SME
Piatok, 15. november, 2019 | Meniny má Leopold
INZERCIA

Kde Polus City Center končí, VIVO! začína

Polus City Center sa mení s cieľom poskytnúť zákazníkom kvalitnejší nákupný zážitok a postupne sa z neho stáva VIVO!

Otázka, ktorá posledné týždne trápila Bratislavčanky a Bratislavčanov, je dnes zodpovedaná. Polus City Center sa mení s cieľom poskytnúť zákazníkom kvalitnejší nákupný zážitok a postupne sa z neho stáva VIVO!

Prvé nákupné centrum na Slovensku, Polus City Center, ktoré na začiatku tisícročia predstavilo revolúciu v nakupovaní, zlepšuje svoju ponuku a služby pre zákazníkov.„Na Slovensko sme prišli ako prvé a najmodernejšie nákupné centrum. Dnes odpovedáme na najnovšie trendy a meníme sa s cieľom reagovať na potreby návštevníkov, poskytovať im kvalitný verejný priestor a prinášať im čo najpríjemnejšie zážitky,“ vysvetľuje Adrian Bódis, Country Manager Slovak Republic spoločnosti IMMOFINANZ, v ktorej vlastníctve je Polus City Center.

Návštevníci môžu tento prerod sledovať v priamom prenose. Polus City Center sa nemení na VIVO! len na papieri, ale súčasťou tejto zmeny je aj rekonštrukcia interiéru nákupného centra. Tá zahŕňa modernizáciu parkovacieho systému v garážach, vynovený food court, celkovú modernizáciu priestorov a v neposlednom rade aj minulotýždňové otvorenie supermarketu Lidl, vylepšenej predajne Datart a ďalších prevádzok vrátane kľúčovej služby a kvetinárstva.

VIVO! však neznamená len štýlové a dizajnové priestory, ale túžbu byť tu pre ľudí. Chce byť moderným komunitným centrom, ktoré poskytne obyvateľom Bratislavy širokú škálu služieb a voľnočasových aktivít. Návštevníci budú môcť nakupovať v množstve značkových obchodov, navštevovať kino, stretávať sa v kaviarňach či pochutnávať si na dobrom jedle. Navyše sú pre nich pripravené príjemné oddychové zóny, v ktorých sa budú cítiť ako doma.

Pocit domova, bezpečia a pohody je v základoch filozofie VIVO!. Redizajn interiéru vznikol v britskom štúdiu Air Design, ktoré má za sebou bohatú históriu renovácií nákupných priestorov. Pri projekte sa inšpirovali myšlienkou „druhého domova“. Pohodovú atmosféru vo VIVO! docielili pohodlným a dizajnovým mobiliárom, novým ekologickým osvetlením, navýšením množstva zelene a drevených prvkov a v neposlednej rade aj ústretovejším navigačným systémom.

Nová éra s VIVO! sa začína už v novembri. Návštevníci sa môžu v najbližších mesiacoch tešiť na veľa ďalších služieb, udalostí, noviniek, obchodov a módnych značiek, ktoré obohatia nákupné možnosti. Do portfólia VIVO! pribudnú značky ako Reserved, Mohito, House, Cropp a Sinsay. V plánoch je aj modernizácia exteriéru, nová cyklotrasa a prepojenie s jazerom Kuchajda. S podporou Polus City Center bol pripravený aj projekt rekonštrukcie móla na jazere.

O spoločnosti IMMOFINANZ

IMMOFINANZ je spoločnosť pôsobiaca v oblasti komerčných nehnuteľností, ktorej aktivity sa zameriavajú na segmenty retailu a kancelárií na siedmich hlavných trhoch Európy: v Rakúsku, Nemecku, Českej republike, na Slovensku, v Maďarsku, Rumunsku a Poľsku. Hlavné podnikateľské aktivity zahŕňajú správu a rozvoj nehnuteľností, pričom značky STOP SHOP (retail), VIVO! (retail) a myhive (kancelárie) sú silným stredobodom týchto aktivít a symbolizujú kvalitu a servis. Portfólio nehnuteľností spoločnosti má hodnotu približne 4,4 miliardy EUR a zahŕňa približne 220 nehnuteľností. Spoločnosť IMMOFINANZ je kótovaná na burzách vo Viedni (ATX index) a Varšave. Viac informácií nájdete na: http://www.immofinanz.com

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,4 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

30 rokov slobody: Predplaťte si SME.sk za mimoriadnu cenu

Získajte SME.sk k 30. výročiu nežnej revolúcie iba za 30 eur na celý rok.

Tlačové správy

Hodnotenie profesionála: Aká je dovolenka v Thajsku?

Otestovali sme hotely, služby a pláže na Phukete, Krabi, Khao Lak a v Bangkoku.

Tlačové správy

Noc divadiel má okrúhle výročie a je v znamení Nežnej revolúcie

Ponúkne výnimočné predstavenia, stretnutia s hercami a herečkami a iné zážitky.