SME
Utorok, 19. november, 2019 | Meniny má Alžbeta
INZERCIA

Slávnostné otvorenie VIVO! Bratislava už o tri týždne

Bratislavčania sa konečne dočkali. 7. novembra otvorí svoje brány nové a moderné komunitné nákupné centrum VIVO! Bratislava.

Bratislavčania sa konečne dočkali. 7. novembra otvorí svoje brány nové a moderné komunitné nákupné centrum VIVO! Bratislava. Pre návštevníkov je pripravený bohatý slávnostný program, na ktorom sa okrem viacerých známych hostí predstaví aj kapela IMT Smile.

Už len tri týždne musia Bratislavčania čakať na otvorenie nových obchodov vo VIVO! Bratislava. Svoje brány v ten deň otvoria viaceré obchody s najnovšou dizajnovou módou Reserved, Mohito, Cropp či Sinsay. Už od 7. novembra si návštevníci budú môcť vychutnať nákupy či kávu s priateľmi v moderných a dizajnových priestoroch nákupného centra VIVO! Bratislava, ktoré v sebe snúbi kvalitné nákupy a jedinečné zážitky.

Je pripravený nabitý program

Otvorenie nových priestorov VIVO! Bratislava bude spojené so slávnostným programom, ktorý sa uskutoční 7. novembra o 15:30. Jedinečným programom bude návštevníkov sprevádzať moderátor Michal Hudák. Po hudobnej stránke sa o zábavu postará Marián Čekovský band. O program pre najmenších návštevníkov sa postará Miro Jaroš. Od piatka do nedele je pre rodiny pripravená aj interaktívna párty s obľúbenými hračkami od spoločnosti Mattel. Deti sa môžu tešiť na maľovanie na tvár, výstavu hračiek, rôzne súťaže a množstvo darčekov.

Oslavy otvorenia VIVO! Bratislava zažijú svoj vrchol s koncertom kapely IMT Smile 7. novembra podvečer. Počas a aj po skončení tohto koncertu budú mať fanúšikova navyše jedinečnú možnosť kúpiť si unikátne tričká, šiltovky či ponožky kapely IMT Smile v špeciálnom obchode.

„Tešíme sa, že na slávnostnom otvorení VIVO! Bratislava sa predstavia takéto veľké mená. Veríme, že návštevníci si užijú nielen nabitý zábavný program, ktorý sme pre nich pripravili, ale aj nové priestory a obchody vo VIVO! Bratislava,“ uzatvára pozvanie Adrian Bódis, Country Manager Slovak Republic spoločnosti Immofinanz.

Polus sa postupne mení na VIVO! Bratislava

VIVO! je značka nákupných centier spoločnosti IMMOFINANZ. VIVO! predstavuje úplne nový zážitok z nakupovania v architektonicky atraktívnom a príjemnom prostredí. Jeho cieľom je spájať známych medzinárodných predajcov, lokálne obchody a širokú ponuku služieb a stravovacích konceptov pod jednou strechou.

Nákupné centrum VIVO! Bratislava bolo doteraz známe pod menom Polus City Center. Ten počas uplynulých mesiacov prešiel rozsiahlou modernizáciou interiérov. Zmeny sa dotkli aj ponuky obchodov a služieb v Poluse. Pribudol nový supermarket Lidl a už spomínané obchody s módou, ktorá osloví každú skupinu návštevníkov. Modernizácie prebiehajú aj v garážach, ktoré už dnes ponúkajú pohodlnejšie parkovanie vďaka svetelnému navigačnému systému. Veľkou rekonštrukciou prešiel aj food court na prvom poschodí. Tieto a mnohé ďalšie zmeny pomôžu úspešne zavŕšiť premenu z Polus City Center na VIVO! Bratislava.

O spoločnosti IMMOFINANZ

IMMOFINANZ je spoločnosť pôsobiaca v oblasti komerčných nehnuteľností, ktorej aktivity sa zameriavajú na segmenty retailu a kancelárií na siedmich hlavných trhoch Európy: v Rakúsku, Nemecku, Českej republike, na Slovensku, v Maďarsku, Rumunsku a Poľsku. Hlavné podnikateľské aktivity zahŕňajú správu a rozvoj nehnuteľností, pričom značky STOP SHOP (retail), VIVO! (retail) a myhive (kancelárie) sú silným stredobodom týchto aktivít a symbolizujú kvalitu a servis. Portfólio nehnuteľností spoločnosti má hodnotu približne 4,4 miliardy EUR a zahŕňa približne 220 nehnuteľností. Spoločnosť IMMOFINANZ je kótovaná na burzách vo Viedni (ATX index) a Varšave. Viac informácií nájdete na: http://www.immofinanz.com

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,4 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Pozrite sa, ako fungujú asistenčné systémy Volkswagenu

Volkswagen Slovensko pokračuje v produkcii zaujímavých videí, ktoré odhaľujú technologickú výbavu modelov VW.

Tlačové správy

Dlhopisy a zmenky: fixný výnos 5,5 - 7 % p.a.

Výška fixného výnosu sa mení podľa výšky a dĺžky investície.

Tlačové správy

Známe osobnosti prezradili, do ktorej krajiny sa nechcú vrátiť

Influenceri si v kampani O2 pripomenuli 30. výročie Nežnej revolúcie.