INZERCIA

Zlepšite podnikanie s využitím moderných IT nástrojov

Známkou každej dobre fungujúcej, dynamickej firmy je, že drží krok s aktuálnymi IT technológiami.

Známkou každej dobre fungujúcej, dynamickej firmy je, že drží krok s aktuálnymi IT technológiami.

Aké konkrétne kroky podniknúť, aby to tak skutočne bolo, sa dozviete už tento štvrtok, 12. marca 2015 o 14.00 v Digipointe v Polus City Center na úvodnom workshope zo série „IT Nástroje na firemnú komunikáciu  - prezentácia Microsoft Office 365“.

Využite preto  jedinečnú možnosť vzdelávania pod vedením fundovaných odborníkov a osvojte si pravidlá, ktoré vás naučia narábať s informáciami rýchlo a účelne ako nikdy predtým! Ako pripravovať prezentácie, ktoré neuspia diváka? Ako vniesť poriadok do každodenného chaosu pracovných schôdzok, excelovských tabuliek, textov, úloh a poznámok? Ušetrite hodiny pracovného času tým, že sa naučíte využívať ho rozumnejšie. To všetko interaktívnou formou, akú by ste v knihách a internetových návodoch nikdy nenašli.

Ak chcete zvýšiť hodnotu svojho podnikania, začnite už 12. marca v Digipointe. Účasť na odborných prednáškach je pre vás bezplatná, ale z kapacitných dôvodov je nutné registrovať sa vopred na adrese: monika.balazova@stuba.sk

 slide2-r326_res.jpg

Čo je to DIGIPOINT?  Miesto, kde žijú inovácie a stretávajú sa informácie a informačné technológie.

Jediné takéto miesto - unikátny priestor na testovanie nových technológií a taktiež zaujímavých projektov FIIT STU /Fakulty informačných technológií v Bratislave/ s názvom DIGIPOINT funguje od októbra 2013 v Poluse. Pod jeho vznik sa podpísal unikátny nápad, dlhodobá príprava a v neposlednom rade netradičná spolupráca nákupného centra Polus City Center s FIIT STU a so spoločnosťou Microsoft Slovakia.

DIGIPOINT je zároveň občianske združenie založené Fakultou informatiky a informačných technológií STU v Bratislave v spolupráci s Polus City Center a spoločnosťou Microsoft. Polus s partnermi vytvoril projekt a zariadil priestor, ktorý je nie len náučný, ale aj obsahovo zaujímavý a zároveň prepojený s komerčnými  prezentáciami produktov, čím sa vytvorí pre zákazníkov pohodlie výberu produktov na jednom mieste. „V „našich končinách“ nie je vôbec obvyklé, aby sa subjekt, ako je nákupné centrum, venovalo edukácii a prezentovaniu technologického pokroku.  Práve preto je DIGIPOINT na Slovensku unikátom.“ uviedla Zuzana Špičková, online marketingová manažérka nákupného centra. DIGIPOINT je určený rôznym komunitám: verejnosti - návštevníkom nákupného centra, akademikom - študentom IT  a taktiež komerčným spoločnostiam vyrábajúcim a predávajúcim HW.

DIGIPOINT má i ďalšiu úlohu. Projekty študentov Fakulty informatiky a informačných technológií STU v Bratislave budú odteraz dostupné pre každého a to práve v unikátnom priestore DIGIPOINT v bratislavskom  nákupnom centre  Polus City Center.  DIGIPOINT  tiež potvrdzuje priblíženie FIIT STU ku komerčným firmám a ochotu fakulty reagovať na rýchlo sa meniace prostredie na trhu práce. Ako ďalší faktor prichádza konečný spotrebiteľ.

Ďalšie informácie vám poskytne: Monika Balážová, koordinátorka aktivít, monika.balazova@stuba.sk, 0919442 834 www.digipoint.sk


 

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2 milióny čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Prihláste sa a vložte PR článok

Najčítanejšie tlačové správy


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Energetici predávajú nevyužívaný majetok

Dve spomedzi najvýznamnejších spoločností zo stredného Slovenska chystajú veľký výpredaj desiatok nevyužívaných nehnuteľností.

Tlačové správy

Posledných 30 r. cena fotovoltických panelov klesla 100 násobne

V roku 1977 stál 1 Watt fotovoltického panelu 76 dolárov, dnes stojí 0,31 dolára...

Tlačové správy

Trendy udržateľnej architektúry

Katedra architektúry zo Stavebnej fakulty STU v Bratislave bola tento víkend na Design days 2017 v obchodnom dome Styla!

Tlačové správy

Volkswagen T-Roc: ofenzíva v triede SUV

Volkswagen T-Roc chce preraziť v segmente vďaka svojej Roc(k)ovej povahe.