INZERCIA

Slováci prvý krát zvíťazili na prestížnom festivale v Cannes

Cenu za najlepší 3D film na prestížnom festivale Cannes Corporate Media & TV Awards 2015 si po prvý raz v histórii tohto podujatia odniesli Slováci.

BRATISLAVA 19. októbra - Cenu za najlepší 3D film na prestížnom festivale Cannes Corporate Media & TV Awards 2015 si po prvý raz v histórii tohto podujatia odniesli Slováci. Ocenená snímka Odysea energie, ktorú produkovala slovenská firma Strategic, sa vyrábala približne osem mesiacov a spolupracovalo na nej asi 40 ľudí.

"Sme veľmi poctení, že našu prácu ocenili na festivale v Cannes. Cena v podobe delfína, pre nás znamená jedno veľké ďakujem za prácu, nápady a energiu, ktorú sme do filmu spoločne ako tím investovali," povedala výkonná producentka zo spoločnosti Strategic Katarína Krivosudská. Asi sedemminútový film Odysea energie ilustruje všetky dôležité etapy zrodu zdrojov energie a ich využitie. Film Odysea energie je možné vzhliadnuť jedine v informačnom centre Energoland, ktoré sa nachádza pri jadrových elektrárňach Mochovce. Snímka je súčasťou 33 interaktívnych expozícií a premieta sa v plne automatizovanom 3D kine.

Pozrite si trailer k filmu:

Načítavám video...



Na šiestom ročníku udeľovania cien za najlepšie audiovizuálne diela, ktorý sa konal 15. októbra 2015, si cenu prebrali Katarína Krivosudská z agentúry Strategic, s.r.o. a Miroslav Šarišský zo Slovenských elektrární, a.s.

Cannes Corporate Media & TV Awards je jedným z najprestížnejších svetových festivalov v audiovizuálnom priemysle v komerčnej sfére. Porota udeľuje spomedzi stoviek prihlásených diel z celého sveta sošky v podobe delfína v niekoľkých desiatkach kategórií.


O spoločnosti Strategic, s. r. o.

Spoločnosť sa zaoberá najmä inováciami moderných technológií a kreatívneho obsahu, pričom využíva zariadenia ovládané interaktívne a dotykovo. Snaží sa tak spájať zobrazovaciu techniku (led, lcd, projekcie, hologramy a pod.) s kreatívnym, plnohodnotným a zaujímavým obsahom. Firma produkuje animácie, reklamné spoty, filmy, 2D, 3D reklamné kampane, firemné identity, aplikácie a iné. Viac o spoločnosti: www.strategic.sk

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,2 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Pracoval som v mekáči a vydržal tri dni. Hranolky sú prekliatie

Zážitok je dobrý, mal by to zažiť každý.

Tlačové správy

Slovenské ovocie a zelenina - máme ich v obchodoch dostatok?

Slovenskí farmári naplno využívajú skvelé vlastnosti našej pôdy. Vďaka tomu nájdeme na pultoch čerstvú domácu zeleninu a ovocie.

Tlačové správy

Kartou míňame viac. Čo by obchodníci mali vedieť o zákazníkoch

Keš prestáva obchodníkom zarábať.

Tlačové správy

Autokamery Mio a navigace teď s 3letou záruční dobou

Tříletou garanci na autokamery a navigace Mio teď získají všichni, kteří si koupí jeden z produktů Mio do konce roku 2018