Ako líder v inováciách sa Tatra banka rozhodla priniesť klientom nový typ pobočky, ktorý klientov rozhodne zaujme. Pobočka na Galvaniho ulici v Bratislave síce funguje už dlhé roky, mení sa však jej dizajn a spôsob poskytovania hotovostných služieb klientovi. Obnovená pobočka nemá žiadnu pokladňu, napriek tomu však realizuje vklady a výbery 24/7. Klientom je totiž k dispozícii bankomat s možnosťou vkladu a výberu v samoobslužnej zóne, ktorá im je dostupná nonstop. Výhodou je, že klienti môžu tieto hotovostné operácie vykonávať aj v časoch, kedy je inak pobočka zatvorená.
Bankomaty, ktoré slúžia rovnako na vklad ako aj na výber, pridala do svojej siete bankomatov Tatra banka už v roku 2018. „Prvé reakcie klientov na nový typ bankomatov sú veľmi pozitívne, preto sme sa rozhodli ich postupne zaradiť na viaceré miesta v rámci Slovenska,“ hovorí Zuzana Žiaranová, hovorkyňa Tatra banky.
V dnešnej elektronickej dobe vedia väčšinu požiadaviek klienti vyriešiť bez návštevy pobočky. Tí, ktorí zatiaľ nezačali využívať Internet banking alebo mobilnú aplikáciu Tatra banka, môžu v samoobslužnej zóne využiť aj tzv. „kiosk“. Jedná sa o zariadenie, na ktorom si môžu vyskúšať, ako Internet Banking funguje. Pracovníci pobočky ochotne klientom ukážu, ako sa do Internet bankingu prihlásiť, používať ho a aké má výhody oproti návšteve kamennej pobočky.
Pobočka na Galvaniho zaujme aj svojim minimalistickým, nadčasovým dizajnom, ktorý je premyslený do posledného detailu. „Nový dizajn pobočiek vznikol v spolupráci s architektonickými štúdiami 3070 a AT26 v roku 2017, kedy získal aj ocenenie ICONIC AWARDS2017 v kategórii Interior. Aj vďaka použitiu kombinácie dreva, čiernej a doplnkovej bielej farby pôsobí dizajn interiéru veľmi prívetivo,“ dopĺňa Zuzana Žiaranová.
Celý koncept dopĺňa viaczmyslová komunikácia, ktorej súčasťou je príjemná hudba a unikátna vôňa. Stretnutie s bankárom tak môže pripomínať návštevu galérie súčasného umenia, kde bankár prezentuje vhodné riešenia na najmodernejších technológiách