INZERCIA

SUBWAY: Spoznajte benefity franchisového podnikania

Ste cieľavedomí a túžite po vlastnom podnikaní? Spoznajte výhody SUBWAY franchisingu, ktoré sú overené päťdesiatročnými skúsenosťami.

prfotosubway-r520_res.jpg

Ste cieľavedomí a túžite po vlastnom podnikaní? Spoznajte výhody SUBWAY franchisingu, ktoré sú overené päťdesiatročnými skúsenosťami. O tom, ako sa tvorí úspech, nám porozprával Development Agent pre SUBWAY Slovensko Matej Varga.

BRATISLAVA 24. júna - Sieť reštaurácií SUBWAY je známa po celom svete svojimi jedinečnými sendvičmi pripravenými priamo pred očami zákazníka podľa jeho predstáv a samozrejme kvalitou, ktorá si získala tisícky priaznivcov po celom svete. Táto značka vie, ako sa robí úspech. Svedčia o tom skúsenosti, ktoré získala počas 50 ročného pôsobenia a taktiež jej ohromujúca expanzia. Spoločnosť SUBWAY má najväčší počet otvorených reštaurácií na svete. Nenechajte si ujsť životnú príležitosť a staňte sa aj vy prosperujúcim vlastníkom úspešnej reštaurácie SUBWAY prostredníctvom franchisingovej licencie. Aké sú plusy takéhoto podnikania? "Zásadné výhody spočívajú v tom, že máte všetko dané, nemusíte ísť do neistoty, či o váš produkt bude záujem alebo nie. Ak chcete rozbehnúť svoj biznis a neviete, čo robiť, práve pre vás je najvhodnejší franchising. Ste tiež oslobodení od hľadania dodávateľov, ktorí by podporili kvalitu tejto značky a od náročnej cesty vybudovať si dobré meno. To všetko sa vám odovzdá v rámci licencie, samotné know how. Na vás už je len to potom vykonávať a do toho vnášať svoju kontrolu, svoj manažment," hovorí Development Agent pre SUBWAY Slovensko Matej Varga. A čo v prípade, ak nemáte s podnikaním žiadne skúsenosti? "Franchising je vhodný aj pre ľudí, ktorí ešte nepodnikali. SUBWAY vám ponúka svoje dlhoročné skúsenosti a pomoc, ktoré sú cenné pri každom začiatku, a taktiež národnú i lokálnu marketingovú podporu, ktorá má za účel priviesť zákazníkov do vašej reštaurácie," informuje Varga.

Čo najskôr urobiť, ak túžite po vlastnej reštaurácii?
Ak sa chcete stať súčasťou franchisingového systému SUBWAY, musíte dať o sebe v prvom rade vedieť. To znamená prejaviť záujem o kúpu licencie (franchisu), napríklad na webových stránkach ako www.subway.com, www.subwayfranchising.sk alebo www.subwayslovensko.sk.

Napriek veľkému záujmu o franchisingovú zmluvu, nie všetci ju môžu získať. "Chceme pracovať len s tými najlepšími. Záujemca o franchisu by mal byť cieľavedomý, zapálený pre značku. Musí sa o pobočku starať a dať jej všetko. Mal by si prejsť všetky pozície v reštaurácii , vyskúšať si na vlastnej koži i prácu svojich zamestnancov a svoj biznis dokonale poznať. Menej vyhľadávame takých, ktorí sú len investori. Preto najskôr záujemca prechádza tzv. pre-screeningom a schvaľovacím procesom, ktorý nie je jednorázovou záležitosťou", hovorí Development Agent pre SUBWAY. "V rámci tohto procesu sa záujemca o franchisu dozvie všetky informácie, či s nami chce spolupracovať alebo nie. Ale to neznamená, že po prejavení záujmu zmluvu automaticky dostane," dodáva Varga. Potencionálny príjemca franchisi (Vy) po absolvovaní seminárov má totiž okrem iného za úlohu zo získaných informácií vypracovať svoj podnikateľský zámer a vlastný prieskum trhu. Často však veľkou výhodou, ktorá rozhoduje pri výbere záujemcu, je práve jeho odhodlanie, podnikateľský duch a skutočný záujem. "Po uzatvorení licencie potom franchisant prechádza intenzívnym dvojtýždňovým tréningom, ktorý sa koná vo výcvikových strediskách spoločnosti SUBWAY umiestnených na viacerých miestach po celom svete. Slovenskí franchisanti odchádzajú väčšinou do USA, kde majú možnosť vyskúšať si americký SUBWAY a nazbierať cenné skúsenosti potrebné pre vedenie reštaurácie," hovorí Varga.

SUBWAY – keď výzvy sú rastom
Kvalitu a silu značky SUBWAY potvrdzuje aj jej veľký rast. Za posledné roky dokázala expandovať, a to aj v najhorších rokoch, v ktorých Slovensko i okolitý svet zužovala hospodárska kríza. V súčasnosti je na Slovensku otvorených 14 reštaurácií a ešte stále existujú tzv. "prázdne miesta". "Chceli by sme priniesť tieto vynikajúce sendviče aj do miest, ako je napríklad Prešov, Poprad, Vysoké Tatry a iné," prezrádza plány spoločnosti SUBWAY Slovensko Matej Varga. Táto sieť vynikajúcich reštaurácií je známa tým, že zdoláva výzvy. "Sme odborníci na netradičné lokality. Vďaka polstoročným skúsenostiam dokážeme rozvíjať biznis a skvelo fungovať aj na neobvyklých miestach. Čiže tam, kde by ste sendviče SUBWAY nikdy nečakali. Napríklad nemocnice, vysoké školy, čerpacie stanice, železničné a autobusové stanice či ďalšie. Dokonca máme vo svete reštauráciu aj v kostole a skvelo funguje," informuje Varga.

Prečo franchisa práve od SUBWAY?
Spoločnosť SUBWAY sa zameriava na kvalitu produktu, ktorú sa neustále snaží vylepšovať. "Používame vlastný chlieb, ktorý je vždy čerstvo napečený, taktiež nevysmážame. Málo zákazníkov vie, že váš sendvič od SUBWAY môže byť pripravený aj ako šalát alebo wrap. Navyše naše šaláty majú vysokú hmotnosť a nízku cenu. Všetko je pripravované pred vašimi očami a podľa vašich želaní, kde si sami zvolíte, čo má váš sendvič obsahovať. Jedine tak máte istotu, že si vychutnáte čerstvo pripravené a chutné jedlo. Kvalita produktu je teda naša najväčšia devíza," uzatvára Development Agent pre SUBWAY Slovensko Matej Varga.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,2 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Stavebná fakulta hostila medzinárodnú konferenciu CSASC

V dňoch 11. a ž 14. septembra sa na Stavebnej fakulte STU v Bratislave uskutočnila piata medzinárodná konferencia CSASC 2018

Tlačové správy

Cestárske kariérne dni 2018 na SvF

Takmer 30 stredoškolákov sa zúčastnilo Cestárskych kariérnych dní na pôde Stavebnej fakulty STU v Bratislave.

Tlačové správy

Najužitočnejšia appka

Uľahčí život všetkým rodičom i zábudlivcom

Tlačové správy

IKEA je postavená na tých správnych hodnotách

Richard Citnar je riaditeľom najväčšieho obchodného domu IKEA v strednej Európe.