SME

Vianočné trhy vďaka inovácii pomáhajú rodinám v ohrození

Vďaka Good Pay poputuje za každú platbu kartou na trhoch príspevok OZ Návrat.

Bratislavské vianočné trhy odštartovali s množstvom noviniek. Nový koncept z nich tento rok urobil kvalitné, ekologické, bezpečné ale i vizuálne atraktívne gastronomické podujatie so sprievodným kultúrnym programom. Absolútnou novinkou je „zero waste“, čiže snaha znižovať množstvo odpadu.

Partnerom Vianočného Hlavného trhu sa stala Slovenská sporiteľňa, vďaka ktorej sa v stánkoch dá pohodlne platiť kartou, mobilom či hodinkami. Navyše, platenie bez hotovosti má vďaka inovatívnej službe Good Pay aj charitatívny rozmer.

„Snažíme sa prinášať inovácie priateľské k ľuďom, mestu, k našej krajine. Vianočné stánky sme spolu so spoločnosťou Global Payments vybavili platobnými terminálmi a prinášame aj službu Good Pay. Naviac, za každú platbu kartou, mobilom alebo hodinkami pošleme jeden cent Občianskemu združeniu Návrat,“ hovorí Dáša Juríková, riaditeľka marketingu Slovenskej sporiteľne.

Každý návštevník Vianočného Hlavného trhu tak bude môcť prostredníctvom služby Good Pay pomôcť rodinám, ktoré to potrebujú. Navyše, Slovenská sporiteľňa občianskemu združeniu Návrat po konečnom vyhodnotení venuje dar až do výšky 15-tisíc eur v závislosti od počtu platieb.

Vianočnú náladu umocňuje aj moderná projekcia, ktorú majú možnosť vidieť návštevníci každý deň po zotmení. Navyše, každý deň sa o 19:10 spustí na tri minúty aj povesť o Rolandovi, počas ktorej sa zobrazuje aj aktuálna suma vyzbieraná pre rodiny v núdzi.

Tohtoročné Vianoce môžu byť štedrejšie aj vďaka veľkej SMS súťaži o ceny v celkovej výške viac ako 100 000 eur, do ktorej sa môžu zapojiť všetci Slováci. Pod stromčekom si tak okrem finančnej výhry môžu nájsť aj modernú elektrokolobežku či Apple Watch. Účasť je pritom úplne jednoduchá, viac detailov na: https://www.hviezdnevianoce.sk/

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Revolučný Nissan X-Trail mení pravidlá hry
  2. GUTEN TAG! Deň plný pohody, zaujímavých destinácií a informácií
  3. Naučte deti narábať s peniazmi: Máme pre vás niekoľko tipov
  4. Ako zlepšiť povedomie o cirkulárnej ekonomike?
  5. Prémiové bývanie pod lesom. Objavte Stockerka Prémium
  6. Miesto, kde je úspech podnikania zaručený
  7. 25 tipov na tašky, ktoré vás budú baviť. A takto si ich vyrobíte
  8. Revolučná inovácia: Mobil pomáha v boji proti rakovine!
  1. Miesto, kde je úspech podnikania zaručený
  2. Naučte deti narábať s peniazmi: Máme pre vás niekoľko tipov
  3. 25 tipov na tašky, ktoré vás budú baviť. A takto si ich vyrobíte
  4. Ako zlepšiť povedomie o cirkulárnej ekonomike?
  5. GUTEN TAG! Deň plný pohody, zaujímavých destinácií a informácií
  6. Prémiové bývanie pod lesom. Objavte Stockerka Prémium
  7. Každým dňom krajší! Nový Kynek je miestom, kde chcete bývať
  8. Predajte starý byt bez provízie realitke a bývajte v novostavbe
  1. Cestujte za zlomok ceny. Päť destinácii na dovolenku mimo sezóny 13 743
  2. Revolučná inovácia: Mobil pomáha v boji proti rakovine! 7 389
  3. V púpave je všetko, čo potrebujete 4 430
  4. Krátky, ale veľmi úspešný príbeh Kardiocentra AGEL Košice-Šaca 3 962
  5. Nebudete veriť, že toto skrýva Albánsko. Jeho pláže vyrazia dych 3 863
  6. Výborná pre diabetikov aj pre lepšie trávenie. Poznáte Aróniu? 3 631
  7. Ako prišiel Boris Kollár k miliónom 3 499
  8. Posledné byty v jedinečnej novostavbe v historickom jadre Košíc 3 136
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Metropolis púta pozornosť svojím vzhľadom v tvare písmena M, ale aj tým najvyšším štandardom bývania a služieb.


INZERCIA 13 h

Časopis Ona vie s návodmi na výrobu vlastných tašiek a kabeliek je už v predaji.


INZERCIA 13 h

Hlavné výzvy pre modernizáciu výučby cirkulárnej ekonomiky na vysokých školách.


INZERCIA 13 h
SkryťZatvoriť reklamu