa produkty slovenskej firmy objavovali na titulných stránkach magazínov.

Nestáva sa často, aby sa produkty slovenskej firmy objavovali na titulných stránkach magazínov a fotky s nimi obletovali internet. Kiteboardingovej firme CrazyFly sa to podarilo. 

Vyrábate produkty, ktoré pozná málo Slovákov a ich plné využitie na Slovensku je takmer nemožné. Ako to celé začalo?

Príbeh CrazyFly sme začali písať už počiatkom deväťdesiatych rokov. Otec dostal príležitosť pracovať v americkej firme sídliacej na Slovensku, ktorá vyrába windsurfingové plaváky. V tom čase kiteboarding ako šport ešte vôbec neexistoval. Firma ale časom zanikla a zostali po nej zákazníci. Keďže otec robil vedúceho výroby na jednom z oddelení a bol s nimi v kontakte, oslovili ho, či by sa nechcel venovať výrobe on sám. A tak v roku 1999 založil vlastnú malú firmu na výrobu windsurfingových plavákov. Vyrábali sme plaváky pre rôzne svetové značky.

Kedy ste sa preorientovali na kiteboarding?

Kiteboarding sa vo svete začal rozmáhať približne rok na to. Veľa windsurfingových firiem sa začalo orientovať aj na nový šport – vrátane nás. V roku 2001 padlo rozhodnutie predávať pod vlastnou značkou. Tak sme spustili výrobu kiteboardingových dosiek CrazyFly. Postupom času sme výrobu pre iné značky ukončili.

Spomínali ste otca ako zakladateľa firmy, vy sa venujete marketingu. Pracuje vo firme ešte niekto z rodiny?

Takmer všetci! CrazyFly je rodinná firma, otec s mamou stáli pri jej zrode. Postupne sme do firmy vstúpili aj všetci štyria bratia, ja ako najstarší najskôr. Každý sa začal angažovať v inej oblasti – marketing, predaj, grafika a on-line. Vo firme teraz pracuje asi 20 ľudí a väčšinu z nich tvorí naša rodina. V minulosti sme mali aj trojnásobný počet zamestnancov, no tým utrpela kvalita, na ktorej si zakladáme najviac. Tá je našou najlepšou reklamou.

Čo je vašou výhodou oproti konkurencii?

V globálnom meradle sme asi stredne veľkou značkou, ale kvalitou produktov a servisu patríme na špičku. Tým, že sme menšia firma, si nikdy nemôžeme dovoliť byť arogantní a prístup ku každému zákazníkovi je vždy individuálny. Častokrát uznáme aj reklamáciu, ktorú by sme nemuseli. Snažíme sa zákazníkom vychádzať maximálne v ústrety a oni nám našu snahu odplácajú svojou vernosťou.

Vyzerá to, že férový prístup sa vám vyplatil.

Áno, je to jeden z hlavných pilierov úspechu našej firmy. A rovnako si vyberáme aj partnerov pre naše podnikanie, napríklad aj mobilného operátora. Nakoľko komunikujeme s celým svetom, správny výber bol pre firmu životne dôležitý. Ako firma máme O2, pretože sa k nám správajú tak, ako sa my správame k našim zákazníkom. Sú k nám otvorení, féroví a vždy sa na nich môžeme spoľahnúť.

Všetky tieto výhody môžete využívať pri svojom podnikaní s O2 Moja Firma aj vy. Neplatíte žiaden mesačný poplatok, volania aj správy do EÚ máte za cenu domácich volaní a nikdy nezaplatíte viac ako 44 € mesačne.

Viac o ponuke sa dozviete na O2 Moja Firma

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,2 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Vedecká rada k 80. výročiu SvF STU v Bratislave

Vedecká rada k 80. výročiu začatia výučby v stavebníctve a geodézii

Tlačové správy

Stavebná fakulta STU má učebňu na 3D tlač a virtuálnu realitu

Spoločnosť Penta Real Estate odovzdala Stavebnej fakulte STUv Bratislave 3D tlačiarne a zariadenia virtuálnej reality

Tlačové správy

Brzdia vás technické výpadky vo výrobe?

Každé zastavenie výroby spôsobuje stratu. Ako predísť nečakaným výpadkom na výrobných linkách? Riešenie = prediktívna údržba.

Tlačové správy

Hovoriaci systém priblíži zrakovo znevýhodneným expozíciu múzea

Košice sú o krok bližšie k vízii smart city vďaka aplikácii Sám v múzeu.