INZERCIA

Chloé See By Chloé Eau Fraîche

Vôňa, ktorá sa stala druhou kožou pre milióny dievčat a zrelých žien.

Keď v roku 1975 Karl Lagerfeld uviedol na trh kvetinovo-romantickú vôňu Chloé, asi netušil, akú revolúciu medzi ženami o pár rokov neskôr spôsobí jej nové vydanie.

Vôňa, ktorá sa stala druhou kožou pre milióny dievčat a zrelých žien. Tá, ktorá je nadčasová a dokáže vás sprevádzať všetkými dôležitými životnými udalosťami, ale i bežným dňom, kedy vašou jedinou úlohou je byť sama sebou. Je ako rodinný šperk, ktorý sa dedí z generácie na generáciu.

Práve možnosť priblížiť vôňu Chloé mladšej generácii inšpirovali tvorcov Amandine Marie a Michela Almairaca v roku 2008 k novej edícii. Vďaka jej celosvetovému úspechu sme sa tešili takmer každým rokom na nový prídavok do zbierky Chloé a aj horúca novinka See by Chloé Eau Fraiche je rukopisom Almairaca.

see-by-chloe-eau-fraiche-r869_res.jpg

Na trh bola uvedená  v januári 2014 ako predvoj približujúcej sa jari. Jej jemnosť a krehkosť nám pripomína zraniteľnosť jemného jarného kvetu, ktorý sa vďaka slnečným lúčom rozvinie do plnej krásy. See by Chloé eau Fraiche bola zrodená na lúke plnej kvetov jazmínu a hýčkaná sviežosťou rannej rosy. Delikátnu sladkosť jej dodáva kvet jablone a uzemňuje ju esencia vetiveru, ktorý je divoký a nespútaný.

Taká je žena, ktorú si získa táto vôňa. Jemná a krehká, no vo svojej podstate nekonvenčná a otvorená životu a všetkému, čo ju robí nenahraditeľnou. Jej intuícia, nežnosť, starostlivosť a krása. 

Viac vôní nájdete na parfemy.sme.sk 

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,2 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

SME.sk môžete teraz čítať aj bez reklamy

Obľúbená služba z mobilnej aplikácie je odteraz dostupná pre všetkých už od 1€.

Tlačové správy

Záujem o Jarabinky rastie, lákajú na zaujímavé prvenstvo

V Jarabinkách je už 80 % bytov je predaných! Popularitu projektu najlepšie vystihujú tri slová: výnimočne dobré susedstvo.

Tlačové správy

Škola fantázie v Tatralandii. Keď učenie dokáže baviť

Jeden z importovaných sviatkov som si s vnúčatami natoľko obľúbil, že za ním už po tretí raz vycestujeme. Opät do Tatralandie.

Tlačové správy

Brieždenie pod lomenicou

Úspešný workshop ARCHTVOR má už druhý ročník za sebou.