SME

Šariš obliekol svoje pivá do unikátneho šatu

Originálny dizajn plechoviek piva Šariš milujú obchodníci, jedinečnú chuť zas svetoví odborníci.

Pivovar Šariš reaguje na súčasné trendy a na trh prišiel s unikátnou novinkou. Svoje pivá Šariš 10 % a Šariš Zlatá 12 % obliekol do unikátneho šatu, ktorého dominantou sú tradičné ľudové výšivky pochádzajúce z krojov našich predkov.

Po plechovkách s jedinečným dizajnom sa zo skladov pivovaru doslova zaprášilo. Úspech však netkvie len v originálnom prevedení, ale aj jedinečnej chuti. Šariš Zlatá 12 % si podmanila odborníkov z celého sveta a získala prestížne ocenenia doma i v zahraničí.

Nie len na Slovensku vedia, že Šariš Zlatá 12% chutí nenormálne dobre. Jej chuť ocenilo 70 zahraničných expertov z celého sveta. Novej receptúre Zlatej 12-tky podľahli odborníci na medzinárodnej súťaži Monde Selection 2018 v Belgicku, kde v obrovskej konkurencií pív slovenská Šariš Zlatá 12 % spečatila svoj medzinárodný úspech striebornou medailou.

Poklad Východu triumfoval aj na dvanástom ročníku prestížnej degustačnej súťaže Slovenská pivná korunka 2018. V kategórii svetlých filtrovaných pív do 12% obsadil striebornú priečku.

„Dobré a kvalitné pivo má byť nielen o výnimočnej chuti, ale aj o prvotriednej kvalite surovín, z ktorých je vyrábané. Práve na súlade týchto dvoch atribútov si Pivovar Šariš zakladá najviac. Veľmi nás teší, že výnimočnosť nášho piva, ktorú oceňujú najmä zákazníci, potvrdila aj odborná porota, a to nie len doma, ale aj v zahraničí,“ uviedol šarišský sladovnícky majster Ján Čerkala.

Fenomenálny dizajn

Záujem odborníkov a verejnosti však nevzbudila len jedinečná chuť s iskrou, ale aj unikátny folklórny dizajn plechoviek, ktorý sa stal doslova fenoménom.

Šariš ako hrdý partner slovenského folklóru stavil na krásu tradičnej ľudovej výšivky, ktorá pochádza z krojov zo šiestich rázovitých obcí východného Slovenska. Nevybral si ju pritom len náhodou. To, že korene tradičnej výšivky majú svoj odraz aj v súčasnosti, potvrdzuje aj sociologička Silvia Porubänová.

Podľa nej sa návrat k národným, regionálnym i lokálnym tradíciám stal celosvetovým trendom. „Znovu objavovanie folklóru na Slovensku je priam fenoménom. Svoj odraz nachádza v móde, dizajne, jedle či nápojoch. Spojenie dizajnu obľúbeného piva s typickou krásou výšivky je tak moderné a IN,“ zhodnotila odborníčka.

Výšivky si zamilovali aj obchodníci

Unikátnosť nových plechoviek si pritom neuvedomujú len odborníci, ale aj obchodníci. Ich reakcia na pivo oceňované po celom svete a odeté v unikátnom šate na seba nenechala dlho čakať.

Limitovaná edícia plechoviek Šariš 10 % a Šariš Zlatá 12 % s motívmi výšiviek behom pár týždňov doslova zmizla zo skladov pivovaru a v obchodoch je po nich veľký dopyt.

„Veľmi pozitívna reakcia obchodníkov na našu folklórnu limitovanú edíciu svedčí o tom, že folklór patrí medzi najväčšie trendy súčasnosti a sme radi, že sa Slováci vracajú ku svojim koreňom a tradíciám i skrze značku Šariš.“ uzavrel brand manažér značky Šariš Martin Stanko.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. GUTEN TAG! Deň plný pohody, zaujímavých destinácií a informácií
  2. Revolučný Nissan X-Trail mení pravidlá hry
  3. Naučte deti narábať s peniazmi: Máme pre vás niekoľko tipov
  4. Ako zlepšiť povedomie o cirkulárnej ekonomike?
  5. Prémiové bývanie pod lesom. Objavte Stockerka Prémium
  6. Miesto, kde je úspech podnikania zaručený
  7. 25 tipov na tašky, ktoré vás budú baviť. A takto si ich vyrobíte
  8. Revolučná inovácia: Mobil pomáha v boji proti rakovine!
  1. Relaxačný raj v resorte Drevenice Terchová
  2. Koniec bolesti! Využite výstavné dotácie na masážne kreslo
  3. Miesto, kde je úspech podnikania zaručený
  4. Naučte deti narábať s peniazmi: Máme pre vás niekoľko tipov
  5. 25 tipov na tašky, ktoré vás budú baviť. A takto si ich vyrobíte
  6. Ako zlepšiť povedomie o cirkulárnej ekonomike?
  7. GUTEN TAG! Deň plný pohody, zaujímavých destinácií a informácií
  8. Prémiové bývanie pod lesom. Objavte Stockerka Prémium
  1. Cestujte za zlomok ceny. Päť destinácii na dovolenku mimo sezóny 13 752
  2. Revolučná inovácia: Mobil pomáha v boji proti rakovine! 7 506
  3. V púpave je všetko, čo potrebujete 4 443
  4. Nebudete veriť, že toto skrýva Albánsko. Jeho pláže vyrazia dych 3 630
  5. Krátky, ale veľmi úspešný príbeh Kardiocentra AGEL Košice-Šaca 3 525
  6. Ako prišiel Boris Kollár k miliónom 3 468
  7. Výborná pre diabetikov aj pre lepšie trávenie. Poznáte Aróniu? 3 266
  8. Esplanade - wellnes s pridanou hodnotou 3 020
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Nové pivné kúpele a bazén s tryskami a protiprúdom. Jedinečný resort s hotelovým servisom štartuje novú sezónu s novinkami.


INZERCIA 3 h

Pre všetkých ľudí čo trpia bolesťami, a majú málo relaxu, sme pripravili zvýhodnenú ponuku masážnych kresiel s dopravou zdarma.


INZERCIA 3 h

Metropolis púta pozornosť svojím vzhľadom v tvare písmena M, ale aj tým najvyšším štandardom bývania a služieb.


INZERCIA 16 h
SkryťZatvoriť reklamu