INZERCIA

Mladí rozhodli: Najlepšou poisťovňou na Slovensku je UNIQA

UNIQA poisťovňu považuje tzv. miléniová generácia za poisťovňu s najlepším pomerom ceny a kvality na Slovensku.

UNIQA poisťovňu považuje tzv. miléniová generácia za poisťovňu s najlepším pomerom ceny a kvality na Slovensku.

Vyplýva to z prestížneho spotrebiteľského prieskumu Best Buy Award 2017/2018, ktorý na Slovensku realizovala švajčiarska spoločnosť ICERTIAS. V najvplyvnejšej spotrebiteľskej skupine získala UNIQA poisťovňa najvyšší počet hlasov medzi poisťovňami na Slovensku a získala tak prestížnu cenu Best Buy Award.

Prieskum bol realizovaný v júni a v júli 2017 prostredníctvom internetového dotazníka na reprezentatívnej vzorke 1200 respondentov vo veku 18-37 rokov, ktorú analytici označujú ako generáciu Millennials. Respondenti si v prieskume nemohli vyberať z navrhnutých odpovedí ale odpovedali spontánne na otázku: „Ktorá poisťovňa na základe Vašich osobných skúseností ponúka najlepší pomer ceny a kvality na slovenskom trhu?“ Suverénne najvyšší počet hlasov medzi miléniovou generáciou získala UNIQA poisťovňa a stala sa držiteľom prestížnej ceny Best Buy Award, ktorá patrí už roky k jednému z najvyšších ocenení, hodnotiacich priaznivý pomer ceny a kvality produktov a spoločností z pohľadu zákazníkov.

„Veľmi nás teší, že kvalitu našej poisťovne ocenili práve mladí ľudia z miléniovej generácie, ktorá je na základe mnohých relevantných údajov považovaná za najdôležitejšiu a najvýznamnejšiu hospodársku a spotrebiteľskú generačnú skupinu súčasnosti. UNIQA má už dlhodobo najvyššie percento klientov, ktorí sú nielen spokojní, ale sú aj našimi fanúšikmi. Preto sme radi, že sa k nim zaradila aj generácia Millennials. Aj toto prestížne ocenenie nás zaväzuje napredovať v neustálom skvalitňovaní servisu pre klientov a zostať poisťovňou, ktorá má atraktívne a žiadané produkty a služby,“ komentoval ocenenie generálny riaditeľ UNIQA poisťovne Martin Žáček.

Ocenenia Best Buy Award udeľuje švajčiarska spoločnosť Icertias (International Certification Association GmbH), ktorá sa špecializuje na skúmanie spokojnosti zákazníkov vo viac ako dvadsiatich krajinách sveta na štyroch kontinentoch. Víťazov v jednotlivých kategóriách určujú samotní zákazníci a právo používať modrý certifikát Best Buy môžu len najlepší v jednotlivých kategóriách.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2 milióny čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Prihláste sa a vložte PR článok

Najčítanejšie tlačové správy


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Projekt Zig Zag dokázal, že Slováci túžia po zaujímavom bývaní

Realitný trh na Slovensku v posledných rokoch prekvitá a tiež pomaly „dospieva“.

Tlačové správy

Kam chodí Gordulič na vtipy? Ako sa rodí Grape? Zisti to sám

Šesť ikon biznisu, kultúry a spoločenského života pustí víťazov súťaže Your Dream Job do svojho pracovného života. Buď medzi nimi.

Tlačové správy

Riešenia pre hnedú planétu

Aké sú základné zdroje, pre ktoré vedci hľadajú praktické riešenia?

Tlačové správy

Veľtrh vzdelávania v Srbsku

Koncom novembra sa študenti Stavebnej fakulty STU v Bratislave zúčastnili na veľtrhu vzdelávania v meste Báčsky Petrovec v Srbsku.