INZERCIA

Ako trh jazdeniek ovplyvnia novinky z Frankfurtu?

Trh očakáva novinky autosalónu vo Frankfurte, ktoré rýchlo zamieria aj do bazárov. Mototechna odhaduje ich príchod do konca roka.

Vo Frankfurte nad Mohanom sa v týchto dňoch koná najvýznamnejší autosalón v Európe, na ktorom automobilky vždy v nepárnych rokoch skladajú účty z toho, čo robili v posledných dvoch rokoch, a predstavujú svoje novinky na ďalšiu sezónu. Tento rok je síce účasť na veľtrhu IAA o niečo skromnejšia ako pri poslednom ročníku, napriek tomu sa k nemu upína pozornosť všetkých profesionálnych aj laických záujemcov o automobilovú techniku a jej najnovší vývoj.

„Veľtrh napäto sledujeme aj my, pretože naznačí nové trendy nielen v oblasti nových vozidiel. Doba a s ňou tiež obchod s automobilmi sa stále zrýchľuje. Veľa modelov, ktoré verejnosť cez víkend vo Frankfurte uvidí ako horúce novinky, sa tak pravdepodobne už do konca roka dostane aj na trh zánovných ojazdených vozidiel. Prax potvrdzuje, že v ponuke našej značky Mototechna sa spravidla objavujú už do štyroch mesiacov od ich prvej oficiálnej prezentácie,“ hovorí generálna riaditeľka AAA AUTO Karolína Topolová.

Do podoby slovenského trhu ojazdených vozidiel určite prehovorí napríklad nové SUV Karoq, ktoré Škoda vo Frankfurte predstaví ako nástupcu modelu Yeti. „SUV-čka sú po hatchbackoch druhým najpopulárnejším typom karosérie medzi zánovnými autami. Budeme teda s napätím očakávať, ako trh novinku medzi SUV-čkami prijme a ako jej uvedenie na trh ďalej zvýši dynamiku dopytu po modeloch tejto triedy,“ uviedla ďalej Topolová.

Autosalón je tradične tiež výkladnou skriňou nemeckého automobilového priemyslu. BMW si naň prichystalo napríklad novú generáciu modelu X3, Mercedes-Benz modernizovanú triedu S a Volkswagen nové Polo či „SUV-čko“ T-Roc. „Ak budú tieto novinky úspešné, čoskoro sa aj na slovenskom trhu vytvorí dopyt po ich jazdenkách, takže sa zvýši ponuka a teda tiež dostupnosť predchádzajúcich verzií. Ak však nezískajú obľubu zákazníkov, musíme byť pripravení na vyšší záujem o doterajší rad. Aby sme mohli našim zákazníkom maximálne vychádzať v ústrety, musíme všetky tieto premeny trhu poctivo sledovať od samého začiatku,“ povedala Topolová. „Niektorým modelom sa možno opäť podarí vytvoriť aj úplne novú kategóriu, na ktorej vznik budeme musieť taktiež reagovať,“ dodala.

IAA vo Frankfurte privíta verejnosť cez víkend od 9:00 do 19:00. Vstupenka pre dospelého návštevníka je na mieste v predaji za 14 eur.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,2 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Nemusím sa na nikoho spoliehať

Kúpou výrobkov privátnych značiek K-Classic, K-Purland, K-Bio a K-take it veggie podporíte nákup vozidiel na pomoc ľuďom v núdzi.

Tlačové správy

Štátny tajomník envirorezortu: Na sucho musíme byť pripravení.

Predchádzanie je vždy lepšie a lacnejšie ako riešenie následkov.

Tlačové správy

Užívate konský kolagén a cítite sa ako antický hrdina?

Čoraz častejšie dostávame e-maily, v ktorých sa nás ľudia pýtajú či je naozaj konská kĺbová výživa vhodná aj pre ľudí.

Tlačové správy

Uncovering Artificial Intelligence in Slovakia

Artificial Intelligence is already delivering a real value for businesses.