INZERCIA

Združenie zodpovedných firiem sa rozrástlo na tridsať členov

Pivovary Topvar a farmaceutická spoločnosť GSK Slovensko sa pridali k firmám, ktoré sa zaviazali riešiť zodpovedný biznis.

Pivovary Topvar a farmaceutická spoločnosť GSK Slovensko sa pridali k firmám, ktoré sa zaviazali riešiť zodpovedný biznis. 

Business Leaders Forum pri Nadácii Pontis už 10 rokov vedie firmy na Slovensku k tomu, aby sa správali zodpovedne voči svojim zamestnancom, zákazníkom, životnému prostrediu či okolitej komunite, v ktorej podnikajú. „V súčasnosti sa s firmami venujeme aktuálnym trendom zapájania a motivácie zamestnancov, zodpovedným dodávateľom a prispôsobovaniu sa biznisu na meniace sa klimatické podmienky,“ vysvetľuje Beata Hlavčáková, riaditeľka Business Leaders Forum (BLF) a programová riaditeľka Nadácie Pontis.

Pivovary Topvar sa po Heineken Slovensko stali druhou pivovarníckou spoločnosťou v BLF. Spoločnosť sa venuje najmä podpore malého a stredného podnikania, znižovaniu odpadov a emisií, zodpovednému využívanie pôdy a udržateľnosti vodných zdrojov. Jednou z hlavných priorít spoločnosti je aj podpora komunít v spolupráci s Komunitnou nadáciou Veľký Šariš, cez ktorú podporuje mimovládne organizácie a zlepšenie života na východnom Slovensku. Podporované projekty sa zameriavajú predovšetkým na prevenciu nadmernej konzumácie alkoholu, zdravotnú starostlivosť a sociálne služby, športové aktivity, kultúru či vzdelávanie.

Členmi BLF sú aj 3 farma firmy – Pfizer Luxembourg, Bayer a Novartis. Najnovšie sa k nim pridala spoločnosť GlaxoSmithKline Slovensko. „Výskum, vývoj, testovanie a predaj liekov sú veľmi citlivé témy, pretože sa dotýkajú zdravia ľudí. Aj preto je zodpovedné podnikanie súčasťou nášho pôsobenia na Slovensku,“ zdôrazňuje  Pavol Trnovec, riaditeľ korporátnych vzťahov GSK Slovensko. Okrem investícií do výskumu a vývoja cez Fond GSK sa snaží podporovať aj rôzne verejnoprospešné aktivity. Zamestnanci dlhodobo dobrovoľníčia v nízkoprahovom detskom centre Mixáčik a v bratislavskom Pentagone. Prispeli aj do celosvetovej zbierky Save the Children, pre postihnutých povodňami na Balkáne a pomáhajú aj detskému hospicu Plamienok. „Nezáleží na tom, či ide o pacienta, zamestnanca alebo obchodného partnera. Kvalitu ľudského života zlepšujeme tým, že umožňujeme ľuďom prežívať svoj život aktívnejšie, cítiť sa lepšie a žiť dlhšie,“ doplnil Pavol Trnovec.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,2 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska

Ruské poklady sa dostali do hľadáčika cestovateľov nielen kvôli majstrovstvám.

Tlačové správy

Špeciálna príloha: Krížovky na leto

Prílohu pre všetkých, čo radi lúštia, nájdete už v piatok 20. júla v denníku SME.

Tlačové správy

Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia

Z autocentier AAA AUTO si zákazníci za prvých šesť mesiacov odviezli 41 000 vozidiel.

Tlačové správy

Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí

Dovolenka vo Vysokých Tatrách a v Liptove bude toto leto opäť výhodnejšia.