11. septembra otvorí spoločnosť HORNBACH v Prešove svoju štvrtú predajňu na Slovensku. Na ploche viac ako 17 tisíc m2 ponúkne domácim majstrom aj profesionálom nielen potrebný materiál na ich projekty, ale aj odborné poradenstvo.
Súčasťou novej predajne bude stavebné a záhradné centrum, ktoré dopĺňa železiarstvo, centrum farieb, sortiment pre vybavenie kúpeľní a kuchýň, či drive-in výdajňa stavebného materiálu. Samozrejmosťou je aj odborné poradenstvo vyškoleného personálu. Pred predajňou majú zákazníci k dispozícii viac ako 200 parkovacích miest.
Spoločnosť HORNBACH si pri tejto príležitosti zároveň pripomína 15 rokov od otvorenia svojho prvého marketu na Slovensku. „Chceme byť bližšie zákazníkom na východnom Slovensku. Veríme, že nová predajňa v Prešove posilní pozíciu našej značky na trhu. Chceme osloviť aj tých najnáročnejších zákazníkov, a to najmä najširšou ponukou tovaru, príjemným prostredím a ústretovou obsluhou. Náš odborne vyškolený personál dokáže zákazníkov v ich projektoch podporiť, či už v segmente stavby, rekonštrukcie alebo záhrady,“ hovorí Jaroslav Paděra, konateľ spoločnosti HORNBACH pre Slovenskú a Českú republiku.
Pre svojich zákazníkov pripravil HORNBACH v spolupráci s dodávateľmi odborné poradenstvo, počas ktorého môžu záujemcovia na predajni získať detailné rady a informácie o konkrétnych produktoch daných výrobcov. Podrobnosti o otvorení a plánovaných akciách nájdete na stránke www.hornbach.sk/presov .
HORNBACH prispieva k ochrane životného prostredia
Spoločnosť HORNBACH patrí k priekopníkom v DIYa drží krok so stúpajúcimi nárokmi svojich zákazníkov. Dôkazom toho je aj prešovská predajňa, ktorá prispieva k úspore energie a trvaleju držateľnosti.„Prešov je prvou predajňou Hornbachu, ktorú sme kompletne vybavili LED osvetlením, ktoré šetrí energiu a zároveň má dlhšiu životnosť ako bežné osvetlenie. LED osvetlenie nájdete pri regáloch vnútri predajne, ale je použité aj na osvetlenie vonkajších reklamných plôch,“ hovorí Ralf Kunz, člen predstavenstva Hornbach Immobilien AG. Ďalší zdroj úspor energie predstavujú vzduchotesné steny budovy, systém tepelnej rekuperácie a vzduchotechnika.
Spoločnosť HORNBACH patrí k priekopníkom v DIY a drží krok so stúpajúcimi nárokmi svojich zákazníkov. Dôkazom toho je aj prešovská predajňa, ktorá prispieva k úspore energie a trvalej udržateľnosti. „Vznik novej oddychovej zóny pri našej predajni má pre nás hlboký význam. Uvedomujeme si zodpovednosť za svoje okolie, a preto neustále kladieme veľký dôraz na spoluprácu s dodávateľmi, ktorí dodržiavajú prísne smernice týkajúce sa ochrany životného prostredia a trvalej udržateľnosti. HORNBACH sa aktívne angažuje v otázkach životného prostredia a sociálne udržateľného lesného hospodárenia,“ objasňuje Jaroslav Paděra.
Prešovčania môžu napríklad priamo na predajni využiť zberné miesto pre elektroodpad. Zberné miesto bude otvorené vždy počas otváracích hodín marketu. Ponúka sa tiež možnosť použiť koše na separovaný odpad za pokladňami na vyhodenie obalu zo zakúpeného tovaru. „Zákazník môže tovar rozbaliť priamo na predajni a obal zahodiť do naňho určeného koša. Domov si tak neprinesie žiaden odpad, iba samotný tovar. K prípadnej reklamácii sa obal výrobku nevyžaduje,“ upozorňuje David Kolář, marketingový riaditeľ spoločnosti HORNBACH pre Slovenskú a Českú republiku.
Spoločnosť HORNBACH potvrdila svoj zodpovedný prístup k ochrane životného prostredia a v spolupráci s mestom Prešov rozmiestni v rámci jesenného upratovania veľkoobjemové kontajnery. Obyvatelia sa tak môžu zbaviť rozmerného odpadu, či už z domácnosti alebo svojho okolia. Počas štyroch týždňov budú kontajnery striedavo pristavované v jednotlivých mestských častiach.
HORNBACH už v marci 2016 vyradil zo svojej ponuky celý rad prípravkov na likvidáciu buriny obsahujúci glyfosát, akými sú napríklad Roundup (v pôvodnom zložení), Dominator alebo Kaput, teda najpoužívanejšie herbicídne prípravky. Následne prišlo k úplnému vyradeniu prípravku s obsahom Neonikotinoidu, ktorý má devastujúce účinky na včelstvo. Tento krok je logickým vyústením snahy HORNBACHu, ktorý chce fungovať v súlade so životným prostredím a nechce prispievať k poškodzovaniu zdravia svojich zákazníkov a spoluobčanov.