INZERCIA

Viac ako 120 mil. zákazníkov navštívilo Vivo! a Stop Shop

Viac ako 120 miliónov zákazníkov navštívilo v roku 2017 retailové nehnuteľnosti spoločnosti IMMOFINANZ. Objekty STOP SHOP a VIVO!

Viac ako 120 miliónov zákazníkov navštívilo v roku 2017 retailové nehnuteľnosti spoločnosti IMMOFINANZ. Objekty STOP SHOP a VIVO! ponúkajú dokopy približne 800.000 m2 prenajímateľnej plochy. Desať nákupných centier, prevádzkovaných pod značkou VIVO!, prilákalo takmer 50 miliónov návštevníkov, čo je nárast oproti roku 2016 takmer o 5 %. Navyše, predajcom v nákupných centrách VIVO! sa počas uplynulého roka podarilo zvýšiť ich hrubé tržby o viac ako 6 %. V roku 2017 sa po prvýkrát uskutočnilo komplexné počítanie ľudí, ktorí navštívili STOP SHOP-y: obchody v retailových parkoch spoločnosti IMMOFINANZ navštívilo viac ako 70 miliónov zákazníkov. Počas minulého roka počet STOP SHOP-ov narástol z 58 na 70.

„Tieto indikátory frekvencie a tržieb potvrdzujú úspešnosť našej zákaznícky orientovanej politiky pre retailový sektor. Viac ako 120 miliónov návštevníkov za rok 2017 predstavuje zhruba celkový počet obyvateľov našich štyroch kľúčových trhov: Rakúsko, Nemecko, Rumunsko a Česká republika," vysvetlil Dietmar Reindl, COO spoločnosti IMMOFINANZ. „Nájomcovia vítajú naše štandardizované obchodné formáty centier STOP SHOP a VIVO!, ktoré predstavujú dobrý pomer priaznivej ceny a vysokej kvality, vysokú rozpoznateľnosť značky a zároveň ponúkajú stabilné zastúpenie v ôsmich krajinách." Medzi najväčších nájomcov v retailovom sektore partia medzinárodné top značky ako H&M, C&A, Deichmann, KiK, dm, Takko, JYSK, LPP, Inditex Group a Spar.

Silné značky: kľúč k plne prenajatým novým obchodným priestorom a atraktívnym akvizíciám

Spoločnosť IMMOFINANZ otvorila v roku 2017 dva plne prenajaté vlastné developerské projekty –VIVO! Krosno v Poľsku a STOP STOP Lazarevac v Srbsku. Spolu majú rozlohu vyše 31.000 m2 – a tiež dokončila akvizíciu deviatich retailových parkov v Maďarsku, na Slovensku a v Rumunsku. Značka VIVO! teraz zahŕňa desať miest v štyroch krajinách s približne 310.000 m2 prenajímateľnej plochy a obsadenosťou na úrovni 96.8 %. 70 STOP SHOP centier sa nachádza v ôsmich krajinách a celkovo majú 484.000 m2 prenajímateľnej plochy a obsadenosťou 97.9 %.

„Našou stratégiou nie je umiestňovať nové projekty do blízkosti existujúcich konkurentov, ale využívať dostupný trhový potenciál. Preto sa nezameriavame na veľké nákupné centrá, ale na menšie a tým pádom aj veľmi efektívne koncepty ako sú STOP SHOP a VIVO!, ktoré sú mimoriadne vhodné pre okresné a krajské mestá bez porovnateľnej ponuky," vysvetlil Gerald Grüll, Head of Asset Management Retail spoločnosti IMMOFINANZ.

Retailové parky STOP SHOP ponúkajú širokú škálu produktov v dobrej kvalite za rozumnú cenu. Vďaka dobrému dopravnému spojeniu a bezproblémovému parkovaniu sú ideálne pre "smart kupujúcich" orientovaných na cenu, ktorí ocenia tovar za dostupné ceny. Nákupné centrá VIVO! predstavujú koncept „jednoduchého nakupovania“ pre celú rodinu ako aj vyvážený mix prevádzok so širokou škálou možností zábavy a oddychu.

