Pokiaľ uvažujete o oslovovaní potenciálnych klientov prostredníctvom call centra, vyskúšajte Bisnode. Získate tým celý rad benefitov a hlavne vysoké percento úspešnosti pri obvolávaní nových kontaktov.
Spoločnosť Bisnode svojim klientom ponúka nielen kvalitné služby svojho call centra, ale aj tzv. bezpečnú zónu. Podľa individuálnych potrieb každého zo svojich klientov dokáže pripraviť databázu na mieru, ktorá je nielen GDPR ready, ale je aj správne zacielená. Práve jasne stanovená cieľová skupina s dôrazom na kvalitu jednotlivých kontaktov znamená pre klienta výraznú úsporu finančných nákladov. Bisnode zámerne neoslovuje zákazníkov, ktorí sú pre daného klienta neperspektívni, majú zlý skóring, sú nesolventní, rizikoví atď. Súčasne nedochádza ani k oslovovaniu firiem zaradených medzi nežiaduce kontakty. Profesionálne oslovenie jasne definovaných kontaktov s najväčším obchodným potenciálom zvyšuje celkovú úspešnosť call centra až na 30 %. Rastie tiež percento uzatvorených obchodov a dochádza k celkovému nárastu tržieb.
Ďalším dôležitým faktorom je profesionalita call centra. Či už ide o dohodovanie obchodných schôdzok, alebo ponuku produktov či služieb, znalosti a zručnosti operátorov hrajú významnú rolu. Bisnode v tomto roku otvoril nové call centrum v Banskej Bystrici. Tunajší operátori prechádzajú pravidelnými školeniami komunikačných zručností a vedia s volanými kontaktmi komunikovať v súlade s GDPR. Klienti tak nemusia mať obavy z porušovania tohto nariadenia a novozískané informácie sú celkom v poriadku a pripravené na ďalšie obchodné využitie. Nová pobočka Bisnode v Banskej Bystrici ponúka tri segmenty predaja: certifikačný, prezentačný a dátový.
Viac informácií:
www.bisnode.sk