SME

Krok za krokom do doby udržateľnej

O škodlivosti plastov už dobrých pár rokov všetci vieme.

Pravidelne o nej čítame a počúvame, možno až v takej miere, že ju niekedy zabúdame vnímať ako urgentnú záležitosť. Ale ona urgentná je, a bez nás nezmizne. Spoločnosť Kaufland cíti zodpovednosť za stav životného prostredia a postupnými krokmi napĺňa svoju stratégiu znižovania plastového odpadu. Poďme spoločne s Kauflandom robiť činy, ktoré rozhodujú.

Je to celkom jednoduché. Vo všeobecnosti je na dosiahnutí každého cieľa nutné pracovať systematicky a začať možno malými, no o to náročnejšími, prvými krokmi. Obchodný reťazec Kaufland je toho skvelým príkladom. Za posledné roky zaviedol niekoľko napohľad malých zmien, ktoré vo výsledku znížili nadbytočný odpad o stovky ton.

Iniciatíva všetkých zmien má svoje korene vo filozofii spoločnosti, kde hrá ochrana a zlepšovanie stavu životného prostredia významnú rolu. Okrem zníženia plastového odpadu Kaufland napríklad výrazne podporuje domácich dodávateľov, čím prispieva k obmedzeniu emisií vznikajúcich pri preprave tovarov. Uhlíkovú stopu znížilo aj nahradenie jednorazových kartónov pre ovocie a zeleninu viacnásobne použiteľnými prepravkami.„V minulom roku sa v rámci všetkých krajín, kde Kaufland pôsobí, podarilo vyprodukovať približne o 35 000 ton CO2 menej. Očakáva sa, že úspora za rok 2019 bude ešte vyššia,“ uvádza hovorkyňa spoločnosti Lucia Langová.

Ako tvoriť veľké zmeny malými krokmi?

Cieľom Kauflandu do roku 2025 je zníženie spotreby plastov o 20 % vo všetkých krajinách, kde pôsobí, a stopercentná recyklovateľnosť obalov jeho privátnych značiek. Ako sa mu to darí a ako to aj my môžeme preniesť do našej každodennosti?

Ako vidíme, o ušetrených tonách plastu rozhodujú jednoduché činy. Tak sa nebojme zmien a kráčajme spolu s Kauflandom za trvalou udržateľnosťou!

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? Takto internet rozšírite do každého kúta
  2. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  3. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  4. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  5. Wellness v prírode: máme tip, kde si na jar najlepšie oddýchnete
  6. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur
  7. Do ZWIRN OFFICE sa sťahuje špičková zubná klinika 3SDent
  8. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár
  1. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  2. Výlet 2 v 1: Jednou nohou na Slovensku, druhou v Rakúsku
  3. Ahoj, TABI! Kto je záhadný digitvor?
  4. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  5. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  6. Dobrovoľníci z MetLife vysadili nové stromy a kríky
  7. MISSia splnená. Projekt Kesselbauer ožíva spokojnými majiteľmi
  8. Wellness v prírode: máme tip, kde si na jar najlepšie oddýchnete
  1. Fellner otvorene: Manželka mi vyčítala, že zo mňa nič nemá 30 694
  2. Do utorka za vás uhradia polovicu exotickej dovolenky 16 526
  3. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár 15 329
  4. McDonald's reštaurácia Košice Jazero ukončuje svoju prevádzku 12 357
  5. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur 10 666
  6. Patria medzi svetovú elitu. Slováci zariskovali a predbehli dobu 9 981
  7. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové? 9 613
  8. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur 7 366
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Objavte ako Nesto dokáže meniť susedov na silné priateľstvá.


INZERCIA 10 h

Obľubujú ho cyklisti, bežci, romantici aj fanúšikovia histórie. Cyklomost slobody je plný zaujímavostí a stojí za rodinný výlet.


18 h

Tatra banka prináša novú aplikáciu TABI určenú pre najmladších klientov.


19 h
SkryťZatvoriť reklamu