SME

Jeden nákup a všetko vybavené, alebo one stop shopping

Kaufland sleduje správanie zákazníkov a mení prevádzky. Viac nám povedal Ivan Chernev, riaditeľ oblasti centrálnych služieb.

Už nejaký čas sa vaše prevádzky prestavujú podľa nových štandardov. Čo je za zmenami a prečo teraz?

Vnímame, že naši zákazníci preferujú nielen čerstvosť, pohodlie a široký sortiment, ale aj možnosť rýchleho a efektívneho nákupu. Preto prinášame tzv. otvorený koncept. Zákazník sa tak po vstupe do predajne ocitá rovno v oddelení ovocia a zeleniny, za ktorým nasleduje pekáreň. Rozšírili sme uličky, znížili regály a odstránili stredovú regálovú stenu – pohyb v predajni je tak voľnejší.

Prečo sú súčasné regály nižšie?

Nižšia výška regálov 1,8m umožňuje väčší prehľad a zjednodušenú orientáciu. Sortiment sme po novom farebne a graficky odlíšili, aby zákazník vedel, kde akciový tovar hľadať. Dávame dôraz aj na regionálnych dodávateľov, ktorí majú špeciálne čelá regálov označené nadpisom „Z lásky k našim regiónom“.

Zákazník bol zvyknutý na drobné obchody, ktoré nachádzal u vás na prevádzke. Ako je to v súčasnosti?

Na každej predajni sa nachádzajú koncesionári, ktorí ponúkajú doplnkové služby. Každý z nás ocení, že môže všetko vybaviť na jednom mieste. Okrem toho by sme chceli, aby si zákazníci u nás nielen nakúpili, ale strávili aj prijemný čas pri káve či obede, preto sme zaviedli koncept „food court“.

Ako sú Vaše nové zmodernizované predajne priateľské k životnému prostrediu?

Na predajniach máme LED osvetlenie a chladiarenský nábytok je s dverami, ktoré zabezpečujú úsporu energii. Od roku 2013 používame systém rekuperácie, vďaka ktorej vyhrievame a chladíme predajňu cez výmenu tepla v procese chladiarenského zariadenia. Takto sa môžeme zriecť fossilných palív a prispievame k zníženiu produkcii CO2. V oddelení ovocia a zeleniny používame elektronické cenovky, čím šetríme papier. Do budúcna rozmýšľame nad viacerými projektmi.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? Takto internet rozšírite do každého kúta
  2. Ale že brutálny hráčsky notebook
  3. Prečo cena Bitcoinu rastie? Kam až môže vystúpať?
  4. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe
  5. Priesady ako zo škatuľky
  6. Chceš vlastniť nový Galaxy S24, vyskúšaj ho vďaka Try Galaxy?
  7. Každý piaty zomrie
  8. Bezstarostný relax? Objavte tieto skvelé hotely pre dospelých
  1. Na zdraví záleží
  2. Prečo cena Bitcoinu rastie? Kam až môže vystúpať?
  3. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe
  4. Jar bez únavy: Aktívny životný štýl ako liek
  5. Rozbieha sa online súboj o najkrajšiu obnovenú pamiatku
  6. Súťaž Fénix – Kultúrna pamiatka roka štartuje online hlasovanie
  7. Štartuje online hlasovanie o najkrajšiu obnovenú pamiatku
  8. Slováci hlasujú online za najkrajšiu obnovenú pamiatku
  1. Bezstarostný relax? Objavte tieto skvelé hotely pre dospelých 12 098
  2. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? 10 633
  3. Budúcnosť VÚSCH je v špičkovej medicíne a spokojnosti pacientov 8 773
  4. Každý piaty zomrie 8 585
  5. Devínska Kobyla teraz 6x dobrodružnejšia: Tipy, čo neprehliadnuť 3 775
  6. Trúfame si pristáť s lietadlom, ale na toto nám odvaha chýba 3 720
  7. Značka Cupra má na Slovensku už šesť nových Cupra garáží 3 506
  8. Ako sporiť na dôchodok? Radí odborník 3 091
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Onkologické ochorenia sú druhou najčastejšou príčinou hospitalizácií a úmrtí na Slovensku.


INZERCIA 3 h

Po pandémii, keď sa ekonomiky snažia oživiť a hľadajú stabilnú budúcnosť, digitálne meny ako Bitcoin opäť získavajú na význame.


INZERCIA 3 h

Nové číslo Historickej revue už v predaji aj s knižnou predplatiteľskou akciou.


INZERCIA 3 h
SkryťZatvoriť reklamu