SME

Šariš obliekol svoje pivá do unikátneho šatu

Originálny dizajn plechoviek piva Šariš milujú obchodníci, jedinečnú chuť zas svetoví odborníci.

Pivovar Šariš reaguje na súčasné trendy a na trh prišiel s unikátnou novinkou. Svoje pivá Šariš 10 % a Šariš Zlatá 12 % obliekol do unikátneho šatu, ktorého dominantou sú tradičné ľudové výšivky pochádzajúce z krojov našich predkov.

Po plechovkách s jedinečným dizajnom sa zo skladov pivovaru doslova zaprášilo. Úspech však netkvie len v originálnom prevedení, ale aj jedinečnej chuti. Šariš Zlatá 12 % si podmanila odborníkov z celého sveta a získala prestížne ocenenia doma i v zahraničí.

Nie len na Slovensku vedia, že Šariš Zlatá 12% chutí nenormálne dobre. Jej chuť ocenilo 70 zahraničných expertov z celého sveta. Novej receptúre Zlatej 12-tky podľahli odborníci na medzinárodnej súťaži Monde Selection 2018 v Belgicku, kde v obrovskej konkurencií pív slovenská Šariš Zlatá 12 % spečatila svoj medzinárodný úspech striebornou medailou.

Poklad Východu triumfoval aj na dvanástom ročníku prestížnej degustačnej súťaže Slovenská pivná korunka 2018. V kategórii svetlých filtrovaných pív do 12% obsadil striebornú priečku.

„Dobré a kvalitné pivo má byť nielen o výnimočnej chuti, ale aj o prvotriednej kvalite surovín, z ktorých je vyrábané. Práve na súlade týchto dvoch atribútov si Pivovar Šariš zakladá najviac. Veľmi nás teší, že výnimočnosť nášho piva, ktorú oceňujú najmä zákazníci, potvrdila aj odborná porota, a to nie len doma, ale aj v zahraničí,“ uviedol šarišský sladovnícky majster Ján Čerkala.

Fenomenálny dizajn

Záujem odborníkov a verejnosti však nevzbudila len jedinečná chuť s iskrou, ale aj unikátny folklórny dizajn plechoviek, ktorý sa stal doslova fenoménom.

Šariš ako hrdý partner slovenského folklóru stavil na krásu tradičnej ľudovej výšivky, ktorá pochádza z krojov zo šiestich rázovitých obcí východného Slovenska. Nevybral si ju pritom len náhodou. To, že korene tradičnej výšivky majú svoj odraz aj v súčasnosti, potvrdzuje aj sociologička Silvia Porubänová.

Podľa nej sa návrat k národným, regionálnym i lokálnym tradíciám stal celosvetovým trendom. „Znovu objavovanie folklóru na Slovensku je priam fenoménom. Svoj odraz nachádza v móde, dizajne, jedle či nápojoch. Spojenie dizajnu obľúbeného piva s typickou krásou výšivky je tak moderné a IN,“ zhodnotila odborníčka.

Výšivky si zamilovali aj obchodníci

Unikátnosť nových plechoviek si pritom neuvedomujú len odborníci, ale aj obchodníci. Ich reakcia na pivo oceňované po celom svete a odeté v unikátnom šate na seba nenechala dlho čakať.

Limitovaná edícia plechoviek Šariš 10 % a Šariš Zlatá 12 % s motívmi výšiviek behom pár týždňov doslova zmizla zo skladov pivovaru a v obchodoch je po nich veľký dopyt.

„Veľmi pozitívna reakcia obchodníkov na našu folklórnu limitovanú edíciu svedčí o tom, že folklór patrí medzi najväčšie trendy súčasnosti a sme radi, že sa Slováci vracajú ku svojim koreňom a tradíciám i skrze značku Šariš.“ uzavrel brand manažér značky Šariš Martin Stanko.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? Takto internet rozšírite do každého kúta
  2. Ale že brutálny hráčsky notebook
  3. Prečo cena Bitcoinu rastie? Kam až môže vystúpať?
  4. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe
  5. Priesady ako zo škatuľky
  6. Chceš vlastniť nový Galaxy S24, vyskúšaj ho vďaka Try Galaxy?
  7. Každý piaty zomrie
  8. Bezstarostný relax? Objavte tieto skvelé hotely pre dospelých
  1. dm podporila sumou 6 475 eur realizáciu projektu Základnej školy
  2. Na zdraví záleží
  3. Prečo cena Bitcoinu rastie? Kam až môže vystúpať?
  4. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe
  5. Jar bez únavy: Aktívny životný štýl ako liek
  6. Rozbieha sa online súboj o najkrajšiu obnovenú pamiatku
  7. Súťaž Fénix – Kultúrna pamiatka roka štartuje online hlasovanie
  8. Štartuje online hlasovanie o najkrajšiu obnovenú pamiatku
  1. Bezstarostný relax? Objavte tieto skvelé hotely pre dospelých 12 177
  2. Každý piaty zomrie 9 040
  3. Budúcnosť VÚSCH je v špičkovej medicíne a spokojnosti pacientov 8 778
  4. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? 7 022
  5. Devínska Kobyla teraz 6x dobrodružnejšia: Tipy, čo neprehliadnuť 3 806
  6. Trúfame si pristáť s lietadlom, ale na toto nám odvaha chýba 3 733
  7. Značka Cupra má na Slovensku už šesť nových Cupra garáží 3 509
  8. Ako sporiť na dôchodok? Radí odborník 2 774
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

dm podporila sumou 6 475 eur realizáciu projektu Základnej školy na ulici Eliáša Lániho v Bytči „EDUVITAL strecha“.


1 h

Onkologické ochorenia sú druhou najčastejšou príčinou hospitalizácií a úmrtí na Slovensku.


INZERCIA 11 h

Po pandémii, keď sa ekonomiky snažia oživiť a hľadajú stabilnú budúcnosť, digitálne meny ako Bitcoin opäť získavajú na význame.


INZERCIA 11 h
SkryťZatvoriť reklamu