SME
Nedeľa, 17. január, 2021 | Meniny má NatašaKrížovkyKrížovky
INZERCIA

Chcete podnikať zodpovedne? Inšpirácia mieri do Starej Tržnice

BLF CSR Summit, najväčšia konferencia o zodpovednom podnikaní, bude už 12. novembra.

Povedomie o zodpovednom podnikaní (CSR z angl. corporate social responsibility) narastá. Kým v roku 2011 vedelo firmu podnikajúcu zodpovedne spontánne uviesť len 21 % opýtaných, v roku 2017 to bolo až 53 %.*

Posun vo vnímaní CSR je výrazný aj vo firmách. „Kým pred 16 rokmi sme na konferencii vysvetľovali pojem udržateľnosť, dnes prinášame konkrétnu inšpiráciu, ako CSR robiť v praxi,“ hovorí Ivana Vagaská, senior programová manažérka Nadácie Pontis, ktorá spolu s tímom stojí za organizáciou BLF CSR Summitu.

Prináša svetové trendy a domáce príklady

Prečo majú vnútropodnikové inovácie silu zmeniť spoločnosť? Čo sa stane, keď sa firma pustí do témy dôstojného umierania? Ako zvládnuť potreby viacerých generácií na pracovisku? O skúsenosti sa podelia zahraniční rečníci, ktorých doplnia najlepšie príklady domácej praxe.

Tie prinesie nový blok BLF Talks, diskusia s riaditeľmi obchodných reťazcov či debata s predstaviteľmi slovenských médií. „U členov združenia Business Leaders Forum, po ktorom je konferencia aj pomenovaná, nájdeme veľa riešení aplikovateľných aj v slovenských podmienkach,“ vysvetľuje I. Vagaská.

Po prvý raz ocení prínos k Cieľom udržateľného rozvoja

Priestor dostanú aj Ciele udržateľného rozvoja (SDGs), ktoré definovala OSN v roku 2015. Ich myšlienkou je, že iba spoluprácou rôznych aktérov máme silu skončiť s chudobou, bojovať proti nerovnostiam či zastaviť klimatickú zmenu.

„Veríme, že keď ukážeme príklady toho, ako sa to dá, motivujeme aj ostatných k zmene,“ objasňuje I. Vagaská.

Súčasťou BLF CSR Summitu je preto aj slávnostné udeľovanie Cien SDGs v kategóriách Verejný sektor, Mimovládna nezisková organizácia, Mediálna kampaň, Líder do 30 a nad 30 rokov.

* Zdroj: Reprezentatívne prieskumy Nadácie Pontis realizované s agentúrou FOCUS

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky

Stojí za ňou brandingová agentúra GALTON Brands

Tlačové správy

Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon

Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon pre Slovensko a Českú republiku v segmente dioptrických skiel.

Tlačové správy

Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie

Nečakané rozšírenie koronavírusu postavilo populáciu a taktiež rôzne priemyselné odvetvia pred výzvy v mnohých oblastiach života.