Lidl vypočul požiadavky slovenských zákazníkov a v októbri spustil e-shop so spotrebným tovarom. Slovensko je v poradí siedmou krajinou, v ktorej Lidl ponúka spotrebný tovar online. Lidl prevádzkuje e-shop aj v Belgicku, Česku, Holandsku, Nemecku, Poľsku a Španielsku.
Online obchod Lidla je dostupný na adrese www.lidl-shop.sk a oproti kamenným predajniam ponúka viacero výhod. Výrobky je možné objednať si v online predpredaji už o týždeň skôr než sa objavia v ponuke kamenných predajní. Na webe bude navyše dostupný aj exkluzívny sortiment, ktorý sa do klasického predaja nedostane. Ponuka sa bude postupne rozširovať a dopĺňať. Okrem pravidelnej týždňovej akčnej ponuky bude Lidl-shop.sk obsahovať aj stály sortiment, bestsellery či výrobky z predchádzajúceho týždňa. Ponuka v Lidl-shop.sk je tematicky rozdelená do šiestich sekcií – móda, dielňa a záhrada, šport a voľný čas, bývanie, domácnosť a detský svet.
„Kamenné predajne Lidla sa nachádzajú v 29 krajinách, online predaj spotrebného tovaru bol doteraz realitou v šiestich. Sme veľmi radi, že Slovenskou je v poradí siedmou Lidl krajinou s e-shopom. Dlhodobo sme dostávali otázky, kedy bude náš ´non-food´ dostupný aj online a preto verím, že Lidl-shop si na Slovensku nájde svojich stálych zákazníkov,“ povedal Matúš Gála, generálny riaditeľ Lidl Slovenská republika.
Dopravu budú pre Lidl zabezpečovať Slovenská pošta a spoločnosť Geis. Pri oboch prepravcoch je poplatok za doručenie tovaru stanovený na 3,90 €, pri hodnote objednávky nad 50 € však bude doprava bezplatná. Zákazník môže svoju objednávku zaplatiť dvoma spôsobmi – platobnou kartou online alebo na dobierku.
Rovnako ako pri tovare kúpenom v kamenných predajniach garantuje Lidl aj v e-shope zákazníkom možnosť vrátiť nepoužitý tovar do 30 dní od jeho zakúpenia.