INZERCIA

Mladí rozhodli: Najlepšou poisťovňou na Slovensku je UNIQA

UNIQA poisťovňu považuje tzv. miléniová generácia za poisťovňu s najlepším pomerom ceny a kvality na Slovensku.

UNIQA poisťovňu považuje tzv. miléniová generácia za poisťovňu s najlepším pomerom ceny a kvality na Slovensku.

Vyplýva to z prestížneho spotrebiteľského prieskumu Best Buy Award 2017/2018, ktorý na Slovensku realizovala švajčiarska spoločnosť ICERTIAS. V najvplyvnejšej spotrebiteľskej skupine získala UNIQA poisťovňa najvyšší počet hlasov medzi poisťovňami na Slovensku a získala tak prestížnu cenu Best Buy Award.

Prieskum bol realizovaný v júni a v júli 2017 prostredníctvom internetového dotazníka na reprezentatívnej vzorke 1200 respondentov vo veku 18-37 rokov, ktorú analytici označujú ako generáciu Millennials. Respondenti si v prieskume nemohli vyberať z navrhnutých odpovedí ale odpovedali spontánne na otázku: „Ktorá poisťovňa na základe Vašich osobných skúseností ponúka najlepší pomer ceny a kvality na slovenskom trhu?“ Suverénne najvyšší počet hlasov medzi miléniovou generáciou získala UNIQA poisťovňa a stala sa držiteľom prestížnej ceny Best Buy Award, ktorá patrí už roky k jednému z najvyšších ocenení, hodnotiacich priaznivý pomer ceny a kvality produktov a spoločností z pohľadu zákazníkov.

„Veľmi nás teší, že kvalitu našej poisťovne ocenili práve mladí ľudia z miléniovej generácie, ktorá je na základe mnohých relevantných údajov považovaná za najdôležitejšiu a najvýznamnejšiu hospodársku a spotrebiteľskú generačnú skupinu súčasnosti. UNIQA má už dlhodobo najvyššie percento klientov, ktorí sú nielen spokojní, ale sú aj našimi fanúšikmi. Preto sme radi, že sa k nim zaradila aj generácia Millennials. Aj toto prestížne ocenenie nás zaväzuje napredovať v neustálom skvalitňovaní servisu pre klientov a zostať poisťovňou, ktorá má atraktívne a žiadané produkty a služby,“ komentoval ocenenie generálny riaditeľ UNIQA poisťovne Martin Žáček.

Ocenenia Best Buy Award udeľuje švajčiarska spoločnosť Icertias (International Certification Association GmbH), ktorá sa špecializuje na skúmanie spokojnosti zákazníkov vo viac ako dvadsiatich krajinách sveta na štyroch kontinentoch. Víťazov v jednotlivých kategóriách určujú samotní zákazníci a právo používať modrý certifikát Best Buy môžu len najlepší v jednotlivých kategóriách.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,2 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Manažment a svet v pohybe, výzvy, príležitosti a hrozby

Opäť vyše 150 odborníkov zo 4 svetadielov z 20 štátov sa zišlo na ďalšej pravidelnej vedeckej konferencii Fakulty manažmentu PU.

Tlačové správy

Boli ste v Novembri 89 na námestí? Patrí vám verejná vďaka!

O2 ďakuje ľuďom, ktorí pre nás v Novembri 89 vybojovali slobodu.

Tlačové správy

4 mýty o minerálnej vlne, ktorým by ste nemali veriť

Nenechajte sa popliesť poverami či polopravdami o tepelnoizolačných materiáloch

Tlačové správy

Stavebná fakulta STU na dňoch kariérneho poradenstva

V priestoroch Múzea dopravy v Bratislave 19. októbra 2018