V súčasnosti sa pracuje na troch prevádzkach STOP SHOP v Srbsku: nové retailové parky v mestách Požarevac, Vršac a Sremska Mitrovica budú mať spolu približne 25.000 m2 prenajímateľnej plochy. Otvorenie prevádzok STOP SHOP v mestách Požarevac a Vršac je naplánované na apríl 2018. V Poľsku momentálne prebieha rozšírenie nákupného centra VIVO! Stalowa Wola. Má približne 22.500 m2 plochy a bude rozšírené o ďalších 2.800 m2. Nový priestor je už prenajatý a sčasti hotový.

Súbežne s týmto pokračujúcim rastom spoločnosť IMMOFINANZ investuje aj do zvýšenia kvality služieb a nakupovania vo svojich existujúcich prevádzkach, aby tak priniesla návštevníkom maximálny zážitok z nakupovania. Vo vybraných STOP SHOP zariadeniach pridáme detské ihrisko a rozšírime gastronomickú ponuku vo forme kaviarne.

Ďalším dôležitým bodom je zlepšovanie komunikácie so zákazníkmi, okrem iného prostredníctvom digitalizácie. Spoločnosť IMMOFINANZ zaviedla nový systém riadenia vzťahov so zákazníkmi, ktorý umožňuje ešte rýchlejší zákaznícky servis s vyššou mierou orientácie na cieľovú skupinu.

Retailové nehnuteľnosti spoločnosti IMMOFINANZ

Retailové portfólio na konci decembra 2017 zahŕňalo 84 nehnuteľností v Rakúsku, Českej republike, Maďarsku, na Slovensku, v Rumunsku, Poľsku, Srbsku a Slovinsku, ktoré mali celkovo približne 820.000 m² prenajímateľného priestoru. Desať z týchto nehnuteľností funguje pod značkou nákupného centra VIVO! a 70 pod značkou STOP SHOP. Miera obsadenosti dosahuje 97,2 %.

O spoločnosti IMMOFINANZ

IMMOFINANZ je spoločnosť pôsobiaca v oblasti komerčných nehnuteľností, ktorej aktivity sa zameriavajú na segmenty retailu a kancelárií na siedmich hlavných trhoch Európy: v Rakúsku, Nemecku, Českej republike, na Slovensku, v Maďarsku, Rumunsku a Poľsku. Hlavné podnikateľské aktivity zahŕňajú správu a rozvoj nehnuteľností. Značky STOP SHOP (maloobchod), VIVO! (maloobchod) a myhive (kancelárie) tvoria silný bod záujmu týchto aktivít a symbolizujú kvalitu a servis. Portfólio nehnuteľností spoločnosti má hodnotu približne 4,2 miliardy EUR (vynímajúc Rusko) a zahŕňa viac ako 250 nehnuteľností. IMMOFINANZ je kótovaná na burzách vo Viedni (ATX index) a Varšave. Viac informácií nájdete na: http://www.immofinanz.com

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,2 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Nemusím sa na nikoho spoliehať

Kúpou výrobkov privátnych značiek K-Classic, K-Purland, K-Bio a K-take it veggie podporíte nákup vozidiel na pomoc ľuďom v núdzi.

Tlačové správy

Štátny tajomník envirorezortu: Na sucho musíme byť pripravení.

Predchádzanie je vždy lepšie a lacnejšie ako riešenie následkov.

Tlačové správy

Užívate konský kolagén a cítite sa ako antický hrdina?

Čoraz častejšie dostávame e-maily, v ktorých sa nás ľudia pýtajú či je naozaj konská kĺbová výživa vhodná aj pre ľudí.

Tlačové správy

Uncovering Artificial Intelligence in Slovakia

Artificial Intelligence is already delivering a real value for businesses.