SME

Prečo odchádzajú malí dodávatelia energií z trhu?

Zmenili ste niekedy dodávateľa elektriny alebo plynu?

Ak áno, možno ste tak urobili v nádeji, že ušetríte, alebo ste len chceli vyskúšať niečo nové. Otázkou však ostáva, či sa táto zmena skutočne vypláca.

Pravdou totiž je, že z dôvodu regulácií cien energií ušetrí zákazník pri zmene dodávateľa ročne len niekoľko eur. Napríklad rodina žijúca v dome ušetrí zmenou dodávateľa elektriny priemerne len 8 eur za rok, rodina žijúca v byte ušetrí dokonca ešte menej. Za zmienku určite stojí aj to, že menší hráči postupne odchádzajú z trhu a ukončujú poskytovanie svojich služieb, pretože nedokážu konkurovať svojou ponukou. Dôkazom toho je, že v priebehu minulého a začiatkom tohto roka ukončili svoju činnosť až štyria dodávatelia energií.

„Elektrina sa nakupuje na burzách. Výhodou veľkých spoločností je, že sú schopné nakupovať ju vo veľkých objemoch a dokážu tak zabezpečiť stabilnú dodávku energií pre svojich zákazníkov na dlhšie obdobie. Navyše, zamestnávajú skúsených expertov, ktorí vedia spoľahlivo zrealizovať obchodovanie elektriny a plynu. Aj vďaka našej schopnosti, zabezpečiť pre zákazníkov výhodné ceny, sa nám za posledné 4 roky podarilo 4-násobne zvýšiť počet zákazníkov odoberajúcich plyn,“ informuje Marián Ponechal, vedúci tímu propozícií a analýz v ZSE.

Stabilná dodávka elektriny a plynu je pre zákazníkov veľmi dôležitá. Každý chce mať istotu, že v domácnosti bude všetko fungovať tak, ako má – svetlo bude svietiť, chladnička chladiť, plynový kotol vykurovať... „ZSE poskytuje svoje služby domácnostiam, firmám aj verejnému sektoru už viac ako 95 rokov. Zároveň zodpovedne pristupuje k pomoci a finančne podporuje rôzne verejnoprospešné aktivity, napríklad projekt Rozprúdime regióny, zameraný na oživenie komunitného a kultúrneho života v obciach, alebo projekt Dostaneme ťa do školy, ktorý umožňuje školám získať príspevok na vybudovanie bezbariérového prístupu pre žiakov s postihnutím,“ dopĺňa Marián Ponechal zo ZSE.

Výhodou stabilných dodávateľov energií je aj rokmi dlhodobo zvyšovaná úroveň zákazníckej starostlivosti. Keď nastane problém, potrebujeme ho vyriešiť bez zbytočného odkladu. Dnešná doba je rýchla a komunikácia medzi zákazníkmi a firmami sa čoraz viac presúva do online prostredia. Prozákaznícky orientované spoločnosti preto využívajú rôzne formy komunikácie, aby mohli flexibilne reagovať na zákazníkove potreby.

„Na našu spoločnosť sa denne spolieha milión zákazníkov. Sme otvorení komunikácii s nimi, a preto sme dostupní na sociálnych sieťach, sprístupnili sme live chat na svojom webe a zároveň sme vytvorili ďalšiu komunikačnú platformu – online účet. V rámci neho si zákazník môže jednoducho a kedykoľvek z pohodlia svojho domova vybaviť väčšinu záležitostí týkajúcich sa elektriny, plynu a doplnkových služieb, napríklad zmeniť výšku mesačných záloh, dátum splatnosti, aktualizovať kontaktné údaje, aktivovať elektronickú faktúru, získava prístup ku všetkým faktúram za posledných 6 rokov, môže si podrobne analyzovať svoju spotrebu elektriny aj s tipmi a trikmi na úspory energií alebo využiť ďalšie výhody online účtu,“ dodáva Marián Ponechal, vedúci propozícií a analýz v ZSE.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? Takto internet rozšírite do každého kúta
  2. Ale že brutálny hráčsky notebook
  3. Prečo cena Bitcoinu rastie? Kam až môže vystúpať?
  4. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe
  5. Priesady ako zo škatuľky
  6. Chceš vlastniť nový Galaxy S24, vyskúšaj ho vďaka Try Galaxy?
  7. Každý piaty zomrie
  8. Bezstarostný relax? Objavte tieto skvelé hotely pre dospelých
  1. dm podporila sumou 6 475 eur realizáciu projektu Základnej školy
  2. Na zdraví záleží
  3. Prečo cena Bitcoinu rastie? Kam až môže vystúpať?
  4. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe
  5. Jar bez únavy: Aktívny životný štýl ako liek
  6. Rozbieha sa online súboj o najkrajšiu obnovenú pamiatku
  7. Súťaž Fénix – Kultúrna pamiatka roka štartuje online hlasovanie
  8. Štartuje online hlasovanie o najkrajšiu obnovenú pamiatku
  1. Bezstarostný relax? Objavte tieto skvelé hotely pre dospelých 12 181
  2. Každý piaty zomrie 9 068
  3. Budúcnosť VÚSCH je v špičkovej medicíne a spokojnosti pacientov 8 778
  4. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? 6 860
  5. Devínska Kobyla teraz 6x dobrodružnejšia: Tipy, čo neprehliadnuť 3 808
  6. Trúfame si pristáť s lietadlom, ale na toto nám odvaha chýba 3 733
  7. Značka Cupra má na Slovensku už šesť nových Cupra garáží 3 509
  8. Ako sporiť na dôchodok? Radí odborník 2 754
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

dm podporila sumou 6 475 eur realizáciu projektu Základnej školy na ulici Eliáša Lániho v Bytči „EDUVITAL strecha“.


1 h

Onkologické ochorenia sú druhou najčastejšou príčinou hospitalizácií a úmrtí na Slovensku.


INZERCIA 11 h

Po pandémii, keď sa ekonomiky snažia oživiť a hľadajú stabilnú budúcnosť, digitálne meny ako Bitcoin opäť získavajú na význame.


INZERCIA 11 h
SkryťZatvoriť reklamu