SME
Nedeľa, 22. september, 2019 | Meniny má Móric
INZERCIA

Aké to je, byť riaditeľom pobočky banky?

Aj vo veľkom meste, ako sú Košice, nájdete miesta, kde popri dennom zhone objavíte individuálny prístup a príjemné prostredie

Jedným z takých miest je aj pobočka Tatra banky na Štúrovej ulici v Košiciach. Táto pobočka denne víta klientov už takmer 20 rokov. Pred časom prešla veľkou rekonštrukciou a dnes v nej nájdete nie len profesionálny personál, ale aj moderný priestor a príjemné prostredie. O tom, aké to je, pracovať v pobočke banky, nám porozprával práve riaditeľ pobočky v Košiciach, Ján Abrahamovský.

Čo všetko obnáša práca riaditeľa pobočky v banke?

Práca riaditeľa pobočky prináša všetky radosti a starosti bankového sveta v pobočke. Ráno začínam otvorením pobočky a stretnutím so zamestnancami. Dôležitá je ich systematická podpora a motivácia, riešenie pracovných, ale aj súkromných záležitostí. Aj riaditeľ je členom tímu a tak ma neminie ani manažment bankovej haly, osobné stretnutia s klientmi, či riešenie neštandardných situácií. Vecí, za ktoré v pobočke zodpovedám, je veľa, no hlavný dôraz vždy kladiem na zamestnancov a klientov. Veď nakoniec, spokojný zamestnanec sa rovná spokojný klient.

Pred časom prešla Vaša pobočka redizajnom. Čo nové, lepšie, redizajn priniesol?

Pobočka prešla obrovskou zmenou. Na ploche 400 štvorcových metrov vznikla kompaktná zóna pre klientov každého segmentu. Máme tu pracoviská pre fyzické i právnické osoby aj pracoviská špecializované na hypotekárne poradenstvo. Individuálny priestor v pobočke dáva klientovi viac pohodlia, viac komfortu pre jeho dôležité životné rozhodnutia. Pre klientov máme pripravenú kávu, či vodu, pobočka je vybavená vlastnou vôňou a vlastným hudobným playlistom, ktorý spoločne vytvárajú zamestnanci i klienti. Pri prestavbe sa myslelo aj na zamestnancov a tak v zázemí vznikla oddychová zóna. Pobočka je teraz moderným a nadčasovým priestorom, kde klient je v centre pozornosti. Nestačí počuť, treba vidieť J

Čo všetko je možné vo vašej pobočke vybaviť?

Pobočka je otvorená každý pracovný deň od 08.00 do 17.00. V priemere vybavíme viac ako 150 klientov denne a ich požiadavky rôzneho typu. U nás vybavíte proste všetko, čo je možné aj nemožné vybaviť. Všetky pracovné pozície sa v pobočke navzájom dopĺňajú a pod jednou strechou tak dokážeme klientom dodať top služby v bankovom sektore.

Máte aj nový bankomat, aké sú jeho výhody?

Áno, okrem redizajnu máme nový bankomat. Klient môže okrem klasického výberu hotovosti cez bankomat aj vkladať peniaze na účet, ku ktorému má platobnú kartu. Vklad na účet cez bankomat je bez poplatku, a to aj pre podnikateľov. Je to niečo, čo je u nás nové a sme radi, že môžeme klientom túto pridanú hodnotu odovzdať.

Práca v bankovníctve je veľa o číslach, robíte mimo práce niečo, čím si to kompenzujete?

Je pravda, že bankovníctvo je o číslach. No bez klienta, bez jeho spokojnosti, nadšenia a spolupráce s nami, ktorí banku tvoríme, by tie čísla nemali šmrc J V bankovníctve robím už 15 rokov a čísla mám rád. Začínal som ako servisný poradca a pracoval s hotovosťou. Za tie roky som sa vždy tešil z každej novej výzvy, každého obchodu a stretnutia s klientami a bez toho, aby som si to uvedomoval, ma táto práca naplno pohltila. Mám však rodinu, manželku, dve dcérky, a psa, zlatého retrievera. V čase, ktorý mám mimo práce, sa im naplno venujem. Chodíme spolu na bicykel, so psom, v zime lyžujeme, korčuľujeme.

Máte na tieto aktivity popri práci priestor?

Čas na rodinu si vždy nájdem a táto práca mi to tiež umožňuje. Mám napríklad denný rituál a to je pol hodinová ranná prechádza so psom, kedy deti ešte spia a ja si môžem utriediť myšlienky. Poobede a cez víkendy sa zas venujem rodine a tiež záhrade. Mám rád pestovanie zeleniny aj kosenie J Najmä vôňu čerstvo pokosenej trávy.

Hovorí sa, že obuvníkove deti chodia bosé. Ako je to u vás? Využívate produkty Tatra banky? Má ich vaša rodina?

V tomto prípade to neplatí J. V rodine máme snáď všetko čo produktová škála Tatra banky ponúka. Bývanie sme si vybavili vďaka hypotéke. Máme aj kreditnú kartu a využívame program My Benefit. S manželkou myslíme aj na dôchodok a máme II. pilier, III. pilier aj životné poistenie. Deťom šetríme na budúcnosť prostredníctvom podielových fondov. A tak by sme mohli pokračovať... Ja sa v živote riadim heslom: šťastie praje pripraveným. A ak je len malá možnosť šťastiu pomôcť, tak to urobím. V našej pobočke radi pomôžeme každému, kto nám prejaví svoju dôveru.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,4 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Nový Focus ST - exkluzívne vo Ford POP Up Store

Už od tohto víkendu: 21.9.2019 – 22.9.2019 si budú môcť záujemcovia prezrieť a otestovať úplne nový Focus ST.

Tlačové správy

Aj verejnosť si vyberá svojho Učiteľ Slovenska

Komenského inštitút dáva šancu poslať hlas inšpiratívnemu pedagógovi.

Tlačové správy

Púštne kráľovstvo: Prečo by ste mali navštíviť Jordánsko?

Červené a Mŕtve more, farebná púšť, historické miesta a do toho nádych Orientu.