INZERCIA

Denník SME oslavuje 25 rokov rekordným počtom predplatiteľov

Denník dosiahol ku koncu minulého roka rekordné výsledky predaja predplatného za celú svoju históriu.

Denník sme oslavuje 25 rokov.(Zdroj: SME)

Denník SME oslavuje 25. výročie svojho vzniku. Na deň narodenín 15. januára pripravilo vydavateľstvo Petit Press mimoriadnu predplatiteľskú akciu.

Rekordné predplatné

Počet aktívnych platiacich predplatiteľov online verzie denníka SME na konci minulého roka dosiahol nový rekord, keď dosiahol hranicu 25 000.

Ku koncu minulého roka počet predplatiteľov tlačeného denníka SME a SME.sk presiahol spolu 38 000, čo je najvyššie číslo predplatiteľov počas 25-ročnej histórie denníka SME. Doteraz držal denník SME rekord v roku 2004, keď mal takmer 30 000 predplatiteľov.

Predplatitelia digitálnej verzie denníka SME si mohli v minulom roku vďaka predplatnému prečítať vyše 11-tisíc zamknutých nových článkov.

Web SME.sk je dlhodobo najnavštevovanejším spravodajským portálom na Slovensku. V roku 2017 dosiahol najvyššiu návštevnosť v októbri s výsledkom 2 310 990 RU.

Narodeninová akcia

Denník SME pre svojich čitateľov pripravil špeciálnu akciu pri príležitosti 25. výročia svojho založenia. Počas celého narodeninového dňa v pondelok 15. januára 2018 bude cena ročného predplatného SME.sk len 25 eur. Čitatelia tak môžu ušetriť takmer 15 % v porovnaní s cenou za ročné a viac ako 50 % v porovnaní s cenou týždenného predplatného.

História digitálneho predplatného

Po prvých nesmelých pokusoch v rokoch 2004 a 2005 začal denník SME na webe regulárne spoplatňovať svoj obsah od roku 2011 v rámci systému Piano. Od januára 2017 portál SME.sk realizuje predaj online predplatného prostredníctvom svojho vlastného systému.

Predaj predplatného na internetovom trhu, na ktorom súťaží veľký počet hráčov, sa stal kľúčovým spôsobom financovania kvalitného a nezávislého novinárskeho obsahu. Dosiahnuté výsledky potvrdzujú, že tento model má u čitateľov na Slovensku perspektívu a ďalší priestor na rast. SMEpatrí v tomto segmente medzi najúspešnejšie projekty v strednej Európe.

Denník SME ďakuje všetkým svojim čitateľom za podporu a bude sa naďalej uchádzať o ich dôveru.

O vydavateľstve Petit Press

Vydavateľstvo Petit Press je mediálny dom vydávajúci periodiká v slovenskom a anglickom jazyku. Do jeho portfólia patria denníky SME a Korzár, regionálne týždenníky MY, týždenník TV Svet, dvojtýždenník The Slovak Spectator, mesačníky Profit, Lišiak, Doma v záhrade, Magazín zdravia, Magazín o knihách a sieť bezplatných novín ECHO. Vydavateľstvo prevádzkuje aj sieť webových stránok združených pod doménou SME.sk. Zamestnáva viac ako 600 ľudí a okrem vydavateľských aktivít prevádzkuje aj distribučnú sieť a dve tlačiarne v Bratislave a Košiciach.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,2 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska

Ruské poklady sa dostali do hľadáčika cestovateľov nielen kvôli majstrovstvám.

Tlačové správy

Špeciálna príloha: Krížovky na leto

Prílohu pre všetkých, čo radi lúštia, nájdete už v piatok 20. júla v denníku SME.

Tlačové správy

Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia

Z autocentier AAA AUTO si zákazníci za prvých šesť mesiacov odviezli 41 000 vozidiel.

Tlačové správy

Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí

Dovolenka vo Vysokých Tatrách a v Liptove bude toto leto opäť výhodnejšia.