INZERCIA

CSR stratégia je dôležitým nástrojom pre pozitívne zmeny

Prinášame Vám rozhovor s Thomasom Hejcmanom, generálnym riaditeľom spoločnosti VSE Holding a.s.

Prinášame Vám rozhovor s Thomasom Hejcmanom, generálnym riaditeľom spoločnosti VSE Holding a.s. o tom, aký význam má korporátna zodpovednosť a prečo je dôležité mať vlastnú CSR stratégiu.

Aký význam má korporátna zodpovednosť pre Vašu spoločnosť?

Veľký. Korporátna zodpovednosť alebo spoločensky zodpovedné podnikanie stojí pri všetkých dôležitých rozhodnutiach, ktoré ovplyvňujú prostredie, v ktorom spoločnosť pôsobí. Vďaka nej robíme svet, v ktorom žijeme a pracujeme, lepším.

Prečo je dôležité, aby mali firmy vlastnú CSR stratégiu?

Všetky spoločensky zodpovedne zmýšľajúce firmy majú viac-menej rovnaké chápanie hodnôt. Vytvorenie vlastnej CSR stratégie im umožní spojiť tieto hodnoty s výzvami, ktorým čelia v rámci spoločnosti a s potrebami regiónu, v ktorom pôsobia. CSR stratégia je preto dôležitým nástrojom pre pozitívne zmeny – v spoločnosti a v jej okolí.

dsc2135-r212_res.jpg

V čom je Vaša CSR stratégia výnimočná?

Naša CSR stratégia je komplexná a obsahuje mnoho aktivít. Rád by som spomenul zopár z nich, ktoré, podľa môjho názoru, vystihujú podstatu toho, ako môže korporácia pomôcť zmeniť svoje okolie k lepšiemu. Jednou z týchto aktivít je pomoc ženám a dievčatám v ťažkých životných situáciách. Za podporu projektu na Pomoc ženám v núdzi, ktorý doteraz pomohol 76 z nich pri rekvalifikácii a zamestnanosti, s právnou a odbornou pomocou, či pomocou  v podobe pravidelného  štipendia, sme získali ocenenie  Partner komunity Via Bona 2016.

Trochu netradičnou formou pomoci je aj VSE CITY RUN. Ide o športovo-zábavné podujatie, ktoré už 10 rokov obohacuje vybrané mestá na východnom Slovensku a zároveň necháva pozitívnu stopu v regióne. Výťažok z behu totiž každoročne smeruje na podporu vybraného projektu alebo inštitúcie na východe Slovenska. Tento rok sme sa rozhodli obdarovať Úniu nevidiacich a slabozrakých. Spoločnosť podporuje túto marginalizovanú skupinu ľudí aj prostredníctvom špeciálnej tarify pre nevidiacich, či nahrávaním audio kníh pre nevidiace deti.

Okrem týchto aktivít má naša spoločnosť vysoký kredit v environmentálnej politike kde spolupracuje s mnohými neziskovými organizáciami napríklad na projektoch zameraných na ochranu dravcov na Slovensku.

V oblasti dodávateľsko-odberateľských vzťahov vidíme zodpovednosť zaistiť transparentný a férový proces, takmer 85% výberov dodávateľov je preto realizovaných prostredníctvom transparentných elektronických aukcií.  

 

 

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,2 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Nemusím sa na nikoho spoliehať

Kúpou výrobkov privátnych značiek K-Classic, K-Purland, K-Bio a K-take it veggie podporíte nákup vozidiel na pomoc ľuďom v núdzi.

Tlačové správy

Štátny tajomník envirorezortu: Na sucho musíme byť pripravení.

Predchádzanie je vždy lepšie a lacnejšie ako riešenie následkov.

Tlačové správy

Užívate konský kolagén a cítite sa ako antický hrdina?

Čoraz častejšie dostávame e-maily, v ktorých sa nás ľudia pýtajú či je naozaj konská kĺbová výživa vhodná aj pre ľudí.

Tlačové správy

Uncovering Artificial Intelligence in Slovakia

Artificial Intelligence is already delivering a real value for businesses.