SME

BILLA rozširuje ponuku lokálnych dodávateľov o ďalšie regióny

BILLA ponúka výrobky z regiónov už na 69 predajniach.

BILLA regionálni výrobcovia - nitriansky a považský región.BILLA regionálni výrobcovia - nitriansky a považský región. (Zdroj: BILLA)

BILLA Slovensko rozširuje ponuku výrobkov od miestnych producentov v ďalších dvoch regiónoch. K bratislavskému a spišskému regiónu sa pripojili nitriansky a považský región. BILLA chce portfólio lokálnych výrobkov rozšíriť aj v ďalších regiónoch.

Spoločnosť BILLA umiestnila na pultoch svojich predajní od apríla ďalších 33 regionálnych výrobkov od desiatich lokálnych slovenských výrobcov. Nové unikátne umiestnené stojany s produktami nájdu zákazníci v nitrianskom a považskom regióne.

V novembri minulého roka sme uviedli na trh prvé výrobky od lokálnych výrobcov v bratislavskom a spišskom regióne. Zároveň sme prisľúbili, že túto ponuku budeme rozširovať a sme radi, že dnes sa tento sľub stáva realitou. Špeciálny regál s ponukou od regionálnych výrobcov nájdu vo svojich predajniach už aj zákazníci v nitrianskom a považskom regióne. Výrobky od regionálnych dodávateľov tak máme na 69 predajniach,“ vyhlásil generálny riaditeľ spoločnosti BILLA, s.r.o. Dariusz Bator.

Pre výrobky regionálnych dodávateľov je v predajniach BILLA vyhradený regál so špeciálnym dizajnom – zákazník ich tak v predajni ľahko nájde. V nitrianskom regióne tento regál zaplnili napríklad cestoviny, raňajkové či večerné kaše a domáce ovsené müsli, ale aj farmárske lupienky či produkty z tekvice. V považskom to sú zase perníky, špeciálne múky, kaše, oleje a džemy, sirupy a limonády či dobroty z jabĺk.

Potraviny sú výnimočné svojím pôvodom, pretože pochádzajú od lokálnych slovenských producentov. Zároveň je potrebné vyzdvihnúť, že BILLA doteraz s týmito spoločnosťami nespolupracovala, takže ide o vytvorenie úplne nových obchodných vzťahov.

Hovoríme najmä o tých firmách, ktoré ponúkajú kvalitné výrobky, no ich výrobné kapacity zväčša nedokážu pokryť celé Slovensko. „Všetky nové výrobky sa objavujú na pultoch nášho reťazca vôbec po prvýkrát. Ďalej budeme pokračovať v hľadaní výrobcov v ostatných regiónoch, aby sme Slovákom mohli ponúknuť ešte viac nových, zaujímavých a zároveň cenovo dostupných produktov daného regiónu. Našim cieľom je pokryť unikátnou ponukou podľa regiónu čo najväčšiu časť Slovenska,“ dodal D. Bator.

„Vďaka spolupráci s BILLA Slovensko sa nám podarilo nájsť lepšie uplatnenie na trhu a získali sme nové skúsenosti. Na pultoch máme aktuálne päť druhov cestovín, najväčšej obľube sa tešia niťovky a široké špenátové rezance. Máme záujem rozšíriť spoluprácu aj na košický región, prípadne aj na oblasť Liptovského Mikuláša,“ hovorí o spolupráci Dagmar Dvořáková z ADC Poprad s.r.o.

Spoluprácu a možnosť dostať svoje výrobky ku zákazníkom z celého Slovenska, si pochvaľuje aj Bibiána Ertlová z Erbia s.r.o. “Našou preferenciou bolo dostať sa do siete, ktorá ponúka kvalitné potraviny nielen zo Slovenska, a tou bola na trhu jednoznačne na prvom mieste BILLA. Naša spolupráca trvá už vyše polroka a veľká spokojnosť z našej strany je nielen v komunikácii, ale aj v celkovom priebehu. Takéto partnerstvo je pre nás veľkou podporou.” Výrobcom pomáha i strategické umiestnenie ich produktov a marketing veľkého reťazca. Zároveň BILLA podporuje menších výrobcov aj zdieľaním skúseností. „Pomáhame im napríklad v legislatívnych otázkach, ako je tvorba zmlúv a pravidlá obchodovania, ale aj pri samotných objednávkach. Na druhej strane však aj vítame nápady lokálnych dodávateľov, ktorí sú pre nás takisto novinkou. Zároveň však rešpektujeme aj ich výrobné kapacity, ako aj občasné ohlásené nedodávky tovaru,“ vysvetľuje Bator.

Ponuka produktov od malých regionálnych dodávateľov nie je jedinou aktivitou obchodného reťazca so 100-percentne slovenským pôvodom. BILLA podporuje lokálnych výrobcov dlhodobo – už v roku 2013 uviedla na trh produkty pod značkou Slovenská farma. Pod týmto označením nájdu zákazníci garantované slovenské produkty v oddeleniach mäsa, ale aj ovocia a zeleniny.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Patria medzi svetovú elitu. Slováci zariskovali a predbehli dobu
  2. Bývanie vytesané do kameňa? V Kapadócii tak žijú po stáročia
  3. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  4. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  5. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  6. Wellness v prírode: máme tip, kde si na jar najlepšie oddýchnete
  7. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár
  8. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur
  1. Bývanie vytesané do kameňa? V Kapadócii tak žijú po stáročia
  2. E-recept, evolúcia v zdravotnej starostlivosti
  3. Leťte priamo z KOŠÍC a dovolenkujte na najkrajších plážach
  4. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  5. Výlet 2 v 1: Jednou nohou na Slovensku, druhou v Rakúsku
  6. Ahoj, TABI! Kto je záhadný digitvor?
  7. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  8. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  1. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár 18 143
  2. Do utorka za vás uhradia polovicu exotickej dovolenky 16 547
  3. Fellner otvorene: Manželka mi vyčítala, že zo mňa nič nemá 14 918
  4. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur 10 991
  5. Patria medzi svetovú elitu. Slováci zariskovali a predbehli dobu 10 594
  6. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové? 10 487
  7. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur 7 996
  8. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe 5 386
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Vydajte do oblasti s rozprávkovým nádychom, kde sú príbehy vyryté do kameňa.


INZERCIA 11 h

Elektronický predpis liekov predstavuje významný krok v oblasti digitalizácie zdravotníctva.


INZERCIA 11 h

Pláže biele a jemné ako múka a miesta, kde sa mieša vôňa mora s arómou miestnych plodov.


INZERCIA 22 h
SkryťZatvoriť reklamu