SME
Piatok, 15. november, 2019 | Meniny má Leopold
INZERCIA

Týždenníky MY prichádzajú s veľkou novinkou

Regionálne noviny MY vychádzajú v novom dizajne.

Sieť najčítanejších regionálnych novín na Slovensku štartuje od pondelka 27. mája 2019 svoju ďalšiu etapu v úplne novom dizajne. Jedným z hlavných cieľov bolo zatraktívniť vizuálnu stránku novín, dosiahnuť prehľadnejší a modernejší vzhľad.

Nový dizajn novín má taktiež prispieť k zmenám v rámci samotného obsahu. Jedným z hlavných cieľov je posilnenie lokálneho a komunitného obsahu, ktorý bude obsahovať viac správ z okolitých obcí, miest, ale aj mestských štvrtí. „Bavme sa úplne na rovinu. Zatiaľ nedokážeme najlepšie spracovať parlamentné voľby alebo svetový hokejový šampionát. A ani možno nevyriešime hneď problémy veľkého sveta, ale chceme byť užitoční a dôveryhodní pre bežných ľudí v ich malom svete (dedine, meste alebo regióne) a robiť pre nich noviny z miest, kde sami žijú a bývajú. V tom je naša skutočná pridaná hodnota a v tom najlepší byť dokážeme,“ zdôraznil Peter Vavro, riaditeľ obsahu a divízny šéfredaktor týždenníkov MY a časopisov ECHO.

Ďalším krokom je komplexné spracovanie ťažiskových článkov z konkrétneho regiónu prostredníctvom jasne štruktúrovaných hlavných tém, ktoré budú zahŕňať hlavný článok, rozhovory, ankety, infografiku a podobne. „Nič nie je staršie ako včerajšie noviny, alebo ako status na FB spred dvoch hodín. Preto chceme robiť kľúčové a ťažiskové udalosti v obciach a mestách komplexne a z viacerých uhlov pohľadu. Nie robiť všetko priemerne, ale iba niečo a nadpriemerne,“ dodáva Peter Vavro. „Som rád že sa nám tak krátko po nástupe Petra Vavra na post riaditeľa obsahu podarilo kľúčové obsahové zmeny zapracovať do nového dizajnu týždenníkov. Chceme sa ešte viac zameriavať na užšie prepojenie s našimi regionálnymi čitateľmi a to bol aj jeden z dôvodov obsahových zmien týždenníkov,“ hovorí Milan Mokráň, riaditeľ divízie MY.

Grafickými úpravami prešla kompletne celá štruktúra novín. Výrazné zmeny v dizajne sa dotkli titulnej strany, v ktorej sa zdôraznil pôvodný názov konkrétneho titulu a kľúčové informácie pre čitateľa sa nachádzajú v avízach pri hlavičke, v titulku a vo fotografii k hlavnému článku. Súčasťou novín naďalej zostáva pravidelná samostatne vkladaná príloha MY magazín s kompletným televíznym programom, ako aj ďalšie tematické prílohy.

Nový dizajn regionálnych týždenníkov MY navrhla a zrealizovala reklamná agentúra M KREO. Proces tvorby počnúc prípravami, testovaním až po odsúhlasenie finálnych šablón trval takmer 14 mesiacov.

Vydavateľstvo Petit Press vydáva sieť 23 regionálnych týždenníkov MY po celom Slovensku v priemernom tlačenom náklade 110-tisíc kusov.

Kontakt pre ďalšie informácie:

Peter Ciglan - 0905 428 741 -peter.ciglan@petitpress.sk

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,4 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

O2 opäť pripomína, že sloboda nie je samozrejmosť

Tentokrát konceptom „Krajiny, do ktorej sa nechceme vrátiť“ a desiatkou ďalších projektov zameraných na 17. november.

Tlačové správy

Čo funguje v českom obchodnom registri lepšie ako na Slovensku

V Českej republike majú notári s účinnosťou od 1. januára 2015 právomoc na žiadosť oprávnenej osoby vykonať zápis do VR.

Tlačové správy

30 rokov slobody: Predplaťte si SME.sk za mimoriadnu cenu

Získajte SME.sk k 30. výročiu nežnej revolúcie iba za 30 eur na celý rok.